#1
Hier wat fototjes
dan komt het helemaal goedFrisian User zei:nog een paar uurtjes gedulddan komt het helemaal goed
hoelang heb jij ze in totaal laten staan ? (groeien)
marisha zei:Bedankt voor de reactie
Heb net besloten een paar te gaan eten![]()
Heb ze ook al te droog neergelegd...Moet dat niet op een donkere plek???
Heb ze maar tussen keukenrol in de kast gelegd.
dingo zei:ik heb hetzelfste probleem, bij de helft vn de paddos in mn groeikit is het velletje al los en bij de andere helft niet (alhoewel deze wel al goed groot zijn en hun hoedje al gevormd is). Moet ik ze nu allemaal al oogsten of enkele diegenen waarvan het velletje al losgekomen is?
marisha zei:Mijn paddestoeltjes zijn nu echt mooi droog, maar weet niet hoeveel ik ervan moet eten???Heb ook geen weegschaaltje ofzo. Vorige week ook al geprobeerd, maar kreeg ze bijna niet weg was echt goor. Iemand nog een ideetje hoe ik ze naar binne kan krijgen![]()
En hoeveel ik dan moet eten?![]()
Frisian User zei:marisha zei:Mijn paddestoeltjes zijn nu echt mooi droog, maar weet niet hoeveel ik ervan moet eten???Heb ook geen weegschaaltje ofzo. Vorige week ook al geprobeerd, maar kreeg ze bijna niet weg was echt goor. Iemand nog een ideetje hoe ik ze naar binne kan krijgen![]()
En hoeveel ik dan moet eten?![]()
makkelijkste is gewoon die dingen laten drogen, dan is het veel makkelijker om naar binnen te werken![]()
in totaal moet je 3 gram hebben, (voor goed sterke trip)
heb net ff gekeken bij m'n eigen en 1 paddo is ongeveer 0,7 gram
dus reken maar 4 paddo's (0,7x4=2,
maar ik ben erachter gekomen dat ik met 2 gedroogde paddo's ook al een beste trip heb![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."