Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetaaa

Ketaaa

25 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik had een paar vraagjes

Ik wil vrijdagavond keta proberen , ik heb het nog maar een keer gedaan maar niet echt goed, dus bij deze , wat zijn de do's en de dont's . verder ben ik een fanatieke SOS gebruiker , is het leuk deze twee te combineren of kan ik beter eerst wat keta alleen pakken.

Ik hoor het wel van jullie
Groetjes Willem
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begin vooral niet met te hoge doseringen keta voor een eerste keer, de eerste keer heb je met keta vaak wat minder nodig. Daarnaast heeft keta nogal wat verschillende effecten op verschillende doseringen. Kijk eens hier voor wat meer uitleg. Een paar posts lager heb ik nog wat doseringen aan de verschillende niveau's gegeven. Maar dat zijn uiteraard doseringen voor mij en niet perse voor iedereen hetzelfde. Nog iets over het doseren, keta leent zich er goed voor om telkens elke 10 minuten kleine beetjes te snuiven net zo lang tot je het gewenste effect bereikt hebt. In jouw geval misschien handig om te beginnen met 25 a 30mg en dan dus eventueel naar wens dat na 10 minuten weer bij doseren.

Verder zou ik het lekker thuis doen, met een rustig muziekje op. Drukke muziek wordt vaak nogal storend.

Coketa (coke+keta) is een erg leuke combinatie, maar ik zou eerst even wat ervaring met alleen keta opdoen. Waarom? Dan leer je keta ook echt kennen, anders weet je nog steeds niet precies wat keta nou eigenlijk doet. Ik hoor vaker mensen meteen de eerste keer iets gebruiken in combinatie met andere middelen, maar dan heb je natuurlijk geen volledig beeld bij wat die drug precies doet. Daarbij is keta sowieso best een complete drug en interessant genoeg op zich zelf. Als je eenmaal wat ervaring hebt met keta in verschillende doseringen kun je het wel gaan combineren met coke.
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dankjewel man goede uitleg , hier heb ik zeker wat aan!!
Dus geregeld kleine beetjes bij pakken , ik wil wel goed de dromerige toestand meemaken , maar het is niet de bedoeling dat ik in een k hole terecht kom. Maar in een khole kom je toch pas terecht als je ineenkeer heel veel neemt? Of leid het steeds bij doseren uiteindelijk ook tot een k hole?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een k-hole is sowieso best lastig te bereiken, met continu kleine beetjes doseren kom je daar niet in ieder geval. Wel kun je ook met continu doseren uiteindelijk best wel diep gaan, maar daar heb je zelf controle over.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thuis. Alleen. Heel veel kleine lijntjes leggen, 10 mg per stuk ofzo. En dan elke paar minuten eentje nemen totdat je bent waar je wilt zijn.

Niks erbij nemen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi dat je het leuk hebt gehad. Maar waarom meteen je eerste keer keta toch combineren met coke en alcohol?
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet het stom van me. In het begin was het ook alleen ket, maar op begeven moment onder invloed bood een maat van mij een lijntje SOS aan (gratis SOS ;p) dat gedaan hebbende , wat me overigens goed beviel rustig mijn trip gedaan . Toen beide waren uitgewerkt heb ik nog een paar biertjes gedronken , toen ben ik weer verder gedaan met hele kleine doseringen van ket en SOS!!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Advies vragen. Advies krijgen. Advies in de wind slaan.

Vraag dan volgende keer gewoon niets.
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is goed jongen , ik zal niks meer aan jou vragen , maar vind je het echt nodig dit te uiten, voel je jezelf beter nu?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
pillensnuiver zei:
Is goed jongen , ik zal niks meer aan jou vragen , maar vind je het echt nodig dit te uiten, voel je jezelf beter nu?
Klik om te vergroten...
Vond jij het nodig om advies te vragen, als je toch niet luistert?
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga geen welles nietes spelletje spelen , het lijkt me duidelijk dat jij teveel hebt gesnoept van ketamine, ik geef zelf al toe dat het stom is geweest. Neem een voorbeeld aan de mede df een die wel normaal kunnen reageren

Amen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dus omdat ik het niet eens ben met jouw manier van handelen, betekent dat dat ik teveel ketamine heb gebruikt? Rare conclusies trek jij.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
We gaan allemaal wel is over de schreef. Betekend niet dat zijn verworven advies helemaal niks waard is geweest. Hij heeft meer info gekregen dan alleen maar "probeer niet te combineren in het begin"

De reden van nieuwe middelen eerst op zichzelf proberen is om ze te leren kennen zodat je weet wat het met je doet.

Goed dat je een fijne avond hebt gehad pillensnuiver. Ik heb zelf ook een keer sos en keta gecombineerd en dat was wel heel chill.

Exceptional Insight zei:
pillensnuiver zei:
Is goed jongen , ik zal niks meer aan jou vragen , maar vind je het echt nodig dit te uiten, voel je jezelf beter nu?
Klik om te vergroten...
Vond jij het nodig om advies te vragen, als je toch niet luistert?
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat lees ik hier nagenoeg nooit.
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat bedoel je precies ?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
MeejheM zei:
dat lees ik hier nagenoeg nooit.
Klik om te vergroten...

Exceptional Insight geeft best waardevolle informatie soms hoor :P Het is alleen ingepakt in zo'n grote dosis cynisme, sarcasme en ook wel een beetje arrogantie, dat soms moeilijk te herkennen is wat de strekking van de post is. :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
EI is moeilijk op fouten te betrappen, behalve dat zijn stijl van reageren niet iedereen aanstaat.

Maar als je er tegen in gaat krijg je toch meer van hetzelfde terug. dat is leuk voor hem, en anderen die erom kunnen lachen, maar als je er niet tegen kan kom je echt geen steek verder.

Don't feed the trolls...
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeetje wat een onzin, je kunt toch advies vragen en naderhand kijken wat je ermee doet en je gevoel volgen? Zo enorm dom is het nou ook weer niet.
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#19
Exceptional Insight zei:
Thuis. Alleen. Heel veel kleine lijntjes leggen, 10 mg per stuk ofzo. En dan elke paar minuten eentje nemen totdat je bent waar je wilt zijn.
Klik om te vergroten...
Ik hoor op fora best vaak dat mensen in hun eentje drugs gebruiken. In het echt ken ik eigenlijk niemand die dit doet.. ik kan me er ook zo weinig bij voorstellen. Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen? Soms lees ik dat mensen dan bijvoorbeeld een film gaan kijken ofzo maar daar zou ik dan echt geen zin in hebben? Ik wil het gevoel van drugs ook graag delen..
Maar misschien ben je dan sowieso een type dat graag alleen is?
Ben gewoon nieuwsgierig.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
je hoeft toch niet in gezelschap te zijn om je innerlijk te ontdekken? het kan wel, maar hoeft helemaal niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."