#1
niemand, iets ? ![:(]()
.exact zei:jcp zei:Aangezien iedere ambulance ketamine bij zich heeft (in grotere dosissen) voor als ze snel ledematen af moeten zetten ed![]()
lijkt me niet fijn om geamputeerd te worden tijdens een keta-trip![]()
Skippy zei:Je neus vind het iig minder prettig.
jcp zei:Aangezien iedere ambulance ketamine bij zich heeft (in grotere dosissen) voor als ze snel ledematen af moeten zetten ed![]()
DreamWeaver zei:Hierboven word aangegeven dat ambulances ketamine hebben en dat het een geneesmiddel is. Dat klopt, maar dat maakt het nog niet goed voor je! Ketamine zorgt voor kleine 'gaatjes' in je hersenen (net zoals lachgas), en die helen niet meer (itt tot lachgas). Permanente schade dus.
DreamWeaver zei:Ketamine zorgt voor kleine 'gaatjes' in je hersenen (net zoals lachgas), en die helen niet meer (itt tot lachgas). Permanente schade dus.
kapitein-x zei:In 'Uit Je Bol' (9e herziene druk) wordt ketamine gebruik afgeraden, omdat het slecht zou zijn voor het immuunsysteem. En ook zou bijbalontsteking kunnen ontstaan.
Dit zou vooral betrekking hebben op het snuiven van ketamine, maar het is me niet helemaal duidelijk of het roken van keta net zo slecht is.
Het eten van keta raden ze ook af. Slechts het inbrengen van keta dmv een injectie kan hun goedkeuring wegdragen; uiteraard moet dit door, en in het bijzijn van, een ervaren persoon gebeuren.
Ik denk dat een enkele keer geen kwaad kan, maar langdurig gebruik is dus een big no no.
Ketaboy zei:kapitein-x zei:In 'Uit Je Bol' (9e herziene druk) wordt ketamine gebruik afgeraden, omdat het slecht zou zijn voor het immuunsysteem. En ook zou bijbalontsteking kunnen ontstaan.
Dit zou vooral betrekking hebben op het snuiven van ketamine, maar het is me niet helemaal duidelijk of het roken van keta net zo slecht is.
Het eten van keta raden ze ook af. Slechts het inbrengen van keta dmv een injectie kan hun goedkeuring wegdragen; uiteraard moet dit door, en in het bijzijn van, een ervaren persoon gebeuren.
Ik denk dat een enkele keer geen kwaad kan, maar langdurig gebruik is dus een big no no.
Ghehe ik wou er net na refereren. Roken van keta? waar heb je dat vandaan ghehe nog nooit ergens gelezen of van gehoord.. wist helemaal niet dat dat kon.
Petricov zei:DreamWeaver zei:Ketamine zorgt voor kleine 'gaatjes' in je hersenen (net zoals lachgas), en die helen niet meer (itt tot lachgas). Permanente schade dus.
Doet alcohol toch ook, als je hersencellen worden afgebroken groeien deze niet meer aan, dus ook niet van Lachgas... Toach?
kapitein-x zei:In 'Uit Je Bol' (9e herziene druk) wordt ketamine gebruik afgeraden, omdat het slecht zou zijn voor het immuunsysteem. En ook zou bijbalontsteking kunnen ontstaan.
shokora zei:leven doodt hersencellen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."