Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste DF, Ik ben nieuw hier (dit is mijn eerste post) dus alvast mijn excuses ervoor als ik dingen fout formuleer op een manier die het forum liever niet heeft. De komende maand ben ik van plan ergens eens ketamine te proberen, ik heb er veel van gehoord en ben er erg benieuwd naar, ik had het eigenlijk deze zomer al willen doen op een festival maar het was er niet van gekomen omdat we er niet aan kwamen. Wat ik mij nu af was aan het vragen was of je van ketamine een erge of überhaupt een afdraaier krijgt, omdat het me niet uitmaakt een dagje wat maf te zijn zoals na truffeltjes maar ik ivm met school het wel liever weet als je iets soortgelijks als een 3-dagen dip zoals bij xtc zou kunnen krijgen. Dan nog een vraag: wat stellen jullie als ervaringsdeskundige voor als locatie om een eerste keer ketamine te gebruiken? Ergens rustig bij iemand thuis of op een avond stappen in een club, of een hardstyle of hardcore feestje, of misschien een house feestje? (ik vind xtc bij house feestjes zeer goed bevallen ook al ben ik niet echt van de house muziek). Techno vind ik overigens niks aan (sorry als ik daar mensen mee beledig) dus ik zou ook niet naar een techno feestje gaan ook al heb ik al mensen horen zeggen dat ketamine hier zeer geschikt voor is. Dubstep vind ik ook niks aan (om live te zien) dus dat gaat hem ook niet worden. Ik hoop dat jullie me wat nuttige tips kunnen geven zodat ik m'n trip kan gaan plannen PS: Ketamine kan het beste gesnoven worden toch? Dit weet ik bijna zeker maar ik vraag het even ter confirmatie."
"Oké, bedankt voor je reactie, dan ga ik er vanuit dat ik ook geen last van afdraaiers zal hebben aangezien ik dat bij xtc ook niet zo heel snel heb en zal ik het op een rustige plek gaan doen. Bedankt!"
"Jaa ik had al beslist het inderdaad in een rustige omgeving thuis of in een bos of een huisje ofso te doen. Ik heb inderdaad een weegschaal die op 0.01g precies doet, hmm ok dus dan begin ik met 75mg en kijk ik eens hoe het middeltje zelf is, liever eerste keer wat lichter dan wat teveel natuurlijk. Dat zijn mooie muziekjes die je daar noemt, daar ga ik zeker wat van luisteren als ik het ga doen! Klinkt als een mooi middel als ik dat zo hoor, hoop dat het een prettige ervaring word, maar eigenlijk twijfel ik er niet aan. Thx voor de antwoorden"
"Hallo, Het heeft eventjes op zich laten wachten maar gister uiteindelijk toch keta gedaan. Geen echte maar NEK (die je echt zeker gewoon op internet kan bestellen aangezien ik hem daar ook van heb) het verschil zou echt niet groot mogen zijn, en ik denk dat het dat ook niet was. Eigenlijk samengevat vond ik het gewoon enorm maf, maar wel chill. Ik ben in bed gaan liggen alvorens zo rond de 125mg van het spul te nemen, 10 minuutjes later begon het te werken en ik was redelijk van de kaart zo kun je wel stellen. Op ongeveer +30 minuten wou ik even naar de WC om een slokje water te nemen, maar dit was toch verassend moeilijk. Het beviel mij erg goed, ik heb me onder hypnose laten brengen door een of ander vaag youtube filmpje en een beetje muziek geluisterd en met mijn armen bewogen wat echt enorm maf aanvoelde. Dit is zeker voor herhaling vatbaar, maar dan wel met 100% echte keta, alhoewel ik denk dat dit er toch echt niet ver vanaf kan liggen. Echt een aanrader voor mensen om gewoon eens nek te kopen!"
"We zijn nu bezig met keta te fixen, en om te proberen hebben we nu via internet N-E-K gekocht (N-ethyl-ketamine) dit zou heel veel op echte keta moeten lijken en de formules van beide stoffen zijn ook praktisch hetzelfde (nek is C14H18ClNO en keta is C13H16ClNO) dus verdelen we een dosis van 250mg over 4 man om te proberen hoe we er ongeveer op reageren. Dan als we echte keta hebben (wat hier een tijdje duurt tot je het in handen hebt) weten we ong. waar we aan toe zijn, en beginnen we natuurlijk met dezelfde dosis (+/- 75mg). Ik zal zeker laten weten hoe het was en de testresultaten posten! Thx voor de tip dat hoe meer je bijpakt hoe heftiger het wordt, had al berekend dat ik zon 130mg maar nodig zou hebben om in een K-Hole te komen en das nou niet meteen de bedoeling de eerste keer haha."
"Beste mensen, Dit weekend voor het eerst echte keta gedaan, maar omdat er iets mis met m'n neus is heb ik een bommetje van 100mg gegooid, erbij had ik redelijk wat gedronken (afgespoeld met bier) en terwijl het in begon te werken een jointje gerookt. Ik moet zeggen, het was redelijk heftig vooral de duur dat het werkte heeft me verrast, maar het was zeker erg chill! Ik had het idee alsof mijn gezichtsveld iets later kwam dan de beweging die mijn hoofd maakte, bewegen voelde grappig, maar de techno die er gedraaid werd bleef verrassend saai klinken, de lichteffecten waren wel echt hemels en het verbaasde me hoe goed ik nog in staat was een gesprek te voeren. Toch lekker kunnen spacen, weet iemand hoeveel verschil het maakt tussen een bommetje gooien en snuiven? Alsin duur maar ook hoe het wordt opgenomen enzo."