Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk gevoel geeft het je eigenlijk?

Welk gevoel geeft het je eigenlijk?

23 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik voel megewoon heel erg vaag! Dat was mijn uitleg toen ik het probeerde.

Mja, Niks voor mij dat spul.
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#2
stronzat zijn, zonder alle nadelen..
M
MRKoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
een sloom, dronken gevoel.. :grin: Geweldig in combinatie met XTC pilletje of speed ^^
r
rickyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel eens een bijna-dood-ervaring van gehad. Geloofde er niet in maar zag mezelf in de bank liggen. Of zo weinig zicht dat ik een half uur bij de weg zat omdat ik niet zeker wist of er een auto aankwam. En na 30 dagen non-stop in zon fantasie wereld dat ik niet meer wist wat echt was en niet. Ook zelf zo paranoia dat ik een afscheidsbrief schreef.

Dus ja, kan alle kanten op met dat spul...
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb nu echt al enkele keren ketamine (gesnoven) , maar ik heb echt moeite met exact te vertellen wat het eigenlijk doet...., of exact welk gevoel et geeft

mijn beschrijving voor k :

-Vaag , alles wordt gewoon erg vaag , maar op een leuke manier o.O

hoe zouden jullie het kort beschrijven? :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha ik zoek al weet ik veel hoe lang naar een goede beschrijving. Tot nog toe nooit een pakkende beschrijving tegengekomen.

Niet beschrijven, gewoon nemen en ervaren :grin:
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik voelde me dromerig,euforisch en beetje mechanisch, precies een robot.
b
bram82Lid
01-01-2024, 00:00
#8
In lagere dosis wel inderdaad. Beetje dromerig, robotachtig loopje. Misschien beetje dronken gevoel.

Hogere dosis: De wereld glijdt langzaam van je af, je lichaam bestaat niet meer en je geest reist naar andere dimensies. Je vliegt over werelden, glijdt over glijbanen naar andere ruimten
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Tweetal keer geprobeerd op een after waar eigenlijk iedereen als een zoutzak in een hoekje zat... ik voelde me ook heel erg vaag/traag/sloom en begreep er weinig van.

Niets voor mij
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#10
bram82 zei:
Hogere dosis: De wereld glijdt langzaam van je af, je lichaam bestaat niet meer en je geest reist naar andere dimensies. Je vliegt over werelden, glijdt over glijbanen naar andere ruimten
Klik om te vergroten...

dit is denk ik de beste omschrijving die je kan krijgen ja. Je vergeet waar je bent, je ogen sluiten zich, kan je ook niet meer openen (of wil je subconciously niet) en je reist door het universum. Soms met enorme snelheden, soms val je traag en dan steeds sneller door allerlei 'plateau's".

Het is inderdaad vaag spul, maar als je het echt het beste wilt beschrijven aan iemand, laat ze dan dit filmpje zien:

http://www.youtube.com/watch?v=OLWfQxqiydc
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=OLWfQxqiydc[/youtube]
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind dat filmpje persoonlijk erg slecht om te gebruiken.
De muziek en stem(geluid) zijn erg irritant en het gaat totaal niet over ketamine an sich.
Ik vind het filmpje waarbij (ik dacht Nicolette) ze voor spuiten en slikken K gaan proberen wat beter. Het wordt daar wat onprofessioneel gebracht maar wel erg leerzaam.

Beste omschrijving van ketamine:

Lage dosis = scheef
Hogere dosis = narcose.

Ik ben een goed aantal keer onder narcose geweest, voor medische doeleinden, en het moment van inkicken en uitwerken van de narcose is EXACT zoals ik ketamine (en vele andere dissociatieven) ervaar. Een vage ijzerachtige smaak in je mond, een niet irritant of hoofdpijn bezorgend gebonk in je hoofd (prettig dus), weinig/geen spiercontrole en erg dromerige gedachten.

Voor de lage dosis vind ik scheef voldoende uitleg. Het is een van de meest scheve drugs en uit zich ook op die manier.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#12
ja het geluid is inderdaad wel erg vervelend in dat filmpje, maar ik vond dat het filmpje best een redelijke overview geeft van hoe een hoge dosis K ervaren kan worden, ik zag in ieder geval best veel van mn eigen k trips terug in het filmpje. Stukje over K van Nicolette volgens mij niet gezien.. maar is opzoeken dan :)

bij lage dosis krijg ik ook altijd zin om te dansen, maar t is wel enigzins scheef ja.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het enige waarbij ketamine genoemd word in het filmpje is bij de zogenoemde ego dood.
Dit komt bij ketamine overeen met de k-hole, dit is een erg hoge dosis en vind ik zelf niet representatief voor het gevoel van ket.
Verder geeft het filmpje enkele voorbeelden bij elke stage, maar vind dat er toch veel vergeten/weggelaten word. De stages vind ik wel erg duidelijk uitgelegd worden, kan me daar ook wel in vinden maar vind de visuals erg vet maar soms ook wat misleidend. Ze passen erg goed bij het verhaal maar komen zelden overeen met wat ik ervaar of wat ik gehoord/gelezen heb van anderen.

Ik denk dat voor de lage dosissen bij ketamine de set en setting ook erg belangrijk zijn voor het effect. Bij een hogere dosis maakt het vrij weinig uit waar je ligt en welke muziek er gedraaid word. Bij een lage dosis is het effect heel anders bij het thuis op de bank zitten met vrienden dan op een vet feestje met luide muziek en veel dansende mensen.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja het is waar dat het eigenlijk alleen representatief is voor khole/erg hoge dosis. Deze vind ik qua visuals en wat er gezegd wordt over wat je tegen kan komen (entities resembling animals, humanoids, plants etc.) wel overeen komen met mijn ervaringen met hogere dosis ketamine.

ik ken ketamine voornamelijk van het gebruik van hogere dosissen(tot +/- 150/180mg) , of lage dosissen tijdens het uitgaan(sleutelpuntJE), heb mijzelf eigenlijk nooit daar tussen in bevonden dus kan daar niet goed over oordelen.

het is misschien wel een van de moeilijkste drugs om te beschrijven..(qua wat ik weet van drugs) gewoon scheef. Een keer proberen en ik denk dat je dan meteen snapt wat iedereen bedoeld met 'scheef'.
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb nooit meer genomen dan een mg of 120-150, dus echt hoog heb ik nooit gedoseerd bij keta. Bij lage doseringen voelde ik me een beetje dromerig, een beetje stoned (maar dan prettiger dan bij wiet/hasj), bij een dosering van 120-150 voelde ik me euforisch, vaag (gedachten schieten heen en weer), je lichaam voelt vreemd aan en muziek klinkt veel directer. Wel leuk spul dat keta :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bert, of je keta was van niet zo'n goeie kwaliteit, of je hebt je dosis niet gewogen.
120-150mg zit je gewoon zeer hoog te doseren hoor. Vanaf een mg of 50 zou je al willen liggen, bij 100mg gaan bij de meeste mensen de oogjes dicht en zijn ze een uurtje weg.

De effecten die jij omschrijft 'horen' bij een dosis van 30-75mg ofzo.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Inderdaad, ik ging een rondje wandelen door het park met 80mg voor de grap. Weet er vrijwel niets meer van. Hele rare zwalktocht en achteraf niet zo'n goed plan, toen ik 3 kwartier later terug was begon ik een beetje te beseffen wat er was gebeurt :grin:

120-150mg is dus inderdaad een hoge dosis, daarbij zou ik alleen maar willen liggen
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sorry maar even een vraagje.

Heb vandaag voor het eerst ketamine gedaan :mrgreen:
Maar zag een keer op erowid of iets dergelijks een plaatje dat 40 tot 50 mg een goeie dosis is en 80 mg al best sterk is.

Nu hadden we eerst een lijn van 50 mg op,maar voelde er op wat meligheid na niet heel veel van.
Vervolgens nog een lijn van 50 mg genomen,en toen was ik wel aardig vaag ja hahaha.

Maar betekent dit nu dat m,n K gewoon niet zo sterk is?
Want kwa kleur ziet het er gewoon heel wit helder en glinsterig uit.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat was je testresultaat van het testcentrum?

De kleur zegt niets over de kwaliteit, hoeveel poeders zijn wel niet wit :confused:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van 50mg zou je inderdaad wel wat meer dan meligheid moeten voelen ja.

Laat het even testen zoals smartie zegt.

Als het goede onversneden ketamine is zou je van het kleinste sleutelpuntje al iets moeten merken. Hoe het eruit ziet maakt weinig uit.

Hoe snel achter elkaar nam je die 2x 50mg? Ketamine kan i.t.t. andere drugs die je snuift wat langer op zich laten wachter, kan soms wat verraderlijk uitpakken. Zeker wanneer je al vaag bent en je vergeet dat je überhaupt net hebt gepakt en elke minuut een uur lijkt te duren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."