Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelk gevoel geeft het je eigenlijk?

Welk gevoel geeft het je eigenlijk?

23 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#1
niet te beschrijven moeilijk toch ik zou zeggen geeft me een neutraal gevoel niet echt goed ook niet slecht gwn raar :sunglasses:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat heb ik wel eens eerder gehoord, dat het lijkt op GHB maar dan minder. Dan heb je weinig gebruikt en heb je niet het echte keta effect ervaren. Bekende van me had bij ons hetzelfde gevoel. Keertje later met grotere doses geprobeerd en toen was het ineens de wow-factor :grin:
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een paar keer de K-hole ervaren. Nu zag ik gister een film ''Mr.Nobody'', pretty sure dat die op ketamine gebaseerd is. Want ik kreeg de hele tijd dat ohhh-ja gevoel. Met ketamine voelt het volgens mij alsof je op reis gaat en hele tijd wakker wordt in andere levens als het waren. En natuurlijk het zweven door de ruimte in je K-hole.

Jammer dat je het effect niet meer kan voorstellen als je er een tijdje uit bent, uniek. Daarom blijf ik het elke keer zulk super vaag spul vinden.
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb het een tijdje geleden voor het eerst geprobeerd, gewoon een best klein lijntje gesnoven. Ik vond het een beetje tegenvallen, het leek wat op het effect van GHB maar dan wat minder lekker en minder geil. De volgende keer wat meer pakken denk ik zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."