Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik mijn paddo's oogsten??????

Kan ik mijn paddo's oogsten??????

27 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
m
mrstiefLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gast serieus, koop gewoon bij de action een weegschaal!.

Wat ik altijd doe:

Na de oogst weeg ik ze nat (200gr). en leg dit in groepjes van rond de 30 gram.

Als ze droog zijn flikker is elk gedroogde groepje in een zakje en weet ik dat dat porties zijn.

Stel ik wil echt een goede trip dan neem ik 1,5 portie. (dit is meestal echt te hard) komt dus zelden voor.

maar ga niet zomaar uit losse hand wat naar binnen werken. Zo weet je nooit welke dosis bij je past. Bij paddo's draait het om de voorbereiding!!!
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#2
marisha zei:
Bedankt voor de reactie
Heb net besloten een paar te gaan eten :grin:
Heb ze ook al te droog neergelegd...Moet dat niet op een donkere plek???
Heb ze maar tussen keukenrol in de kast gelegd.
Klik om te vergroten...
OP keukenrol is goed maar erover leggen is juist minder goed omdat je dan verhindert dat het verdampende vocht weg kan. Dit is een veel voorkomend misverstand. Ik leg ze op een bakplaat op keukenpapier in de heteluchtoven op ongeveer 40-50 graden. De grootste van 30 en meer gram duren bijna 3 dagen, de kleine zijn op 18-24u krokant zoals ze horen te zijn.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toon zei:
OP keukenrol is goed maar erover leggen is juist minder goed omdat je dan verhindert dat het verdampende vocht weg kan. Dit is een veel voorkomend misverstand. Ik leg ze op een bakplaat op keukenpapier in de heteluchtoven op ongeveer 40-50 graden. De grootste van 30 en meer gram duren bijna 3 dagen, de kleine zijn op 18-24u krokant zoals ze horen te zijn.
Klik om te vergroten...
11 jaar oude bump :clapping2:
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank je voor deze opmerkzaamheid. Ik zag het ook.
Is het verkeerd van een oude post terug naar boven te pompen?
Ik stel vast dat dit forum er eentje is dat groot is met massaal veel nuttige informatie, ruim bezocht wordt en hoge Google-hits haalt.
Daarom lijkt het me nooit overbodig een toevoeging te doen, ook al is de topic eeuwen geleden gestart...
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Toon zei:
Ik zag het ook.
Is het verkeerd van een oude post terug naar boven te pompen?
Klik om te vergroten...
leuk

Het gaat er om dat dit topic niet meer relevant is en de topicstarter al meer dan 6/7 niet meer online is geweest.
Dit zorgt er voor dat wel relevante topics verdwijnen onder de niet relevante en dat is niet de bedoeling.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pompen zei:
leuk

Het gaat er om dat dit topic niet meer relevant is en de topicstarter al meer dan 6/7 niet meer online is geweest.
Dit zorgt er voor dat wel relevante topics verdwijnen onder de niet relevante en dat is niet de bedoeling.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad een min of meer geldig argument. De TS zal hier niets aan hebben. Maar anderen mss wel. En verdwijnen? Als je regelmatig op bezoek komt is de lijst met nieuwe posts imo niet overdreven groot en als je nieuwe of occasionele bezoeker bent heb je toch wel meestal een bepaald interessegebied en kom je vanzelf de volgens jou 'niet relevante' posts of topics toch wel tegen denk ik.

Ik vind het bizar dat jij vindt dat je niet mag reageren op een oud topic als je dat gelezen hebt, maar ik zal er wel wat rekening mee houden.

Nog een kleine bedenking. Ik ben zelf moderator op een ander forum over computers en daar hebben we liever dat een topic aangevuld wordt dan dat er een nieuw opgestart wordt. Want dan wordt het helemaal onoverzichtelijk. Dat had ik namelijk kunnen doen. Er eentje starten met "hoe droog ik best mijn paddo' s".
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Toon zei:
Dat is inderdaad een min of meer geldig argument. De TS zal hier niets aan hebben. Maar anderen mss wel. En verdwijnen? Als je regelmatig op bezoek komt is de lijst met nieuwe posts imo niet overdreven groot en als je nieuwe of occasionele bezoeker bent heb je toch wel meestal een bepaald interessegebied en kom je vanzelf de volgens jou 'niet relevante' posts of topics toch wel tegen denk ik.

Ik vind het bizar dat jij vindt dat je niet mag reageren op een oud topic als je dat gelezen hebt, maar ik zal er wel wat rekening mee houden.

Nog een kleine bedenking. Ik ben zelf moderator op een ander forum over computers en daar hebben we liever dat een topic aangevuld wordt dan dat er een nieuw opgestart wordt. Want dan wordt het helemaal onoverzichtelijk. Dat had ik namelijk kunnen doen. Er eentje starten met "hoe droog ik best mijn paddo' s".
Klik om te vergroten...
Ik maak hier de regels niet en dit is geen computer forum.
T
ToonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pompen zei:
Ik maak hier de regels niet en dit is geen computer forum.
Klik om te vergroten...
Als het een regel is van niet te reageren op oude topics zal ik dat zeker respecteren. Dan moeten die wel niet verschijnen in de suggesties om te lezen en eerder naar een archief gezet worden.

En of het nou gaat over pc of drugs maakt niet uit, ik spreek als mod, die de boel overzichtelijk moet houden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."