#1
azgaza zei:De drip is te doen, en een mini korreltje op je tong is ook nog nét te overleven, maar die smaak in ademen? Gatverdamme, ik bijt nog liever 1 gram paracetamol door in men mond denk ik![]()
Juist, ik denk dat het onder je tong leggen van ketamine een pretje is vergeleken met het roken
erriapo 187 zei:das stomste wa da je kunt doen , de effecten zijte miniem tot nihiel .
Bron, hoe kom je hierbij ? ALS het zou kunnen zou ik juist zeggen, zoals dat gaat met roken dat het sneller inslaat, heftiger werkt, en korter duurt ten opzichte van snuiven.
Maar net zoals dat het me de pijn in mn neus niet waard is bij het snuiven van 2c's, lijkt me hier echt de smaak niet waard om het te proberen...