#1
Hallo. Ik heb afgelopen 4 maand dus X en pep geprobeerd. Xtc vind ik geweldig, alhoewel heb ik mijzelf een 3 maanden regel opgelegd, zodat ik de schade kan beperken. Pep ga ik een hele lang tijd niet meer doen. Bij Ground Zero ben ik te lang door gegaan door de pep wat kramp veroorzaakte. 2 Dagen niet kunnen lopen door de kramp en verzuring in m'n kuit dus ben er goed flauw van. Nu zijn mijn ogen gevallen op een nieuwe drug, ketamine. Ik heb al een en t ander er over gelezen zoals dat het een verdovend middel is, weinig evenwicht. Maar hoe zit het met de schade van deze drug? Is het veiliger dan X of pep? Wat word aangeraden qua gebruik dus om de hoeveel maand? Welke dosis? En is er iemand die mij het precieze gevoel kan uitleggen?