Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvloeibaar -> kristal

vloeibaar -> kristal

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
De info kun je trouwens zelf ook makkelijk vinden: Google is je vriend!!
Klik om te vergroten...

Ik ben al een tijd met keta bezig, dus die info is niet nieuw voor me. Ik bedankte je omdat ik het wel schattig vond dat je het allemaal zo voor me neerzette.

En idd, ieder zijn ding. :wave:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik respecteer je mening Nora. Maar qua verslaving is snuiven eerder een boosdoener. Met name doseringen waarbij je het bewustzijn niet verliest.

Als je eens in de zoveel tijd een vol shot zet tot de K-hole zal je minder snel in herhalingen vallen.

Zuivere drugs in de meest gunstigste vorm is gewoon zeldzaam. En dan doel ik op bijv. Liquid en LSD kristal. Keta ampullen. Coke flakes. Witte kristalle heroine. MDMA kristal.

Zonde om dat soort zaken te versnijden of om te zetten vanwege gebruiksvriendelijkheid of om winst te maken.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je die liquid gewoon in de magnetron laat verdampen, verlies je dan veel werkzame stoffen?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zou het niet in de magnetron doen, omdat je het dan miss te warm verhit. oven is beter, constante hitte. Kan het niet te warm worden
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
In de magnetron werkt altijd prima, gewoon niet te heet zetten, en een beetje geduld hebben... maar ik ben wel benieuwd of je met uitkoken opzich werkzame stoffen verliest. Ik merk er zelf niet veel van, want het is altijd erg sterk... maargoed, misschien dat het nog beter kan....

En ik geloof zeker dat het beter kan door spuiten, maar daar begin ik gewoon niet aan. Het gaat me niet om het verslavingsrisco of whatever, ik weiger gewoon om voor niet medicale redenen een spuit in mijn arm/been te zetten, that's it... Kan altijd nog als ik de veertig nader :sunglasses:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, ik moet nodig iemand kennen die een injectie bij mij kan zetten :sunglasses:
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#7
jcutter123 zei:
Hmm, ik moet nodig iemand kennen die een injectie bij mij kan zetten :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik heb dit al uitvoerig beschreven in eerdere posts van mij.
Ik heb daar ook een aantal links gepost met foto's en beschrijving hoe je I.M moet spuiten. :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hey Ketanest.

Doe je nog aan wekelijkse bereisingen of is het wat minder intensief? :wink:
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Atropa zei:
Hey Ketanest.

Doe je nog aan wekelijkse bereisingen of is het wat minder intensief? :wink:
Klik om te vergroten...

Ik zit nu op 2 x per week, kan niet meer vanwege de tolerantie en alergische reakties.
Maar het is wel iedere keer een hele mooie reis met mooie belevenissen :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij wel :P

En de rest van nederland zit met een nationaal ketaminetekort !

Nee, uiteraard wens ik niet jou aandoening te hebben, maar ik vraag me af, hoe doen ze dat bij mensen met jou aandoening die niet ook nog eens zitten te wachten op zo'n heftige trip ? Mag je zelf weten of je benzodiazepinen toegedient krijgt ?
k
ketanestLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spor zei:
Hij wel :P

En de rest van nederland zit met een nationaal ketaminetekort !

Nee, uiteraard wens ik niet jou aandoening te hebben, maar ik vraag me af, hoe doen ze dat bij mensen met jou aandoening die niet ook nog eens zitten te wachten op zo'n heftige trip ? Mag je zelf weten of je benzodiazepinen toegedient krijgt ?
Klik om te vergroten...

Hoezo tekort? ik heb een aardig voorraadje staan hoor, en die wordt iedere week bijgevuld.
Ik bepaal zelf wat ik gebruik. Gewoon een telefoontje naar mijn huisarts en dan wordt het thuis gebracht.
Je moet inderdaad niet wensen om met een pijnsyndroom te moeten leven, hoewel pijn ook alleen maar een begrip is hoor. Wat voor de een een verschrikkelijke pijn is, kan voor de ander gewoon een ongemak zijn.
De ketamine trip zie ik als een leuk uitstapje, en ik vind het jammer dat ik het nu niet vaker meer kan doen. Maar nu blijft het wel speciaal, iets om naar uit te kijken.
Heb ik je een beetje gerust kunnen stellen met de onderzoeken die ik heb laten doen? Ik denk dat je daar niet zoveel angst voor hoeft te hebben, op zich is ketamine vrij onschuldig, ook na langdurig gebruik.
:)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
ketanest zei:
Ik denk dat je daar niet zoveel angst voor hoeft te hebben, op zich is ketamine vrij onschuldig, ook na langdurig gebruik.
:)
Klik om te vergroten...

Hehe, be aware of the expanding distance he. You may feel as you're the chosen one. The cold observer amoung others in reality. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."