#1
Oké, dan ga ik ze nu maar buitenzetten zodat ze kunnen genieten van de eerst volgende ochtendlicht.
Onder de parasol hebben ze eigenlijk altijd wel zon, ik zorg ervoor dat ze dat ze in de ochtend altijd zonlicht hebben maar wel een afdakje boven hun hebben, ik heb ze zo speciaal gezet zodat er helemaal geen schaduw op valt maar dat de zon er rechtstreeks op schijnt en tegen dat ik dan wakker ben zet ik ze op hun huidige plek waar constant zon is van de ochtend tot 5uur in de avond, ergens anders heeft geen zin omdat er een groot huis tegenover staat die de zon van 6u tot avond wegneemt.
Vooral als ik zag dat het nogal slecht weer werd plaatste ik ze gedeeltelijk onder de parasol om het overtollige regen te verwmijden. Tuinhuis is dan blijkbaar een slechte optie qua daglicht.. ik wil het plantje totaal niet laten stressen.
Maar als het dan echt geen kwaad kan .. ik dacht juist van wel, omdat de regen die op de bladeren zou vallen misschien de plant iets minder thc laat produceren in later stadium? Soms lees je nogal wat dingen op het internet dan. Ik moet niet alles geloven dus
Die steun is maar een klein voorzorgje, de plant kan nog mooi heen en weer wapperen.
Thx voor het rappe antwoord
Is nog maar pas van deze avond dat ik ze voor de 1ste keer erin heb gezet. Nu maar hup buiten zetten dan en gewoon op hun definitieve stek en laat de regen dan maar komen! Dat weten we nou ook dan weer
Ik leer bij!
Onder de parasol hebben ze eigenlijk altijd wel zon, ik zorg ervoor dat ze dat ze in de ochtend altijd zonlicht hebben maar wel een afdakje boven hun hebben, ik heb ze zo speciaal gezet zodat er helemaal geen schaduw op valt maar dat de zon er rechtstreeks op schijnt en tegen dat ik dan wakker ben zet ik ze op hun huidige plek waar constant zon is van de ochtend tot 5uur in de avond, ergens anders heeft geen zin omdat er een groot huis tegenover staat die de zon van 6u tot avond wegneemt.
Vooral als ik zag dat het nogal slecht weer werd plaatste ik ze gedeeltelijk onder de parasol om het overtollige regen te verwmijden. Tuinhuis is dan blijkbaar een slechte optie qua daglicht.. ik wil het plantje totaal niet laten stressen.
Maar als het dan echt geen kwaad kan .. ik dacht juist van wel, omdat de regen die op de bladeren zou vallen misschien de plant iets minder thc laat produceren in later stadium? Soms lees je nogal wat dingen op het internet dan. Ik moet niet alles geloven dus
Die steun is maar een klein voorzorgje, de plant kan nog mooi heen en weer wapperen.
Thx voor het rappe antwoord

