Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ga binnenkort voor tweede keer Ketamine proberen met twee vrienden. Heb 1 gram gekocht. Heb ooit es ketamine gezien in inhalator zoals op de foto in bijlage. Werkt met hendeltje dat je kan openzetten en dan kleine hoeveelheid in bovenste gedeelte laten lopen? Heb gezien dat ze dit ook in smartshops verkopen. Kan iemand me vertellen hoe zo een inhalator werkt? Hoeveel kan je dan doseren per keer? Lijkt me in ieder geval makkelijker dan het doseren van lijntjes! Thanks voor de info !"
"Heb het ooit aantal jaren geleden gebruikt, maar is even geleden. Is natuurlijk geen echte inhalator! Snuifbuisje is betere benaming Beetje vrij vertaald van '"inhaler"' Je doet poeder onder in het reservoir en laat dan klein beetje in het bovenste gedeelte lopen en dat snuif je dan op. Maar weet niet wat de hoeveelheden zijn die je dan in het bovenste gedeelte laat lopen en vroeg me af of het beter en makkelijker was dan het doseren van lijntjes."
"Hoi my fellow kwekers, Heeft er ook iemand onlangs deze growbox aangeschaft? Hij ziet er volgens mij nogal raar uit, weet iemand of de witte vlokken er in normaal zijn ? Weet iemand ook of je deze zelf makkelijk kan maken? De sporenspuit heb ik al gevonden, maar de box kan je niet meer verkrijgen op het net... Thanks!"
"Bij mij ook een groot verschil in werking. Gebruik 1 keer in 1 a 2 maanden GHB, telkens 5 ml, en meestal na XTC. De werking ervan is eigenlijk heel slap. Nochtans van twee verschillende en naar het schijnt goede leveranciers. Waaraan ligt dit? Misschien GHB es laten testen, weet niet wat de verhoudingen precies moeten zijn om zeker te zijn dat het goed spul is?"
"Even ter verduidelijking: truffels of philosopher stones zijn dus wel nog te koop in de smartshop? Is het effect van tripknollen gelijkaardig aan truffels? Thanks !"