Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemd effect ketamine.

Vreemd effect ketamine.

33 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mede leden,

Ik heb onlangs voor het eerst wat ketamine verkregen en gebruikt.
Nu weet ik dat je je drugs moet laten testen, wat ik ook ga doen volgende week (test centra hier maar 1 dag per week open).

Nu lees ik me altijd enorm goed in voordat ik mezelf aan een nieuwe drug ga wagen, en ik merk dat mijn ervaring nogal verschilt van wat er beschreven word.
Ik vermoed dan ook ernstige vervuiling maar zou wat bevestiging kunnen gebruiken van de ketexperts.

Uit voorzorg begon ik met kleine lijntjes (ong. 25 mg) en ben zo gaan opbouwen.
De geur doet me lichtelijk denken aan speed, maar dan minder penetrant.
Het is een wit poeder, totaal geen kristal.
Na inname geen instant effect (het kan soms even duren, dat weet ik)
Na 5 minuten begon ik het warm te krijgen en lichtelijk te zweten.
In totaal opgebouwd tot 100mg, met nog steeds geen psychologische effecten.
Wel erg misselijk, en na 20 minuten (toen alles door kwam richting de maag) na inname van de eerste lijn ook moeten overgeven.
Hierna wat trillerig, minder warm maar erg veel last van m'n maag.
Wel een redelijk verdoofd gevoel in neus en bovenkant van het gehemelte, verder licht verdoofd door het gehele lichaam.
Bewegen ging erg goed, hoewel m'n lichte motoriek iets was aangetast. Een jointje draaien ging nog gewoon.

Ik ga het al ket inleveren bij het testpunt, maar ik verwacht iets totaal anders.
Ik vermoed zelf wat lidocaïne, caffeine en wellicht een RC?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Klinkt hier eigenlijk helemaal niets als Ketamine, op het verdovende na, maarja hoeveel middelen verdoven wel niet...

[EDIT]
Keta heeft niets weg van de smaak van speed, lijkt er in de verste verte niet op!
[EDIT]

Ik denk zomaar dat je helemaal geen keta hebt gehad. Vervuiling komt namelijk zelden voor bij Keta omdat het eigenlijk altijd vanuit de farmaceutische industrie komt en niet illegaal geproduceerd wordt. In onder andere India wordt het vrij verkocht in de apotheek en vanaf daar wordt het de wereld over gesmokkeld. Uiteraard is dat geen reden om het niet te laten testen maar het geeft wel aan dat de kans kleiner is dat het vervuild is en groter is dat ze je een andere stof als keta hebben verkocht.

Keta is geen wit poeder, maar is duidelijk kristal. Het lijkt als je het mij vraagt het meest op zout, alleen dan wat fijner qua structuur. Als je het snuift zou het ook een beetje zoutig moeten smaken, ik zou zeggen leg een heel miniem klein beetje op je tong. Als het zout is en het puntje van je tong verdooft zou het K kunnen zijn, anders wss niet.

Ik ben inmiddels redelijk ervaren met Ketamine (een van mijn favoriete middeltjes :wink: ) en als ik een dosis van 100mg neem (nasaal) ben ik flink van de kaart.

Ben er zelf eigelijk nog nooit misselijk van geworden, maar het komt wel vaker voor. Het is ook een drug die niet iedereen even goed ligt.

Ben benieuwd naar je testresultaten!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je antwoord!
Dan worden m´n vermoedens bevestigd.

Zal de resultaten zeker hier posten!
n
nitrowkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoi ,

Mijn allereerste keer ketamine had ik ook ongeveer hetzelfde.
Zweterig , misselijk , niet erg verdoofd , zelfs nadien verschrikkelijke hoofdpijn gehad.
Mijn ket was getest dus ik was sowieso zeker dat het goede was.

Na de eerste keer een weekje tussengelaten en daarna een lijntje van 50mg geprobeerd , en Jezus wat was ik van de kaart , voelde me heerlijk , niet misselijk , niet zweterig.
Geen idee hoe het komt , mss moet je lichaam er wat aan wennen ...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm okee. Ik wacht denk ik toch nog even tot de test, als die bevestigd dat het ketamine is ga ik het nog wel eens proberen.

Heb ook nog gesproken met degene van wie ik het had, die zei dat anderen met precies hetzelfde spul geen klachten hadden gehad. Hij zei zelfs dat als de test erg slecht bleek te zijn dat ik t terug kon brengen.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Paperplane. zei:
Pure ket is inderdaad 237.725/(237.725+36.46) x100=86.7%.
Klik om te vergroten...

Wat is de overige 13.3% dan eigenlijk?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm vreemd. Nouja misschien dat het de eerste keer bij sommigen anders valt, al moet ik zeggen dat ik het zelf nooit gehoord heb. Als je het van heel dichtbij bekijkt, is het echt poeder of zijn het kristallen?

Als andere mensen geen klachten hadden van hetzelfde spul dan moet het bijna wel keta zijn...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry voor de late reactie.

Het is echt een poeder, maar in het juiste licht is er wel een glinstering te zien.

Inmiddels bij het testcentrum gebracht.
Is een sample opgestuurd naar het lab, marquis kleurde héél licht oranje.(amfetamine)
Maar dat kon ook door verontreiniging in het bakje, zakje of lepeltje zijn volgens de (overigens hele aardige en leuke) juffrouw van het test point.

Ze vonden het erg interesant, want ketamine kregen ze daar zeer zelden binnen.
Met 5 man rond die zuurtest gestaan, elke medewerker even dat zakje door z'n handen laten gaan :tearsofjoy:

2 weekjes wachten en we weten het zeker! :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oké dan, nouja misschien is het hele fijne keta. Een glinstering geeft wel aan dat het miniscule kristalletjes zijn dan.
Ze vonden het erg interesant, want ketamine kregen ze daar zeer zelden binnen.
Met 5 man rond die zuurtest gestaan, elke medewerker even dat zakje door z'n handen laten gaan
Klik om te vergroten...
haha te gek, ja klopt ja keta wordt daar bijna nooit ingeleverd. Komt omdat de meeste keta uit de farma komt en dus spatzuiver is. Wordt eigenlijk bijna nooit versneden, het enige wat wel eens gebeurt is dat iets anders als keta verkocht wordt..
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb begrepen dat 86% volledig zuivere Keta is :)

Succ6, ben benieuwd naar de uitslag :wink:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou het sowieso laten testen inderdaad, maar racemische ket gaat vaak rond als een fijn poeder(is het makkelijkst voor snatzerijen natuurlijk), maar het schittert wel, is niet dof zoals pep of 2cb poeder. En de smaak, ach, als je een keer de drip in je keel van goeie pure keta hebt gehad, dan herken je dat altijd. De effecten klinken wel vreemd, zweten doe ik ook wel van keta. Puur is het zeker niet. 100mg pure ket is echt hevig fysiek effect. Of wat ook kan, de minder trippy/dissociatieve isomeer, die ook minder potent is, R-Ketamine. Maar een goede dealer zou de mooie staafjes die R-keta meestal vormt in kristal, niet verpulveren, omdat je ziet dat het puur is als je relatief grote kristallen hebt. Wanneer krijg je de testresultaten? Pure ket is inderdaad 237.725/(237.725+36.46) x100=86.7%.

Ik ben ook benieuwd wat het nou echt is.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had veleden week al kunnen bellen, maar kan alleen op vrijdag tussen bepaalde tijden en laat ik dan net verhinderd zijn..:(
as. vrijdag weer eens proberen.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mijne was getest op 82% keta :sunglasses:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stoer man!

Verder weinig toegevoegde waarde aan mijn topic vind ik. -_-
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kreeg je na snuiven een paar minuten later ook een soort Fisherman Friends menthol luchtje dmv ademen? Of proefde het eigenlijk nergens na na inmame. Met het eerste is het iig ket geweest zijn (mogelijk met iets er doorheen, al lijkt me dat vreemd), het tweede zou dan Methoxamine kunnen zijn. Sommige personen zijn hier erg vatbaar voor en worden er snel misselijk man

Groeten, en ben benieuwd wat het nu was.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Muah, nee zo zou ik het niet willen noemen.
Het was echt een zwaar verdoofd gevoel puur in m'n neusholte en achterkant van het gehemelte.
Hierdoor kreeg ik wel enigsinds een soort van fris gevoel bij het inademen door mijn neus maar meer niet.
Even for the record: Ik vernam dus nagenoeg GEEN psychische effecten en enkel een misselijk en zweterig gevoel lichamelijk gezien.

We weten het vrijdag als het goed is! Heb dan een vrije dag, en de wekker is alvast gezet zodat ik het niet vergeet :wink: :stoned:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Muah, nee zo zou ik het niet willen noemen.
Het was echt een zwaar verdoofd gevoel puur in m'n neusholte en achterkant van het gehemelte.
Hierdoor kreeg ik wel enigsinds een soort van fris gevoel bij het inademen door mijn neus maar meer niet.
Even for the record: Ik vernam dus nagenoeg GEEN psychische effecten en enkel een misselijk en zweterig gevoel lichamelijk gezien.

We weten het vrijdag als het goed is! Heb dan een vrije dag, en de wekker is alvast gezet zodat ik het niet vergeet :wink: :stoned:
Klik om te vergroten...
Dat frisse gevoel geef naar mijn idee aan dat er iig ketamine in zat, kan nu nog zat versneden zijn met andere poep natuurlijk. Misschien nog met MXE gemixed.

Ik ben benieuwd PepTalk
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mja, t gaf dezelfde verdoofdheid als verneukte coke :P
Alsof er een spuit lidocaïne ingezet was zegmaar.

Nog 1 nachtje slapen en ik weet het eindelijk :)

MXE zal het niet grotendeels geweest zijn denk ik, als ik me goed herinner is dat bij een veel lagere dosis effectief dan keta..?
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Mja, t gaf dezelfde verdoofdheid als verneukte coke :P
Alsof er een spuit lidocaïne ingezet was zegmaar.

Nog 1 nachtje slapen en ik weet het eindelijk :)

MXE zal het niet grotendeels geweest zijn denk ik, als ik me goed herinner is dat bij een veel lagere dosis effectief dan keta..?
Klik om te vergroten...
Dit klopt, van een 30mg kan je al flink de weg kwijt zijn mits er geen tolerantie is :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat bedoel ik.
Als het echt (hoofdzakelijk) mxe zou zijn geweest hadk dat vermoedelijk wel gemerkt.

Wat zijn overigens de Under dose effecten van ketamine of mxe?

Gast van wie ik t heb is nog steeds zelf ook erg benieuwd naar de test resultaten, en zegt nog steeds dat anderen het goed vinden en ik het gewoon terug kan brengen.
Vaag verhaal toch.... Morgen eindelijk uitslag. 14:00, moment of truth:grin:

Nu maar hopen dat ze de uitslag niet kwijt zijn, wat nogal eens voorkomt als ik de ervaringen zo lees..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."