Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLow stress training

Low stress training

423 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beetje off topic misschien, maar cured iemand hier zijn wiet? Tijdens het bloeien ruikt bij mij alles altijd heerlijk, om op te eten zo lekker, maar na het drogen ruikt alles naar groene thee...

Dit jaar maar eens wat meer aandacht besteden aan het droogproces, wie weet maakt dat nog wat verschil.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Alakazam zei:
Die is 11 weken oud, als zaadje. Klopt dus wel 😅
Klik om te vergroten...
Heb ik toch overdreven door meteen 4 AF's te zetten. 🙈🙈
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alakazam zei:
Heb het even opnieuw gelezen, het is duidelijk, bloeivoeding dus 😆 (geintje)

Dan wacht ik daar nog mee, het duurt nog wel even voor ze gaan bloeien. Wie weet verduistering ik ze nog wat van te voren, maar als ik toch nog even op vakantie kan laat dat nog op zich wachten. Ik ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

Verduisteren en vakantie gaan lastig samen, daar moet je echt consequent in zijn, of een automatisch systeem in de kas. Maar dat gaat over in proffesionaliteit en niet wenselijk.

In principe worden nu snel de dagen een stuk korter. In een maand tijd ga je zeker wat vooruitgang zien kwa voorbloei. Je kan ook ff een boost geven door ze een paar weken onder een zeil te zetten in de ochtend en avond en na 2 weken de natuur weer de rest laten doen. Denk dan aan halverwege augustus tot begin september 11 uurtjes donker 13 uur licht. Zo heb je ze niet al teveel van het ritme afgehaald en zijn de dagen in september 13,5 uur en is er alvast wel een kickstart gegeven.

Succes!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mevrouw krijgt haar. 20210713_124212.jpg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eve's drop zei:
Yes yes! Very good!

Grow!
Klik om te vergroten...
Noob vraag. Is dit het begin van bloei?
Ben er eigenlijk al een tijdje niet zo mee bezig zoals ik zou willen door omstandigheden.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Mevrouw krijgt haar. Bekijk bijlage 25922
Klik om te vergroten...


Yes yes! Very good!

Grow!
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Noob vraag. Is dit het begin van bloei?
Ben er eigenlijk al een tijdje niet zo mee bezig zoals ik zou willen door omstandigheden.
Klik om te vergroten...
Ja, hoop dat je lieve buren hebt :innocent:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alakazam zei:
Ja, hoop dat je lieve buren hebt :innocent:
Klik om te vergroten...
Ooh thanks !
Had dus goed onthouden..
Haartjes -- bloei.
🤩
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alakazam zei:
Bekijk bijlage 25923
Bekijk bijlage 25924
Bekijk bijlage 25925
Klik om te vergroten...
Hoe oud is die? Lijken zoveel groter dan de mijne 😅


* die op foto is 5,5 weken
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Heb ik toch overdreven door meteen 4 AF's te zetten. 🙈🙈
Klik om te vergroten...
Die van jou zullen niet zo groot worden ook hoor volgens mij. Heb zelf nog nooit een autoflower gegroeid, maar volgens mij zijn die na 12 weken ongeveer wel klaar en als hij eenmaal aan het bloeien is zal hij een stuk minder hard groeien. Dat moet dus wel goedkomen met 4. Welke Strain(s) heb je?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alakazam zei:
Die van jou zullen niet zo groot worden ook hoor volgens mij. Heb zelf nog nooit een autoflower gegroeid, maar volgens mij zijn die na 12 weken ongeveer wel klaar en als hij eenmaal aan het bloeien is zal hij een stuk minder hard groeien. Dat moet dus wel goedkomen met 4. Welke Strain(s) heb je?
Klik om te vergroten...
Moet ik even nakijken thuis.
Degene op foto is Green Gelato. Dat weet ik wel 😄

Zal waarschijnlijk ook maar 1 jaar AF kweken. Volgend jaar gewoon 1 plant binnen in een tent.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Moet ik even nakijken thuis.
Degene op foto is Green Gelato. Dat weet ik wel 😄

Zal waarschijnlijk ook maar 1 jaar AF kweken. Volgend jaar gewoon 1 plant binnen in een tent.
Klik om te vergroten...


om er in het geheel even op terug te komen. Ja dat is zeker bloei! Al in een goed gevorderd stadium zeg maar. Zo ver dat groeien nu geen prioriteit meer heeft en ze al haar kracht in bloemen gaat zetten. Neemt niet weg dat ze nog een stuk voller gaat groeien hoor dus verwacht kwa volume van de plant wel het dubbele, dus ook meer geur.

In principe valt het met geur reuze mee bij niet al te grote plantjes. Het ruikt zeker in de tuin en aangrenzende tuinen maar meestal ruik je het niet de hele godganze tijd en zijn het meer vleugjes van geur, diegene die het kent die weet precies wat het is.

Buren die zitten te neuzen in dit soort zaken dan heb je een probleem van een heel ander kaliber en zal het niet alleen om plantjes gaan vaak. Mensen tolereren dit meestal wel tot het mis gaat in de verhouding. En daar kan een plant wel een inkoppertje zijn soms dus gooi met kerst een merci'tje door de bus en een lieve kaart. Dat scheelt in de zomer veel gezeur vaak, voorkomen is beter dan genezen!

Ze zien er allemaa hartstikke leuk uit! Ik wil ze allemaal wel hebben hoor haha! Toppie!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Bekijk bijlage 25953koop je in action voor 99cent en kan zo uw zaailing beschermen tegen slakken en ander ongedierte.
Klik om te vergroten...

Nice!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eve's drop zei:
om er in het geheel even op terug te komen. Ja dat is zeker bloei! Al in een goed gevorderd stadium zeg maar. Zo ver dat groeien nu geen prioriteit meer heeft en ze al haar kracht in bloemen gaat zetten. Neemt niet weg dat ze nog een stuk voller gaat groeien hoor dus verwacht kwa volume van de plant wel het dubbele, dus ook meer geur.

In principe valt het met geur reuze mee bij niet al te grote plantjes. Het ruikt zeker in de tuin en aangrenzende tuinen maar meestal ruik je het niet de hele godganze tijd en zijn het meer vleugjes van geur, diegene die het kent die weet precies wat het is.

Buren die zitten te neuzen in dit soort zaken dan heb je een probleem van een heel ander kaliber en zal het niet alleen om plantjes gaan vaak. Mensen tolereren dit meestal wel tot het mis gaat in de verhouding. En daar kan een plant wel een inkoppertje zijn soms dus gooi met kerst een merci'tje door de bus en een lieve kaart. Dat scheelt in de zomer veel gezeur vaak, voorkomen is beter dan genezen!

Ze zien er allemaa hartstikke leuk uit! Ik wil ze allemaal wel hebben hoor haha! Toppie!
Klik om te vergroten...
Ik heb leuke buren haha😄😄

Dank voor deze post btw. Weet ik dat de plantjes (en ik) goed bezig zijn.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alakazam zei:
Die van jou zullen niet zo groot worden ook hoor volgens mij. Heb zelf nog nooit een autoflower gegroeid, maar volgens mij zijn die na 12 weken ongeveer wel klaar en als hij eenmaal aan het bloeien is zal hij een stuk minder hard groeien. Dat moet dus wel goedkomen met 4. Welke Strain(s) heb je?
Klik om te vergroten...
Green Gelata
Royal AK
Blue Cheese
Royal Jack20210713_221940.jpg20210713_221945.jpg20210713_221950.jpg
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Green Gelata
Royal AK
Blue Cheese
Royal JackBekijk bijlage 25932Bekijk bijlage 25933Bekijk bijlage 25934
Klik om te vergroten...
Ik vind ze eigenlijk juist erg mooi, vooral die tweede :hearteyes:

Ze zijn veel langer en strakker, ik dacht dat pp (wat ik heb) ook vrij sativa dominant was en dat die groeiden zoals die van jou, maar bij jou is dat veel duidelijker
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Green Gelata
Royal AK
Blue Cheese
Royal JackBekijk bijlage 25932Bekijk bijlage 25933Bekijk bijlage 25934
Klik om te vergroten...

Dit worden leuke toppen hoor! En veel minder last van toprot.


Dichtheid is leuk tot het bruin wordt 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Haha de slakken kijken te vaak naar m'n plantje...... Beter zoals de Duitsers goed ingraven.
Klik om te vergroten...
550x350.jpgkoop je in action voor 99cent en kan zo uw zaailing beschermen tegen slakken en ander ongedierte.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alakazam zei:
Ik vind ze eigenlijk juist erg mooi, vooral die tweede :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Vind ik ook 😍
Alakazam zei:
Ze zijn veel langer en strakker, ik dacht dat pp (wat ik heb) ook vrij sativa dominant was en dat die groeiden zoals die van jou, maar bij jou is dat veel duidelijker
Klik om te vergroten...
Ja, het verschil is duidelijk. Van bovenaf wat minder duidelijk. 20210713_222021.jpg20210713_222016.jpg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:
Dit worden leuke toppen hoor! En veel minder last van toprot.
Klik om te vergroten...
Ze staan gelukkig op een plaats waar ik bepaal hoeveel water ze krijgen en niet de natuur ( afdak )
Eve's drop zei:
Dichtheid is leuk tot het bruin wordt 😅
Klik om te vergroten...
Gelukkig nog niks bruin hier !
Maar ook geen dichtheid 😝

Plantjes doen het goed. Gebruik ook maar 30% van de aanbevolen dosis Plagron voeding en dan nog niet dagelijks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."