Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibaar -> kristal

vloeibaar -> kristal

31 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
In de magnetron werkt ook prima :sunglasses: En niet beginnen met spuiten, ook niet voor de keta.... dat is mijn advies... :wave:
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#2
binnenkort eens proberen,
klein beetje in een oven-pot en dan op 50graden wat laten doen..

we'll see :)
s
sober_wormLid
01-01-2024, 00:00
#3
stel dat we zo'n grote fles ketalar hebben..

hoe maken we dit snuifbaar?

gewoon uitkoken?
ofzo?


:wave:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hou het vloeibaar!

Deze vorm laat de optie tot spuiten over wat zeker gewenst is bij echte K liefhebbers. Bovendien is de gewildheid ook een stuk groter als je het vloeistof laat.

Staat namelijk gelijk aan van vloeibare LSD papertrips willen maken.

Bovendien kan het ware effect van K volgens velen enkel bereikt worden door middel van intramusculaire injectie.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet iedereen is naalden-liefhebber..
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom niet volgens jou Nora?

Een v/d indrukwekkenste aspecten van Ket is in 1 klap het volle shot dat rap begint te werken waardoor je binnen enkele minuten het stadium doormaakt van sober naar volledig opgelost zijn en klaar om definitief te verdwijnen.

Als je slim snuift duurt dat stadium zo'n 15 tot 20 minuten. Deze geleidelijkheid maakt het proces minder spectaculair en de K-hole minder psychedelisch.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
1. Je koopt een flesje neus-ontstopper (net zoiets als gootsteen-onstopper maar dan in een flesje met zo'n soort plante spuit erop...) Deze maak je voorzichtig open, gooit de ontstopper eruit en vult hem opnieuw bij met vloeibare keta!

2. Je kan hem uitkoken als het goed is, al lijkt het me dat deze vraag vast al eens gevraagt is...

3. Gebruik dus links boven in (onder dat hele grote plaatje met daarop: drugsforum.nl en die lijn daaronder enzo) de functie Zoeken en zoek daar op steekwoorden...

4. Men pakt een naald, zuigt deze vol met de benodigde hoeveelheid en spuit deze in de aderen.

Succes! :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nick de Neger zei:
4. Men pakt een naald, zuigt deze vol met de benodigde hoeveelheid en spuit deze in de aderen.

Succes! :wave:
Klik om te vergroten...

Niet in je aderen, in een spier! maakt niet uit waar. In je aderen ga je te snel k-hole, en als je zelf spuit heb je geen tijd meer om de spuit uit je arm te halen en kun je in het slechtste geval doodbloeden!

Laat je ook altijd helpen door iemand met ervaring...

X
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Omdat dan de stap naar andere shit spuiten kleiner wordt... (lees: heroine)

Daarnaast vind ik spuiten weer een hele stap verder gaan. Ik ben er zeker niet bang voor - heb mezelf wel eens 3 weken moeten spuiten toen ik uit het ziekenhuis kwam, en dat vond ik niet erg om te doen... maar kom op man, je spuit die slechte shit zo je aderen in... dat gaat echt tegen mn gevoel in, voor mij wat te junkerig....
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nick de Neger zei:
1. Je koopt een flesje neus-ontstopper (net zoiets als gootsteen-onstopper maar dan in een flesje met zo'n soort plante spuit erop...) Deze maak je voorzichtig open, gooit de ontstopper eruit en vult hem opnieuw bij met vloeibare keta!
Klik om te vergroten...

Altijd voor de neusspray gaan :grin:

Anders inderdaad gewoon gasmasker op, de hele zooi in een pan gooien, en koken maar, wachten totdat de heldere keta kristallen je toelachen :hearteyes:

Optie 3 en 4 zijn ook te doen, maar ik zou gewoon voor 1 gaan

Heil aan de neusspray ! :sunglasses:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
Nick de Neger zei:
4. Men pakt een naald, zuigt deze vol met de benodigde hoeveelheid en spuit deze in de aderen.

Succes! :wave:
Klik om te vergroten...

Niet in je aderen, in een spier! maakt niet uit waar. In je aderen ga je te snel k-hole, en als je zelf spuit heb je geen tijd meer om de spuit uit je arm te halen en kun je in het slechtste geval doodbloeden!

Laat je ook altijd helpen door iemand met ervaring...

X
Klik om te vergroten...
Bedankt! Ik bedoelde het eigenlijk niet serieus... anders had ik hem natuurlijk wel bovenaan gezet! Maar het zou inderdaad wel lullig zijn als iemand nu net gedacht heeft "Oooooowww... kan dat ook?!?" en nu met een k-hole op ze bureau stoel zit... :mrgreen:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ooit het verhaal gehoord dat je de vloeibare ket in de magnetron kan gooien en dat het dan kristaliseert ofzo ? :P
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketaboy zei:
Ik heb ooit het verhaal gehoord dat je de vloeibare ket in de magnetron kan gooien en dat het dan kristaliseert ofzo ? :P
Klik om te vergroten...

En stop een kat erin als je hem wil drogen :beer:

Nee, geen id of het werkt, maar aangezien magnetron de waterdeeltjes in iets laat koken, lijkt het me niet onmogelijk als je geen deksel op je pot keta doet. Kzou t zelf echter niet proberen.

Ik zou het gewoon in een neusspray flesje stoppen natuurlijk :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een uurtje in de oven op 50 graden zou moeten werken, het vocht verdampt en je houdt als residu keta kristallen over..
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
In de overn ja ? Persoonlijk lijkt me eerder een pannetje op een niet te hoog pitje zetten en lang wachten...

Op de een of andere manier lijkt de oven me niet zoon gezond idee
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#16
omdat...?

deze methode wordt gewoon gebruikt hoor.. op andere manieren verwarmen kan uiteraard ook, de ketamine blijft uiteindelijk over.

http://www.google.nl/search?q=ketamine+ ... NL247NL247
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
TechNora zei:
Omdat dan de stap naar andere shit spuiten kleiner wordt... (lees: heroine)

Daarnaast vind ik spuiten weer een hele stap verder gaan. Ik ben er zeker niet bang voor - heb mezelf wel eens 3 weken moeten spuiten toen ik uit het ziekenhuis kwam, en dat vond ik niet erg om te doen... maar kom op man, je spuit die slechte shit zo je aderen in... dat gaat echt tegen mn gevoel in, voor mij wat te junkerig....
Klik om te vergroten...

Ten eerste spuit je niet in je aderen maar in een spier, en ten tweede keta is niet slecht. Het wordt door dierenartsen nog elke dag gebruikt om dieren rustig te krijgen. Er is geen wetenschappelijk bewijs dat ketamine schade aanbrengt.

+ spuiten is niet junkerig, het is maar net hoe je er mee omgaat.

X
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ketamine

http://www.unitydrugs.nl/index.php?page ... b=ketamine

en deze...

http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml

Veel lees plezier!!!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok, ik weet inderdaad weinig van spuiten, en dat hoef ik ook niet te weten. Het is voor mij gewoon een no-go, daar heb ik geen redenen voor nodig.

Daarbij heb ik zelf veel keta gebruikt, en heb daar de negatieve effecten zeker van ondervonden, dus voor mij persoonlijk hoeft het niet zo absurd veel meer, af en toe blijft het natuurlijk wel leuk... maar met snuiven vind ik het hard genoeg gaan.

Maar toch bedankt voor de info :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ieder zijn ding... Ik zou ook niet zo snel een naald in mijn lijf steken voor drugs, maar er zijn mensen die er geen problemen mee hebben.

De info kun je trouwens zelf ook makkelijk vinden: Google is je vriend!!

X

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."