Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine inhalator

Ketamine inhalator

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#1
als je gewoon met een dun buisje wil opsnuifen, waar haal je dan zo'n buisje?
L
LordOfAcidLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Ga binnenkort voor tweede keer Ketamine proberen met twee vrienden.
Heb 1 gram gekocht.

Heb ooit es ketamine gezien in inhalator zoals op de foto in bijlage.
Werkt met hendeltje dat je kan openzetten en dan kleine hoeveelheid in bovenste
gedeelte laten lopen?

Heb gezien dat ze dit ook in smartshops verkopen.

Kan iemand me vertellen hoe zo een inhalator werkt? Hoeveel kan je dan doseren per keer?

Lijkt me in ieder geval makkelijker dan het doseren van lijntjes!

Thanks voor de info !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou dat wel werken met ketamine,
dat werkt toch met lang niet alle stoffen?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar je inhaleert het natuurlijk niet. Je snuift het gewoon uit dat potje. Gekut met zo'n ding lijkt me vet onhandig, na een fijne dosis keta kan ik de lijntjes al niet meer vinden, laat staan dat ik met zo'n apparaat overweg kan :þ
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het toch niet inhaleert kan je beter een neusspray maken,
of een bullet kopen.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Als je het toch niet inhaleert kan je beter een neusspray maken,
of een bullet kopen.
Klik om te vergroten...
dat is een bullet wat je op dat plaatje ziet :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
SperSIZEboon zei:
Oom Klaas zei:
Als je het toch niet inhaleert kan je beter een neusspray maken,
of een bullet kopen.
Klik om te vergroten...
dat is een bullet wat je op dat plaatje ziet :wink:
Klik om te vergroten...
:openmouth:

'k Dacht dat ze er anders uitzagen (heb ze zelf nog nooit gebruikt).
Maar dat is het toch geen inhalator :P
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#8
filmpje over Keta
http://www.bnn.nl/sens2009/video/?v=a29ac90210728c769a711e951c7b39fe
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat heeft dat met dit topic te maken als ik vragen mag?
L
LordOfAcidLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb het ooit aantal jaren geleden gebruikt, maar is even geleden.
Is natuurlijk geen echte inhalator! Snuifbuisje is betere benaming :)
Beetje vrij vertaald van '"inhaler"'

Je doet poeder onder in het reservoir en laat dan klein beetje in het bovenste
gedeelte lopen en dat snuif je dan op.

Maar weet niet wat de hoeveelheden zijn die je dan in het bovenste gedeelte laat lopen
en vroeg me af of het beter en makkelijker was dan het doseren van lijntjes.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb zelf precies dezelfde bullet als op de foto. Ik heb het zelf voor ketamine gebruikt, maar nu zit er dex in. Het werkt beide fijn.

Het werkt zo:
Als het pijltje naar beneden hangt moet je de bullet op de kop houden, nu komt er dan keta in een heel klein resevoir, ik denk zo'n 20mg. Dan draai je het pijltje omhoog en gelijk ook het frame, anders valt je keta eruit. En dan snuiven maar.

Ik vind het echt handig, je hebt namelijk altijd dezelfde dosis. Alleen als je voor de k-hole gaat is het niet alles, te kleine doseringen en met wat keta in je lichaam gaat het veel moeilijker. Kortom de neuspray blijft de shit.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bullit is geniaal op een feestje ofzo. Je pakt het 'pijltje' beet, draait de rest van de bullit 1x rond, neus erboven, sniff, klaar :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
Maar je inhaleert het natuurlijk niet. Je snuift het gewoon uit dat potje. Gekut met zo'n ding lijkt me vet onhandig, na een fijne dosis keta kan ik de lijntjes al niet meer vinden, laat staan dat ik met zo'n apparaat overweg kan :þ
Klik om te vergroten...
Hier kom ik op terug, ik heb er nu één en het is m'n nieuwe beste vriend.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zelfs van de kaart is dat ding goed te hanteren. :)
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#15
proton zei:
als je gewoon met een dun buisje wil opsnuifen, waar haal je dan zo'n buisje?
Klik om te vergroten...

Bij mac donalds verkopen ze milkshakes,daar zitten vaak rietjes bij.
je moet alleen niet zeggen dat het is om drugs mee te gaan gebruiken,anders geven ze géén rietjes meer mee tegenwoordig... :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Exceptional Insight zei:
Exceptional Insight zei:
Maar je inhaleert het natuurlijk niet. Je snuift het gewoon uit dat potje. Gekut met zo'n ding lijkt me vet onhandig, na een fijne dosis keta kan ik de lijntjes al niet meer vinden, laat staan dat ik met zo'n apparaat overweg kan :þ
Klik om te vergroten...
Hier kom ik op terug, ik heb er nu één en het is m'n nieuwe beste vriend.
Klik om te vergroten...
Nog een fan.

Nice.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."