#1
Thanks!Dit ziet er prima uit zeg! Prachtig, een lust voor het rode oog haha!
Hmmm oké, het leken niet echt op eitjes maar als ik thuis ben zal ik ze even beter inspecteren, dat moeten we niet hebben. Er zitten wel wat gewone spinnetjes en inderdaad heel veel vliegen in (woon aan een weiland) dus dat zou het ook goed kunnen zijn.Deze stippen duiden niet op een tekort hoor, dit is ongedierte en ik denk dat het uitwerpselen zijn van vliegen of een spinnetje, maar ik zou er goed naar blijven kijken want ik geloof dat tripsen ook zwarte eitjes leggen.
Zo zie je maar! Had ik bijna nog extra gegeven terwijl ze misschien al wel een overschot hebben. Als ik thuis ben vanmiddag zal ik even wat extra foto's maken. Het zou overigens wel goed kunnen, ik had het idee dat omdat sommige bladeren vergeelden ze te weinig stikstof kregen en heb dus wat extra gegeven.Dit is inderdaad wel een probleempje aan het worden lijkt het wel. Het lijkt wel op een overschot aan kalium als ik de bovenste foto zie. Ik heb eigenlijk iets meer beeld nodig om te zien wat hier aan de hand is, denk dan aan de onderste bladeren en de nieuwe scheuten. Daar kan ik namelijk wel aan zien wat hier aan de hand is.
Minimaal extra maar toch, dan zal ik ze nu uit voorzorg in ieder geval maar even een halve dosis geven.








