#1
Je gaat er niet dood van, en ik heb een paar reportjes gelezen op erowid. Ik denk alleen niet dat het lukt in een jointje.. Probeer het te chinezen of te basen. 'k ben wel benieuwd!!
Methods of use
Ketamine is sold in either powdered or liquid form.
In powdered form, its appearance is similar to that of pharmaceutical grade cocaine and can be insufflated (referred to as a "bump of K"), injected, or placed in beverages.
It is also possible to smoke the drug in a joint or pipe, usually mixed with marijuana and tobacco.
The smoke has a distinctive bitter taste but the effects of the high hit much faster than when insufflated or ingested.
Oral use usually requires more material, but results in a longer trip.
However, when administered orally, ketamine is rapidly metabolised to norketamine, which possesses sedating effects; this route of administration is unlikely to produce a dissociative state characteristic of the k-hole
The liquid can be heated to drive off the solvent (usually saline), leaving powder.
In therapeutic and psychedelic use, the liquid is typically injected intramuscularly.
Intravenous injection is uncommon (recreationally), though possible.
It is essentially identical in effect to intramuscular injection, but leads to a much quicker onset — usually within 10 to 15 seconds of dosing.
ketamine melts at 262-263° - i'm not sure of the vaporization point, but it's probably quite high.
Oom Klaas zei:ketamine melts at 262-263° - i'm not sure of the vaporization point, but it's probably quite high.
Ligt het verdamp punt vaak dichtbij het smeltpunt ?
Want dan zou het best warm moeten worden om het te kunnen roken.
leppeh zei:Ketamine vaporisen is niet zo'n goed idee![]()
er zijn ook genoeg engelse reports over bijvoorbeeld datura. zegt niets dat er genoeg reports zijnAngramar Temenos zei:Misschien dat ik het zelfs voor jullie ga proberen volgende keer dat ik keta heb.. Aangezien er genoeg engelse reports zijn en mensen die het geprobeerd hebben kan het niet erg slecht voor je zijn, niet slechter dan gewoon snuiven wil ik daarmee zeggen, slecht blijft het zeker. En natuurlijk niet echt gezond voor je longen, maar wat dan ook roken is dat niet, dus.. sja.
underworld zei:er zijn ook genoeg engelse reports over bijvoorbeeld datura. zegt niets dat er genoeg reports zijnAngramar Temenos zei:Misschien dat ik het zelfs voor jullie ga proberen volgende keer dat ik keta heb.. Aangezien er genoeg engelse reports zijn en mensen die het geprobeerd hebben kan het niet erg slecht voor je zijn, niet slechter dan gewoon snuiven wil ik daarmee zeggen, slecht blijft het zeker. En natuurlijk niet echt gezond voor je longen, maar wat dan ook roken is dat niet, dus.. sja.
maar ben benieuwd![]()
leppeh zei:Om het te kunnen vaporisen moet je er eerst een vrije base van je zout maken. Bij het vaporisen komen er zulke smerige walmen vrij dat twee afzonderlijke bronnen van mij het maar met moeite binnen konden houden. Eentje beschreef het alsof je longen in plastic gecoat worden, heel fijn dusDaarnaast schijnt het effect niet bijzonderder of sterker te zijn. Mijns inziens is het dus niet de moeite waard.
Angramar Temenos zei:leppeh zei:Om het te kunnen vaporisen moet je er eerst een vrije base van je zout maken. Bij het vaporisen komen er zulke smerige walmen vrij dat twee afzonderlijke bronnen van mij het maar met moeite binnen konden houden. Eentje beschreef het alsof je longen in plastic gecoat worden, heel fijn dusDaarnaast schijnt het effect niet bijzonderder of sterker te zijn. Mijns inziens is het dus niet de moeite waard.
Vrije base, werkt dat net als met crack? Even koken met maagzout?

Spor zei:nou, als er een ding is wat ik niet zou willen roken, is het ketamine !!
mensen, stel jullie die smaak eens voor !
Spor zei:nou, als er een ding is wat ik niet zou willen roken, is het ketamine !!
mensen, stel jullie die smaak eens voor !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."