#1
Waarschijnlijk ga ik deze combinatie vanavond eens proberen. Ben er ontzettend benieuwd naar ! ![:hearteyes:]()
Pascal FM zei:Hoi! Heb sinds vandaag na jaren wachten ketamine kunnen bemachtigen. Nu zat ik eraan te denken om het te combineren met 2C-B. Lsd, speed en ghb heb ik ook nog tot mijn beschikking. Zijn er mensen met kete-2C-B ervaring of is het echt af te raden?? Andere tips zijn ook van harte welkom.
Nasica zei:Pascal FM zei:Hoi! Heb sinds vandaag na jaren wachten ketamine kunnen bemachtigen. Nu zat ik eraan te denken om het te combineren met 2C-B. Lsd, speed en ghb heb ik ook nog tot mijn beschikking. Zijn er mensen met kete-2C-B ervaring of is het echt af te raden?? Andere tips zijn ook van harte welkom.
Ik kan je over geen van de combi's vertellen of het wat is of niet, zelf geen ervaring maar even wat anders... Als jij zolang wacht totdat je keta hebt, is het dan niet bijzonderder om het te proberen zonder toevoegen van andere stoffen?
Als je voor het eerst LSD neemt maak je er ook geen candyflip van. Tenminste ik niet :P
Dreuge zei:Begin met snuiven en als je na een tijdje spacen zin hebt om 2c-b bij te nemen, waarom niet?
Normaal zien zul je niet! :PSublimo zei:Het wordt vanavond of morgenavond normaal gezien.![]()
Drientje zei:2cb droppen, wachten, wachten en nog eens wachten. Tijdens dat wachten een grote lijn keta neer leggen en die in gedeeltes opsnuiven. Telkens een beetje om te voelen wat het met je trip doet.
Het versterkt elkaar op een fijne manier.
Dat dus.Drientje zei:Het versterkt elkaar op een fijne manier.
pascal828 zei:@Sublimo
Echt doen! Is een aanrader.
Veel plezier.![]()
pascal828 zei:Normaal zien zul je niet! :PSublimo zei:Het wordt vanavond of morgenavond normaal gezien.![]()
Telpeva zei:Sublimo: Und, hoe was het?
Pascal: Ik heb op het moment alleen nog 2C-I liggen, combineert dat ook goed denk je? En kan je een beschrijving tikken over wat je dan kan verwachten?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."