Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLow stress training

Low stress training

423 antwoorden
70 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vandaag toch nog de hoofdtop afgeknipt.

Dit omdat ze toch al deze kostbare energie in de hoogte wil steken en op deze manier zal ze toch meer energie in zijtakken willen steken.
20210610_220747.jpg

getopte deel.
20210610_220820.jpg


De autoflower is behoorlijk vet aan het worden ondertussen, dagelijks weer die zon is echt maximaal lekker. En het aanmaken van harsklieren word zo ook vollop gestimuleerd.

20210609_113315.jpg
20210610_220706.jpg20210610_220530.jpg


Ruikt ook heerlijk ondertussen, maar geur blijft maar beperkt tot de tuin, voor die andere zal dat wel anders zijn.

Peace :stoned:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
Bekijk bijlage 23866
Klik om te vergroten...

Altijd weer feest als de eerste vijf vingers aan het blad zijn geweest!

Op naar zeven, negen of in heel specifieke gevallen tot wel 11!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
20210612_141914.jpg

Nog een paar weken (denk 3 weken nog)

En dan kunnen deze buds die aardig aan het rijpen zijn ge-oogst worden :smoke:

20210612_142049.jpg
Elke dag is het nu goed in de gaten houden wat er aan de gang is in en rondom de plant, nu is ze het vatbaarst voor fouten.

De geur is overigens echt zalig, zoet en fruitig zijn zeer sterk aanwezig in deze fase, na het drogen in een donkere ruimte (2 weken 52% LV) zal deze nog zeker voor een paar maanden in weckpotten afgerijpt worden op 62% en iedere dag goed laten boeren, dan pas zal je echt de terpenen maximaal kunnen proeven tijdens het roken.

Nu zal ik mijzelf echt niet 2 maanden geheel onthouden want met die suikerblaadjes kan ik nog veel leuks mee doen, thc schat ik op een goeie 20 a 22% van de bloemen. Misschien ben ik nu zelfs wel aan de lage kant.

Voor de high zou ze nu uitermate geschikt zijn om te oogsten, alle trichomen zijn bijna allemaal melkachtig, ik ga voor een couch-lock dus amberkleurig geeft mijn voorkeur!

Was gibt mit alle leute?

Canna gibt!!!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
20210612_222859.jpg20210612_222957.jpg

Lekker blijven plakken!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
20210614_132047.jpg20210614_132036.jpg

Nog een paar dagen strekken met die mooie dagen en dan met wat stabielere temperatuur kan ik haar donker zetten, eerste keer 48 uur non-stop om zo alle voorbloei te stimuleren en zodoende kan ze daarna 12/12 achter een donker zeil.

20210614_132016.jpg

In de tussentijd kan ik deze nog mooi 2 a 3 weken laten afbloeien, ligt helemaal aan het weer.

Als dat zo aanhoud is het vollop top :stoned: ๐ŸŒ
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iemand die weet wat er mis loopt?
Sinds vandaag ๐Ÿ˜”
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Iemand die weet wat er mis loopt?
Sinds vandaag ๐Ÿ˜”
Klik om te vergroten...

oh, lol.. wilde je er complimenteren..

mss ff met je vinger langs de rand van de bak voelen..
als er geen aarde aan blijft kleven is het te droog en hebben ze water nodig..

die van mij gaan ook niet zo geweldig.. maar goed, we zien wel hoe het uitpakt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
oh, lol.. wilde je er complimenteren..
Klik om te vergroten...
De grootste an sich doet het goed.
Maar de kleine laat zijn blaadjes hangen, al moet ik zeggen dat de foto niet in zon getrokken is.
Gympie zei:
mss ff met je vinger langs de rand van de bak voelen..
Klik om te vergroten...
sowieso niet te nat. Let ik speciaal op.
Misschien te weinig water inderdaad, ik geef ze morgen eens een halve liter en zie wel.
Gympie zei:
als er geen aarde aan blijft kleven is het te droog en hebben ze water nodig..

die van mij gaan ook niet zo geweldig.. maar goed, we zien wel hoe het uitpakt.
Klik om te vergroten...
Jouw bladeren zien er al goed uit toch?
Het blijft moeilijk om autoflowers buiten te kweken in onq klimaat denk ik
(Vooral als leken )
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
De grootste an sich doet het goed.
Maar de kleine laat zijn blaadjes hangen, al moet ik zeggen dat de foto niet in zon getrokken is.

sowieso niet te nat. Let ik speciaal op.
Misschien te weinig water inderdaad, ik geef ze morgen eens een halve liter en zie wel.
Klik om te vergroten...
oh, ik geef ze wel anderhalve liter per dag met dit weer.
er zitten wel openingen onderin je potten toch?
CuriousExplorer zei:
Jouw bladeren zien er al goed uit toch?
Het blijft moeilijk om autoflowers buiten te kweken in onq klimaat denk ik
(Vooral als leken )
Klik om te vergroten...
khad voorheen stekjes.. was een stuk makkelijker!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Iemand die weet wat er mis loopt?
Sinds vandaag ๐Ÿ˜”
Klik om te vergroten...


Staat die tent vol in de zon?

Dit lijkt op teveel warmte namelijk, daar gaan ze ook van hangen. De water/koeling verhouding is niet optimaal bij zulke hete dagen dus kan het zijn dat bladeren zich laten hangen.

Laat dit niet tever komen, dit is zeer stressvol voor de plant, goed ventileren en er misschien wel een ventilator bijzetten om zo koele lucht van onderaf lichtjes tegen de bladeren laten zwenken, niet direct op de plant want dat is ook niet wenselijk, daar drogen de bladeren dan weer te snel van uit en gaan ze vergelen.


Warmte is leuk maar boven de 27 graden is niet goed, trek ze voortaan even in de schaduw een uurtje.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
20210615_112313.jpg

Hier gaat het nog prima, plant is behoorlijk uitgedijt en heeft veel honger, volle zon is lekker maar daar strekt ze zo hard van dat ze soms 5 cm per dag groeit, niet te snel.

Nog een week dan gaat ze donker want dit neemt te grote vormen aan voor de pot waar ze inzit, straks kunnen de takken de toppen niet aan en zitten we met alsnog een gestreste plant.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gympie zei:
oh, ik geef ze wel anderhalve liter per dag met dit weer.
er zitten wel openingen onderin je potten toch?
Klik om te vergroten...


Anderhalve liter??? Wow dat is wel veel zeg, het is niet verkeerd om de plant eens een beetje droger te laten, dit stimuleert de wortelstructuur om zo dieper de pot in te gaan omdat onderaan altijd meer water zit dan bovenin.

Als je daar bij blijft gooien zal ze te nat zijn en kan de plant niet zoveel vocht verwerken zelfs, lijkt namelijk nog erg klein voor de periode dat je eigenlijk al een heus boompje zou kunnen hebben.

Gympie zei:
khad voorheen stekjes.. was een stuk makkelijker!
Klik om te vergroten...

Maar uit zaad krijg je veel betere plantjes ๐Ÿ˜‡
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Eve's drop zei:
Anderhalve liter??? Wow dat is wel veel zeg, het is niet verkeerd om de plant eens een beetje droger te laten, dit stimuleert de wortelstructuur om zo dieper de pot in te gaan omdat onderaan altijd mer water zit dan bovenin.
Klik om te vergroten...
ze vragen erom.. de blaadjes verdorren anders..
ik giet het wel rond de randen.

Eve's drop zei:
Maar uit zaad krijg je veel betere plantjes ๐Ÿ˜‡
Klik om te vergroten...
stekjes begonnen ook als zaadjes nietwaar? ๐Ÿค”๐Ÿ˜…

verder heb ik ze denk ik wat te laat in de grote potten gezet en wat worteltjes beschadigd..
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gympie zei:
ze vragen erom.. de blaadjes verdorren anders..
ik giet het wel rond de randen.


stekjes begonnen ook als zaadjes nietwaar? ๐Ÿค”๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Dit is niet geheel waar, stekken worden veelal van een moederplant gehaald.

Gympie zei:
verder heb ik ze denk ik wat te laat in de grote potten gezet en wat worteltjes beschadigd..
Klik om te vergroten...

Beetje wortelbeschadiging is niet erg, maar dan alleen de puntjes eraf, al is een autoflower overpotten echt risky bussiness.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
Dit is niet geheel waar, stekken worden veelal van een moederplant gehaald.
Klik om te vergroten...
ohww.. joh, wist ik niet!..
Eve's drop zei:
Beetje wortelbeschadiging is niet erg, maar dan alleen de puntjes eraf, al is een autoflower overpotten echt risky bussiness.
Klik om te vergroten...
aiii.. hmm, wist ik ook niet.. naja.. we zien wel wat er van komt..

thx!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
oh, ik geef ze wel anderhalve liter per dag met dit weer.
er zitten wel openingen onderin je potten toch?
Klik om te vergroten...
Anderhalve liter bij zo een plantje? ...wow, ik geef misschien max 300ml.
Gympie zei:
khad voorheen stekjes.. was een stuk makkelijker!
Klik om te vergroten...
Verboden in BE. ๐Ÿคจ
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Staat die tent vol in de zon?
Klik om te vergroten...
Ja.
Eve's drop zei:
Dit lijkt op teveel warmte namelijk, daar gaan ze ook van hangen. De water/koeling verhouding is niet optimaal bij zulke hete dagen dus kan het zijn dat bladeren zich laten hangen.
Klik om te vergroten...
Aaaah okee. Weer bijgeleerd, dus eigenlijk mag die elke dag paar uur uit de zon?
Eve's drop zei:
Laat dit niet tever komen, dit is zeer stressvol voor de plant, goed ventileren en er misschien wel een ventilator bijzetten om zo koele lucht van onderaf lichtjes tegen de bladeren laten zwenken, niet direct op de plant want dat is ook niet wenselijk, daar drogen de bladeren dan weer te snel van uit en gaan ze vergelen.
Klik om te vergroten...
Thanks voor de duidelijke uitleg !
Eve's drop zei:
Warmte is leuk maar boven de 27 graden is niet goed, trek ze voortaan even in de schaduw een uurtje.
Klik om te vergroten...
Top, thanks !
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ja.

Aaaah okee. Weer bijgeleerd, dus eigenlijk mag die elke dag paar uur uit de zon?

Thanks voor de duidelijke uitleg !

Top, thanks !
Klik om te vergroten...

Geen dank!

Samen komen we er wel!

Liever topjes voor iedereen dan mij alleen.

Peace!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
ohww.. joh, wist ik niet!..

aiii.. hmm, wist ik ook niet.. naja.. we zien wel wat er van komt..

thx!
Klik om te vergroten...

Al doende word men wijzer en wijzer, lees de gehele winter alles wat er te lezen valt tijdens het genot van je eigen oogst, proef wat er mis ging en denk alvast in januari na over je medium ๐Ÿฅฐ

Ik blijf het zeggen, het is maar een natte plant met ontzettend rare eigenschappen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alakazam zei:
@Eve's drop

Ik dacht gelezen te hebben dat je je plantjes wat langer laat staan om amberkleurige trichomen te krijgen om zo een wat zwaardere body high en wat mildere headspace te krijgen. Die plant die je daar hebt is een sativa toch, hoezo kweek je dan niet gewoon een indica strain?
Klik om te vergroten...


Het was de bedoeling om zowel een ruderalis, indica en een sativa plant neer te zetten.

Helaas is er eentje door mijn eigen stomme toedoen gesneuveld, doe een gordijn open en op de 1 of andere manier komt mijn hand zo op de indica plant, helaas.

Er staat nu een ruderalis/indica dominante (white widow)

En een northern lights (feminized, sativa75%/indica25% dominant)

Voor een echte totale indica couch lock zijn er gellukig in ons lage landje tal van mogelijkheden om daaraan te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."