#1
Nouja keta kan in een groep ook erg leuk zijn.
Ik vind het persoonlijk ook fijner in een kleine groep 3/4 personen. Maar ik heb harstikke goeie gesprekken gehad met een grotere groep 9/10 man. Zelf kan ik met keta goed afsluiten van de groep mocht ik dit willen.
Ik vind het persoonlijk ook fijner in een kleine groep 3/4 personen. Maar ik heb harstikke goeie gesprekken gehad met een grotere groep 9/10 man. Zelf kan ik met keta goed afsluiten van de groep mocht ik dit willen.
