Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetaaa

Ketaaa

25 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga geen welles nietes spelletje spelen , het lijkt me duidelijk dat jij teveel hebt gesnoept van ketamine, ik geef zelf al toe dat het stom is geweest. Neem een voorbeeld aan de mede df een die wel normaal kunnen reageren

Amen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dus omdat ik het niet eens ben met jouw manier van handelen, betekent dat dat ik teveel ketamine heb gebruikt? Rare conclusies trek jij.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
We gaan allemaal wel is over de schreef. Betekend niet dat zijn verworven advies helemaal niks waard is geweest. Hij heeft meer info gekregen dan alleen maar "probeer niet te combineren in het begin"

De reden van nieuwe middelen eerst op zichzelf proberen is om ze te leren kennen zodat je weet wat het met je doet.

Goed dat je een fijne avond hebt gehad pillensnuiver. Ik heb zelf ook een keer sos en keta gecombineerd en dat was wel heel chill.

Exceptional Insight zei:
pillensnuiver zei:
Is goed jongen , ik zal niks meer aan jou vragen , maar vind je het echt nodig dit te uiten, voel je jezelf beter nu?
Klik om te vergroten...
Vond jij het nodig om advies te vragen, als je toch niet luistert?
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat lees ik hier nagenoeg nooit.
p
pillensnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat bedoel je precies ?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
dat lees ik hier nagenoeg nooit.
Klik om te vergroten...

Exceptional Insight geeft best waardevolle informatie soms hoor :P Het is alleen ingepakt in zo'n grote dosis cynisme, sarcasme en ook wel een beetje arrogantie, dat soms moeilijk te herkennen is wat de strekking van de post is. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."