#1
Vandaag toch nog de hoofdtop afgeknipt.
Dit omdat ze toch al deze kostbare energie in de hoogte wil steken en op deze manier zal ze toch meer energie in zijtakken willen steken.

getopte deel.

De autoflower is behoorlijk vet aan het worden ondertussen, dagelijks weer die zon is echt maximaal lekker. En het aanmaken van harsklieren word zo ook vollop gestimuleerd.



Ruikt ook heerlijk ondertussen, maar geur blijft maar beperkt tot de tuin, voor die andere zal dat wel anders zijn.
Peace
Dit omdat ze toch al deze kostbare energie in de hoogte wil steken en op deze manier zal ze toch meer energie in zijtakken willen steken.

getopte deel.

De autoflower is behoorlijk vet aan het worden ondertussen, dagelijks weer die zon is echt maximaal lekker. En het aanmaken van harsklieren word zo ook vollop gestimuleerd.



Ruikt ook heerlijk ondertussen, maar geur blijft maar beperkt tot de tuin, voor die andere zal dat wel anders zijn.
Peace









