#1
Gister heb ik het gedaan, eerst een beetje ket paar keer toen wat SOS erbij en een paar biertjes al met al heb ik me goed vermaakt en geen nadelige momenten gehad , het was een leuke avond . Ik weet dat het niet verstandig is, dus de volgende keer zal ik het bij alleen ket houden.