Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchade?

Schade?

31 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
SpacingBen zei:
En wie is er nou weer zo stom om regelmatig Ketamine te gebruiken?

Niemand toch?

Dus don't worry zouk zeggen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit, er zijn genoeg mensen die regelmatig ketamine gebruiken, misschien ken jij die alleen niet. Ketamine is op zich nog best wel een verslavend goedje.
Toen ik een dikke voorraad in huis had zat ik er ook regelmatig aan. Nooit voor hoeven te betalen gelukkig :grin:
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik las het ook hier op het forum, dat 8 op de 10 kanker kreeg?
beetje ongeloofwaardig..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Florian01 zei:
Ik las het ook hier op het forum, dat 8 op de 10 kanker kreeg?
beetje ongeloofwaardig..
Klik om te vergroten...


Heb ik hier ook gelezen,maar vindt het niet meer terug.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Keta is ook weer een goed voorbeeld van een drugs waar teveel over geluld wordt omdat de uitwerking niet op iedereen even lekker is.

Het is een bijna totaal ongevaarlijke drugs, alleen het effect kan een beetje eng zijn, als iemand een eng verhaal verteld, verteld degene waaraan hij het vertelde datzelfde verhaal waarschijnlijk nog veel extremer aan de volgende... enzovoort!

Te veel van iets nemen is nooit goed.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Florian01 zei:
Ik las het ook hier op het forum, dat 8 op de 10 kanker kreeg?
beetje ongeloofwaardig..
Klik om te vergroten...

een "beetje" ongeloofwaardig??

dan zou nu bijna 75% van mijn vrienden zwaar kanker hebben...
F
Florian01Lid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
Florian01 zei:
Ik las het ook hier op het forum, dat 8 op de 10 kanker kreeg?
beetje ongeloofwaardig..
Klik om te vergroten...


Heb ik hier ook gelezen,maar vindt het niet meer terug.
Klik om te vergroten...

Ik heb het gevonden, in een trip report
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4055

We hebben nog een fles GHB staan, die ook op moet .. dus dat komt wel goed! Very Happy
En we wilden over een tijdje keta proberen maar dit lijkt me gevaarlijk, ik hoor er meer slechte dingen over dan goede, bijvoorbeeld dat 8 op de 10 keta gebruikers kanker krijgen, hetzelfde geld voor dieren, dat het ook al verboden is om te gebruiken tijdens operaties.
En daar komt nog bij dat het gewoon gevaarlijk is en ik er geen ervaring mee heb , maar ben er zeker wel nieuwsgierig naar!
Klik om te vergroten...
[/code]
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
onzin dan zou die shit natuurlijk niet zoveel gebruikt worden
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onderschat het maar mensen, het is niet zo gevaarlijk!!


Wat ik heb gezien wens ik niemand toe..
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
^wat moeten we daar nu mee?

vertel...
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
inderdaad vertel...
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#11
BobG zei:
Onderschat het maar mensen, het is niet zo gevaarlijk!!


Wat ik heb gezien wens ik niemand toe..
Klik om te vergroten...

Wat ik heb ERVAREN wens ik iedereen toe.

Maargoed, dit soort halve verhalen wekken bij mij alleen maar agressie op. Dus ik wens jou het niet toe, totdat je het verteld :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
:beer: ^^

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."