Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemd effect ketamine.

Vreemd effect ketamine.

33 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
De uitslag is binnen.....erg vreemd. bizar zelfs volgens de dame van het testcentrum.
73% coke....en 11% levinadol oid. en heb et voor reguliere ket prijs gekocht...
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
Mja, t gaf dezelfde verdoofdheid als verneukte coke :P
Klik om te vergroten...

hmm dan was bovenstaande toch niet zo frapant..


toch maar teruggeven aan je mannetje, geld terugkrijgen en kijken of je echte kan regelen?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Timmie94 zei:
toch maar teruggeven aan je mannetje, geld terugkrijgen en kijken of je echte kan regelen?
Klik om te vergroten...

Ga toch niet iets terug brengen voor ket prijzen als het 73% sos is..
Timmie94 zei:
Paperplane. zei:
Pure ket is inderdaad 237.725/(237.725+36.46) x100=86.7%.
Klik om te vergroten...

Wat is de overige 13.3% dan eigenlijk?
Klik om te vergroten...

Je pakt nu de waardes van ket. Terwijl je naar coke zou moeten kijken:

Hashja zei:
Hey Pascal,

Je berekening klopt gewoon hoor, je hebt alleen de atoommassa van zuurstof niet goed.
Je zou eventueel de H van de HCl naar de N van de cocaïne doen, dan creëer je een lading van Cocaïne(+) met Cl(-). Dit heb ik bij amfetamine toen ook gedaan, waar ik weet niet of het test-centrum vanuit zuivere stoffen, of ionische ladingen berekend.

Neutraal is cocaïne (C17H21NO4) met waterstofchloride/zoutzuur (HCl) als 'verontreiniging'

Hier beide:
Neutraal. (89.3%)
Spoiler
Neutraal cocaïne:
C×17= 204.18326
H×21= 21.166887
N×1= 14.00672
O×4= 63.996
-------------------- = 303.352867

Neutraal waterstofchloride/zoutzuur:
H×1= 1.007947
Cl×1= 35.4532
--------------------- = 36.461147
------------------------totaal------------- = 339.814014

Nu cocaïne delen door het totaal geeft de fractie cocaïne van het totaal. Doe dit ×100 en dan heb je het percentage.
303.352867/339.814014= 0.8927026388
Dat ×100 is ~89.3%

Ionisch. (89.6%)
Spoiler
Cocaïne(+):
C×17= 204.18326
H×22= 21.166887
N×1= 14.00672
O×4= 141.8128
-------------------- = 304.360814

Waterstofchloride/zoutzuur (Cl-):
Cl×1= 35.4532
--------------------- = 35.4532
------------------------totaal------------- = 339.814014

304.360814/339.814014= 0.8956688114
Dat ×100 is ~89.6%
Klik om te vergroten...
[/quote]

Dus dat komt neer op plus minus 89%, de rest is ''zout'' om het snuifbaar te maken.
73%+11%=84%

Die overige procentjes zijn denk ik verontreinigingen die niet noemenswaardig zijn..?

Maar kan er iemand bij het feit dat iemand (vrij goeie) coke verkoopt als zijnde en voor de prijs van ketamine?? Wat zou het motief daar voor kunnen zijn?
Ik voel me, ondanks een financieel voordeel, toch vrij hard genaaid.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat de dealer gewoon per heel dom ongeluk in de verkeerde zak heeft getast voor je pakkie. Geen idee waarom iemand dit expres zou doen..

Andersom zou logischer zijn: "Eens even die arrogante zakenman z'n ego laten verdwijnen.." :smilingimp:
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit lijkt me idd een fout, hij had hier makkelijk 60 eurie voor kunnen vragen me dunkt :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daar dacht ik eerst ook aan.
Daarom een maatje van me ook om wat ''ketamine'' laten gaan.
't heeft precies hetzelfde uiterlijk, zelfde prijs en iemand anders die met enige regelmaat coke gebruikt heeft beaamd dat ook dat coke is, hele goeie vond hij zelfs.

Vind het elke keer maar raarder worden... Zou deze man echt zo dom zijn??
Of probeert hij gewoon iedereen hooked te maken met die zooi zodat iedereen bij hem blijft halen, en op dat moment datie dan zooi gaat geven ofzo. Ik ben het spoor compleet bijster.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#7
misschien was ie zelf te doorgesnoven om het goeie uit te delen, heeft ie allemaal zakjes "keta" gemaakt van zn coke voorraad :tearsofjoy:

maar Paperplane ik doelde ook op keta bij mij vraag wat de overige 13.3% is, maar ik denk dat ik uit die andere post wel kan afleiden dat dus "zout" is om het snuifbaar te maken? alleen dat percentage verschilt dus t.o.v coke en andere middelen vanwege verschillende atoommassa.

ik denk dat je dan idd gwn geluk bij een ongeluk heb gehad, coke ipv keta voor de ket prijs.. Al hoewel ik zelf toch liever ket zou hebben dan, coke lijkt me maar niks (geen ervaring though)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrijwel onversneden(71%) Coke smaakt wel echt heel anders dan ketamine, en het verdoven begint binnen 2-3minuten al en na 10 minuten is het totaal verdoofd. Coke is ook een lokaal verdovingsmiddel bij de tandartsen en chirurgen, bijv bij neusvliesholteontsteking.

Ketamine daarintegen verdoofd je via je hersnen, vermindert o.a. de zenuwoverdracht tussen lichaam en hersnen, en dit begint eigenlijk pas na ongeveer 10 minuten volledig te werken(behalve als je het spuit, maar we hadden het over proeven op je tong)

Aparte uitslag inderdaad, goeie coke lijkt ook echt heel erg op goeie keta qua structuur, een fijn kristallijn poeder, lijkt me een foutje van jouw mannetje inderdaad.

Gr,
Pape
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kan me inderdaad ook alleen voorstellen dat het een foutje is geweest, is wel een duidelijke waarschuwing dat je nooit voor 100% op je dealer moet vertrouwen, ook zij maken fouten.

Andersom was het een vervelend verhaal geweest, als je een flinke lijn keta onbewust naar binnen ramt kan je aardig in paniek raken...

Wat een loser zeg!
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Andersom was het een vervelend verhaal geweest, als je een flinke lijn keta onbewust naar binnen ramt kan je aardig in paniek raken...
Klik om te vergroten...

Zeker als je niet thuis in bed/op de bank ligt, teveel keta op een feestje was ook echt dik 1,5uur lang motorisch gestoord zijn, gelukkig wist een vriend van me dat ik keta op had die avond en heeft ie me ergens rustig op een stoel neergezet met een jus'dorange.

Maar als je geen goede coke gewent bent, en je legt een lijn van dik 200mg special K...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoals ik al zei, een maatje van me is er een paar dagen geleden ook omgeweest en die kreeg exact hetzelfde mee.
Dealer leek ook niet erg dom over te komen eigenlijk, maar het was geen einstein nee.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm andere dealer zoeken dus... Hij koopt blijkbaar een poeder waarvan hij denkt dat het iets is, test niets en verkoopt het zo weer door.

Kortom, beter een dealer zoeken die wat zorgvuldiger met zijn producten en dus ook de gezondheid van zijn klanten omgaat...

Zeker als je niet thuis in bed/op de bank ligt, teveel keta op een feestje was ook echt dik 1,5uur lang motorisch gestoord zijn, gelukkig wist een vriend van me dat ik keta op had die avond en heeft ie me ergens rustig op een stoel neergezet met een jus'dorange.

Maar als je geen goede coke gewent bent, en je legt een lijn van dik 200mg special K...
Klik om te vergroten...

Wees blij dat je niets gebroken hebt dan... Niet relaxed!

Haha als je inderdaad een lijn van 200mg neerlegt, zonder enige tolerantie voor Kellogs.. Dan duik je gelijk in een K-hole volgens mij (als je het wegkrijgt, ik vond 80mg in één lijn al veel om te snuiven).
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
SmartieAndMe zei:
hmm andere dealer zoeken dus...
Klik om te vergroten...

Snap je punt, maar als je voor een ketprijsje zulke sos kan kopen...
Ikzelf gebruik het niet, maar sommige vrienden zijn helemaal lyrisch erover..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
SmartieAndMe zei:
hmm andere dealer zoeken dus...
Klik om te vergroten...

Snap je punt, maar als je voor een ketprijsje zulke sos kan kopen...
Ikzelf gebruik het niet, maar sommige vrienden zijn helemaal lyrisch erover..
Klik om te vergroten...

Dat punt snap ik zeker ook!

Ik ben een beetje verwend want dat betaal ik altijd :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."