#1
Hoi ik had een paar vraagjes
Ik wil vrijdagavond keta proberen , ik heb het nog maar een keer gedaan maar niet echt goed, dus bij deze , wat zijn de do's en de dont's . verder ben ik een fanatieke SOS gebruiker , is het leuk deze twee te combineren of kan ik beter eerst wat keta alleen pakken.
Ik hoor het wel van jullie
Groetjes Willem
Ik wil vrijdagavond keta proberen , ik heb het nog maar een keer gedaan maar niet echt goed, dus bij deze , wat zijn de do's en de dont's . verder ben ik een fanatieke SOS gebruiker , is het leuk deze twee te combineren of kan ik beter eerst wat keta alleen pakken.
Ik hoor het wel van jullie
Groetjes Willem