Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik heb zojuist een gram speed gekocht, heb dat nog nooit gedaan en heb juist de helft opgesnoven in ongeveer acht uur tijd maar toch voelde ik behoorlijk weinig. Toen ik de speed kocht was ze heel nat en je kon het water letterlijk in het zakje zien zitten. Ik heb het laten drogen en heb het daarna gekapt en nu is het fijn poeder. De speed is bijna spierwit en ruikt naar ??bloemen??. Ik weet niet of het normaal is dat speed naar bloemachtige dingen ruikt? Het prikt toch ook wel redelijk in de neus (meer dan dat ik verwacht had) . Heb ik echte speed gekocht? En dan nog, is het goede of slechte speed? Kan iemand mij helpen en mijn vragen wat oplossen ? Ook ben ik 16 jaar en was het 10 euro per gram speed"
"Tufnut zei: Als je een halve gram ophebt en je niet kunt zeggen dat je aardig effect hebt dan heb je waarschijnlijk kutpep. De geur zegt niet altijd alles, maar bloemen? Nee, dara ruikt het m.i. niet naar. Een tientje voor kutpep is overigens best wel duur. Mocht je de puurste pep hebben die er maar is dan zou ik het wel betalen, maar goedkoop is het ook dan niet. Klik om te vergroten... Ik heb het wel wat onderschat want ik heb rond 1 uur een lijn getrokken en ik ben nu nog steeds wakker zonder 1 maal te geeuwen ofzo, ik ben totaal niet moe. Ik vind het gewoon raar dat ik nu wel zou kunnen eten terwijl ik van veel mensen hoor dat dat nie gaat onder speed, daarom twijfelde ik ook een beetje... Ik vind het gewoon raar, ik had verwacht dat ik superstrak ging staan, maar uiteindelijk zijn alleen mijn benen maar superlicht en kan ik niet slapen xd"
"jajatzalwelzijn zei: Tufnut zei: Als je een halve gram ophebt en je niet kunt zeggen dat je aardig effect hebt dan heb je waarschijnlijk kutpep. De geur zegt niet altijd alles, maar bloemen? Nee, dara ruikt het m.i. niet naar. Een tientje voor kutpep is overigens best wel duur. Mocht je de puurste pep hebben die er maar is dan zou ik het wel betalen, maar goedkoop is het ook dan niet. Klik om te vergroten... Ik heb het wel wat onderschat want ik heb rond 1 uur een lijn getrokken en ik ben nu nog steeds wakker zonder 1 maal te geeuwen ofzo, ik ben totaal niet moe. Ik vind het gewoon raar dat ik nu wel zou kunnen eten terwijl ik van veel mensen hoor dat dat nie gaat onder speed, daarom twijfelde ik ook een beetje... Ik vind het gewoon raar, ik had verwacht dat ik superstrak ging staan, maar uiteindelijk zijn alleen mijn benen maar superlicht en kan ik niet slapen xd Klik om te vergroten... Heb nu een nachtje doorgedaan met niets van problemen, dus zal wel goede pep zijn zeker? Ik kom waarschijnlijk amateuristisch over, maar ik weet echt noppes van speed xd"
"STONER030 zei: Leuke report, heb er van genoten! Wel heel veel verschillende drugs door elkaar gebruikt, ik wacht daar nog wat jaartjes mee :P (ik ben 16) Uiteindelijk toch hard naar je zin gehad dus dat is heel mooi Klik om te vergroten... Heb je groot gelijk in (ben zelf ook maar 16 en heb ook de neiging om wat 'extra's' te snoepen xd )"
"Ik was eens op een acidcore feestje en ik en een vriend wouden dope kopen en we konden kiezen tussen een random pil(zag er echt niet proper uit) , Keta of mdma, ik en de vriend wouden dan voor de Keta gaan omdat we dat nog nooit gedaan hebben, maar opeens zei een onbekend meisje tegen ons "niet doen, je wordt daar Chinees van", en wij natuurlijk al strontzat begrepen echt de ballen van wat ze bedoelde , maar we hebben wel geluisterd en hebben uiteindelijk maar (weeral) mdma genomen. Waar ik nu superveel spijt van heb als ik deze commentaren lees ;( Groetjes"