#1
SpacingBen zei:En wie is er nou weer zo stom om regelmatig Ketamine te gebruiken?
Niemand toch?
Dus don't worry zouk zeggen![]()
Wat een bullshit, er zijn genoeg mensen die regelmatig ketamine gebruiken, misschien ken jij die alleen niet. Ketamine is op zich nog best wel een verslavend goedje.
Toen ik een dikke voorraad in huis had zat ik er ook regelmatig aan. Nooit voor hoeven te betalen gelukkig
^^