Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade?

Schade?

31 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het ligt ook aan de kwaliteit van de keta die je hebt hé. De eerste paar keren dat ik een grammetje keta had bemachtigd had ik van een slechte batch en was het vrijwel onmogelijk om in de K hol te komen. Een half jaartje terug had van een zeer goeie batch waarmee ik met twee kleine lijntjes al ongeveer in de K hol kon komen.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bal0n zei:
bij muizen leidt tot Olney's Lesions.
Klik om te vergroten...

Tot watte?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn er lichamelijke schade als je keta gebruikt?
Brengt het schade aan in je hersenen?
Ik vindt hier nix over wat voor schade ketamine aanbrengt dus bij deze...
En aja,als je kans hebt op chizofrenie...kan het door ketamine opwekken?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoveel onderzoek is er niet naar gedaan... Maar ik zag ooit ergens een tabelletje staan, dat was van schadelijkst tot minst schadelijk: DXM, PCP> Ketamine> Lachgas. Geeft dit een indruk?

Het geeft in ieder geval wel hersenschade, of het lichamelijk schadelijk is weet ik niet precies.

Ketamine verslaafden worden vaak egocentrisch dat is ook bekend.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
En wat betekend egocentrisch? :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alleen maar met jezelf bezig zijn.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Alleen maar met jezelf bezig zijn.
Klik om te vergroten...


A oke :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je zit er behoorlijk naast volgens mij hoor, BobG. Pas na langdurig en veel gebruik treden symptonen op, en dit begint voor zover ik weet met vergeetachtigheid en een mega tollerantie voor ketamine.

Veelvoudig toedienen van dissociatieven (DXM, PCP, Lachgas, Ketamine) bij muizen leidt tot Olney's Lesions. Maar deze zijn bij de mens nooit aangetoond.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Olney's Lesions, een soort hersenschade die wordt aangericht door het gebruik van disassociatieve drugs
Klik om te vergroten...

bronnetje
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bal0n zei:
Je zit er behoorlijk naast volgens mij hoor, BobG. Pas na langdurig en veel gebruik treden symptonen op, en dit begint voor zover ik weet met vergeetachtigheid en een mega tollerantie voor ketamine.

Veelvoudig toedienen van dissociatieven (DXM, PCP, Lachgas, Ketamine) bij muizen leidt tot Olney's Lesions. Maar deze zijn bij de mens nooit aangetoond.
Klik om te vergroten...

Wat is 'Langdurig gebruik'?
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
Heb hier ergens op Df gelezen dat ketamine kankerverwekkend is. :confused:
Klik om te vergroten...

Alleen de snuifbuisjes...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb hier ergens op Df gelezen dat ketamine kankerverwekkend is. :confused:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik meende gelezen te hebben dat het je prostaat kon verkankeren? En nog wel meer waar ze nog niet zeker van zijn?

Geloof het of niet, een bron heb ik namelijk niet...

bel de drugsinfolijn anders maar...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kon ook niks vinden, mij word ook gezegd dat het kankerverwekkend is, ik geloof het wel, maar kan er niks over vinden :confused:

maar geloof dus niet dat je na een paar keer gebruik al kanker kan krijgen, dat kan dan geloof ik net zo goed met andere stoffen lijkt mij.. of met sigaretten, zelfde gevaar
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Skippy zei:
ik kon ook niks vinden, mij word ook gezegd dat het kankerverwekkend is, ik geloof het wel, maar kan er niks over vinden :confused:

maar geloof dus niet dat je na een paar keer gebruik al kanker kan krijgen, dat kan dan geloof ik net zo goed met andere stoffen lijkt mij.. of met sigaretten, zelfde gevaar
Klik om te vergroten...

Ik denk dat je om dit te krijgen ook eerst moet vallen onder ''probleemgebruiker'' En wie is er nou weer zo stom om regelmatig Ketamine te gebruiken?

Niemand toch?

Dus don't worry zouk zeggen :sunglasses:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
SpacingBen zei:
En wie is er nou weer zo stom om regelmatig Ketamine te gebruiken?

Niemand toch?
Klik om te vergroten...

Sorry maar dit begrijp ik gewoon niet :confused:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
En wie is er nou weer zo stom om regelmatig Ketamine te gebruiken?

Niemand toch?

Dus don't worry zouk zeggen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit, er zijn genoeg mensen die regelmatig ketamine gebruiken, misschien ken jij die alleen niet. Ketamine is op zich nog best wel een verslavend goedje.
Toen ik een dikke voorraad in huis had zat ik er ook regelmatig aan. Nooit voor hoeven te betalen gelukkig :grin:
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik las het ook hier op het forum, dat 8 op de 10 kanker kreeg?
beetje ongeloofwaardig..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Florian01 zei:
Ik las het ook hier op het forum, dat 8 op de 10 kanker kreeg?
beetje ongeloofwaardig..
Klik om te vergroten...


Heb ik hier ook gelezen,maar vindt het niet meer terug.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#20
Keta is ook weer een goed voorbeeld van een drugs waar teveel over geluld wordt omdat de uitwerking niet op iedereen even lekker is.

Het is een bijna totaal ongevaarlijke drugs, alleen het effect kan een beetje eng zijn, als iemand een eng verhaal verteld, verteld degene waaraan hij het vertelde datzelfde verhaal waarschijnlijk nog veel extremer aan de volgende... enzovoort!

Te veel van iets nemen is nooit goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."