Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine roken??

ketamine roken??

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
azgaza zei:
De drip is te doen, en een mini korreltje op je tong is ook nog nét te overleven, maar die smaak in ademen? Gatverdamme, ik bijt nog liever 1 gram paracetamol door in men mond denk ik :)
Klik om te vergroten...

Juist, ik denk dat het onder je tong leggen van ketamine een pretje is vergeleken met het roken :wink:

erriapo 187 zei:
das stomste wa da je kunt doen , de effecten zijte miniem tot nihiel .
Klik om te vergroten...

Bron, hoe kom je hierbij ? ALS het zou kunnen zou ik juist zeggen, zoals dat gaat met roken dat het sneller inslaat, heftiger werkt, en korter duurt ten opzichte van snuiven.

Maar net zoals dat het me de pijn in mn neus niet waard is bij het snuiven van 2c's, lijkt me hier echt de smaak niet waard om het te proberen...
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heb ik gedaan. Maar wel op dezelfde manier alsof je coke zou roken (op de colafles) . vond het niet spectaculair . had wel ergens een lichte buzz :confused: maar toch niet tzelfde als je het zou snuiven of in het glas doen . snuiven vind ik pers het best maar het kan inderdaad wat irritaties veroorzaken.
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#3
het is inderdaad zonde en waste of k
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#4
erriapo 187 zei:
heb ik gedaan. Maar wel op dezelfde manier alsof je coke zou roken (op de colafles) . vond het niet spectaculair . had wel ergens een lichte buzz :confused: maar toch niet tzelfde als je het zou snuiven of in het glas doen . snuiven vind ik pers het best maar het kan inderdaad wat irritaties veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Coke roken op de colafles..
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
alainalain zei:
erriapo 187 zei:
heb ik gedaan. Maar wel op dezelfde manier alsof je coke zou roken (op de colafles) . vond het niet spectaculair . had wel ergens een lichte buzz :confused: maar toch niet tzelfde als je het zou snuiven of in het glas doen . snuiven vind ik pers het best maar het kan inderdaad wat irritaties veroorzaken.
Klik om te vergroten...

Coke roken op de colafles..
Klik om te vergroten...

Ik begrijp hem zelf ook niet, miss bedoeld hij een home-made waterpijp van een cola fles ofzo?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."