Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat zetten ze er meestal bij. Ik zou alleen eventjes de link verwijderen!"
"dislexsik zei: jwz! zei: Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht: "Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)." Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn? Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet? Klik om te vergroten... Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen. Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten. In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt. Klik om te vergroten... Heb je deze methode al gebruikt bij MXE? Zo ja, dit werkt dus niet goed? Heeft de MXE (of andere substantie) toch goed zijn werk gedaan, of had je het gevoel dat dit beter kon? Overigens als ik zo verder lees hier en op andere fora gebruiken de meesten het nasaal, werkt bij mij meestal niet helemaal goed (met andere substanties die ik nasaal neem, zoals keta bijv., blijft in mijn neus hangen op de een of andere manier)."
"NiandraLades zei: Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite. Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt. Klik om te vergroten... Is bijpakken nodig door de lange werkingsduur van MXE? Doseer je MXE vaak bij?"
"Ik zou de eerste keer ketamine thuis doen, het is naar mijn mening niet echt geschikt voor feesten. Tevens kan het effect van ketamine nogal overweldigend de eerste keer zijn (natuurlijk afhankelijk van dosering). De na-effecten de dag na het gebruik vind ik persoonlijk verwaarloosbaar, al zou dit kunnen verschillen van persoon tot persoon."
"Heb het gisteravond dus voor het eerst geprobeerd, dosis van 35mg ongeveer gepakt (je weet het nooit zeker met mijn dealextreme weegschaal namelijk ). Weet niet zo goed hoe ik mijn trip onder woorden kan brengen. Werkte vrij heftig, hoe ik me voelde wisselde van fase tot fase. Leek net alsof ik qua werking allerlei kanten werd opgesleurd. Het begon vrij rustig en relaxed. Voelde het opiaatachtige waarschijnlijk? Na ongeveer een uur werd mijn visie totaal distorted. Kon me nergens meer op focussen, besloot toen om te liggen. Muziek vond ik de gehele trip erg fijn, in tegenstelling tot keta. Ledematen voelden raar aan (wel minder dan met keta), moest op een gegeven moment erg lachen om mijn hand en even later merkte ik de zogenaamde 'robowalk', maar dit duurde ook maar heel even. Een gedeelte van de trip vond ik alles behalve fijn, ik probeerde mijzelf zo veel mogelijk te laten gaan en de MXE zijn werk laten doen. Qua gevoel wisselde het erg bij mij. Bleef tot einde van de trip het lastig vinden om mijn visueel te focussen. Na ongeveer 2,5 tot 3 uur werd ik weer nuchter. Overigens het weer nuchter worden bij MXE en bij keta vind ik eigenlijk het lekkerste gedeelte van deze soorten hoe vreemd het ook mag klinken. Persoonlijk passen MXE en Keta minder goed bij mij dan andere drugssoorten (vind Keta wel iets relaxter, maar dat komt misschien door de doseringen). Ik zou niet zeggen dat ik het nooit meer doe, maar niet op korte termijn in ieder geval. Overigens adverteren de vendors met het feit dat MXE geen schadelijke werking heeft op je blaas in tegenstelling tot keta, maar volgens mij is dit zelfs schadelijker. Ik voelde namelijk paar keer steken vanuit het gedeelte van mijn lichaam waar de blaas zich bevind. Dit is voor mij het grootste nadeel van MXE en keta."
"Mooi verhaal! Ben ook nieuw op dit forum, en ben van plan om binnenkort voor het eerst LSD te proberen. Door jouw tripreport ik alleen maar meer zin om het te doen ! Je was alleen en zonder tripsitter als ik jouw verhaal goed begrijp? Had je al veel ervaring met psychedelische drugs?"
"Is het dusdanig bevallen dat je het weer zou doen? (Op dezelfde manier...?)"
"Een fallback van 3 uur lang? Was het intens?"
"jbnater zei: jwz! zei: Een fallback van 3 uur lang? Was het intens? Klik om te vergroten... nie egt maar wel nog heftig. ik had die dag (laatste dag van de gentse feesten) al een xtctje gepakt en een dipje md waardoor ik de hele dag kon doorgaan, op mijn fiets naar huis rond 7 uur vond ik dat alles zoo een mooie schijn had en ik kon niet stoppen met tegen mezelf te praten XD. toen ik stopte met fietsen had ik door dat het een lsd trip was en heb ik het mezelf maar gemakkelijk gemaakt, een muziekje opgelegd en wat psychedelic fotos bekeken, wa egt nog een vette trip, heb er zelf aan gedacht een joint te roken voor een heftiger effect maar was te moe (heb wa zot gedroomd) Klik om te vergroten... Aah ok, door de M en de je pil is de LSD teruggekomen waarschijnlijk. Hoeveel dagen na de LSD was dat? Wel dope hoor weer ff in die LSD roes !"
"weird idd hahaha"