#1
Ik ben me ervan bewust dat het niks op gaat leveren, maar ik vind het groeien gewoon erg leuk@Eve's drop woont wel niet in NL.
(Denk ik)
Daar kun je nog een AF starten nu, maar in NL heeft dat geen zin meer.
Ik ben me ervan bewust dat het niks op gaat leveren, maar ik vind het groeien gewoon erg leuk@Eve's drop woont wel niet in NL.
(Denk ik)
Daar kun je nog een AF starten nu, maar in NL heeft dat geen zin meer.
Tuurlijk , zijn 3 big bud autoflowers.Krijgen die kleintjes nog wel op tijd toppen ?
Mijn plant begint al te ruiken. Ruikt lekkerTuurlijk , zijn 3 big bud autoflowers.
Als de zon uit blijft gaan ze bij een maat 24u onder de leds , geen zin om zelf alles op te stellen.
Daarom zo laat , ging voor het eerst in jaren geen kweekje doen normaal buiten.
Die van jou staat ook nog niet zo lang toch? Die van mij vanaf eind april
Morgen gaan de dames onder het mes voor de oogst, daarna ben ik een week weg. Zij staan inmiddels op het dakterras, en eind bij de nog gezonde plant uit de buurt.Ai caramba!
Ik zou er geen gras over laten groeien en gaan oogsten, helaas is deze ook al geïnfecteerd.
Zo is dat helaas met schimmel, het zweeft overal om ons heen en het grijpt zich vast op momenten dat de weerstand niet zo goed is.
Bij mens dier en plant!
Wow jouw plant is echt Nice. Die van mij is maar een naakte kleuter.....Bloei is hier nu een week bezig ongeveer:
Bekijk bijlage 28492
Bekijk bijlage 28495
Bekijk bijlage 28494

Hoe lang zijn die nu boven grond? Want die blijft inderdaad heel klein.
Had hem pas volgens mij in (eind)juni in de grond gestopt hèHoe lang zijn die nu boven grond? Want die blijft inderdaad heel klein.
Al zal het feit dat je geen opgewaardeerde grond hebt gebruikt ook meespelen.

Gewoon even “knekken “ lijkt mijIk heb ondertussen mijn eerste beetje Amnesia haze droog. Was wel benieuwd, aangezien ik heel vroeg heb geoogst ivm toprot.
Dinsdag met een vriend getest, gister met een groepje ervaren stoners, en hij is goedgekeurd 😁 iedereen gaat op een paar hijsjes helemaal af. Verstand op 0 maar wel vrolijk. Ik word er vooral nuchter van, nuchter en blij.
Ivm de silver haze die ik tot nu toe hebt gerookt vind ik deze high veel fijner, veel helderder.
En over Silver Haze gesproken. Die bleef maar groeien, vond ik raar. Want Autoflower toch? Factuur maar eens gecheckt, het is dus geen Autoflower 🤣 ik ben bang dat mijn kasje niet groot genoeg is.
Bekijk bijlage 28505
Gewoon even “knekken “ lijkt mij

Als je even op zoekt op internet “knekken” dan staat er precies beschreven hoe je moet doen. Zeil erover is zeker beter in de nacht.Bekijk bijlage 28605
Vier van de vijf zijn nu naar buiten gebogen en zitten vast aan de buizen van de kas. De twee dikste takken (en dus ook de hoogste) vind ik erg spannend om daar wat mee te doen. Bang dat ik iets verpest.
's nachts gaat er nu een zeil over de kas, toch wel veel licht in de stad.
Inmiddels weer een hoop gelezen, morgen weer lekker verder knutselen 😁Als je even op zoekt op internet “knekken” dan staat er precies beschreven hoe je moet doen. Zeil erover is zeker beter in de nacht.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."