#1
Beetje off topic misschien, maar cured iemand hier zijn wiet? Tijdens het bloeien ruikt bij mij alles altijd heerlijk, om op te eten zo lekker, maar na het drogen ruikt alles naar groene thee...
Dit jaar maar eens wat meer aandacht besteden aan het droogproces, wie weet maakt dat nog wat verschil.
Dit jaar maar eens wat meer aandacht besteden aan het droogproces, wie weet maakt dat nog wat verschil.






