Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit er over te denken om misschien ook ketamine op een techno-feest te gaan proberen. Maar voor ik een poging ga doen om aan het spul te komen, zou ik willen weten hoe erg je opvalt na het gebruik. Ik doel dan vooral op het 'motorisch gestoord zijn'. Ik weet dat dit natuurlijk altijd afhankelijk is van je dosis, tolerantie en gewicht etc. Het lijkt me fijn om wat visuals te hebben op zo'n feestje, maar niet volledig de aandacht op me te vestigen door er bij te lopen als een grote klapjosti. Ik vraag me tijdens gebruik van MDMA of speed op feestjes namelijk ook altijd af of mijn grote pupillen niet te veel opvallen... Kan iemand me hier meer over vertellen?"