#1
Het ligt ook aan de kwaliteit van de keta die je hebt hé. De eerste paar keren dat ik een grammetje keta had bemachtigd had ik van een slechte batch en was het vrijwel onmogelijk om in de K hol te komen. Een half jaartje terug had van een zeer goeie batch waarmee ik met twee kleine lijntjes al ongeveer in de K hol kon komen.