Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine, vragen?

Ketamine, vragen?

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nouja keta kan in een groep ook erg leuk zijn.
Ik vind het persoonlijk ook fijner in een kleine groep 3/4 personen. Maar ik heb harstikke goeie gesprekken gehad met een grotere groep 9/10 man. Zelf kan ik met keta goed afsluiten van de groep mocht ik dit willen.
M
MuditaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oké, bedankt voor jullie reacties!
M
MuditaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alvast mijn excuus als deze vragen vaak langs komen op dit forum :flushed:.
Maar ik ben van plan om binnenkort een keer ketamine uit te proberen.

Nu heb ik me al aardig verdiept in wat ketamine is en wat het doet etc.
Nu heb ik alleen nog vragen over de setting wat het beste/leukste is voor ketamine.

De vragen:

- Welke setting is het leukst om het te doen (thuis, buiten..)?

- Welke muziek is het leukst om te luisteren tijdens een ketamine trip?

- Is het fijner om met veel mensen (een stuk of 8 ) dit te doen of met wat minder (een stuk of 4)?

Mvg!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mudita zei:
- Welke setting is het leukst om het te doen (thuis, buiten..)?
Klik om te vergroten...
Voor mij thuis.

Mudita zei:
- Welke muziek is het leukst om te luisteren tijdens een ketamine trip?
Klik om te vergroten...
Muziek die je zonder keta ook fijn vindt.

Mudita zei:
- Is het fijner om met veel mensen (een stuk of 8 ) dit te doen of met wat minder (een stuk of 4)?
Klik om te vergroten...
Zo weinig mogelijk. Ik doe het liever alleen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou keta lekker thuis doen met zo min mogelijk mensen. Keta is nou niet echt een sociale drug te noemen namelijk.

Qua muziek zou ik iets opzetten wat je normaal ook leuk vind, alleen niet te druk. Ik luister bijvoorbeeld graag techno, maar met veel keta op vind ik dat echt te druk.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met een groepje heb ik het leuk gehad maar ik vond het met zijn tweetjes het chillst. In mijn eentje vond ik het soms zo onrealistisch worden allemaal. Vooral altijd het idee dat ik al 3 nachten bezig was terwijl het 2 uurtjes was waardoor ik begon te denken of ik niet moest werken of zo. Super raar.

Als ik het met mijn vriendin doe heb ik daar geen last van. In het begin kletsen we nog gezellig en na een tijdje liggen we voor pampus op de grond te spacen hand in hand.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk he. Dat je zelf kan weten hoe ver weg je wil gaan :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Door de goede nasale opname en niet te nauwkeurige dosering kun je met ketamine heel snel en gericht bijdoseren. bij veel andere middelen is een tweede of meerdere keren veel meer gissen dan met ketamine.

Ik ben er zelf achter hoeveel ik het liefst in 1 keer in 2 neusgaten(slijmvlies oppervlak). alleen de snelle gewenning is even iets om in de gaten te houden.

los daarvan is deze drug dus erg tolerant richting mensen die de eerste keer gebruiken, maar helemaal voor ervaren gebruikers, qua dosering, maar ook wat betreft het effect.

over de initiële vraag over set en setting betreft moet je dat zelf uitvinden vind ik. veel mensen gebruiken het graag op een feestje, maar ik ga persoonlijk voor mijn lol meestal naar feestjes waar drugsgebruik overheersend is en getolereerd wordt.

persoonlijk vind ik thuis met enkele vrienden niet erg interessant, maar dat is erg persoonlijk.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis op de bank, als het donker is buiten en dan ook binnen de lichten uit of flink dempen zodat het een beetje schemert in de woonkamer.

Qua muziek zou ik inderdaad gaan voor iets dat je normaal ook leuk vind, maar een beetje vaag/spacey muziek kan geen kwaad. TV in ieder geval uit.

Ik zou het het liefst met twee mensen doen. Met vier personen heb ik ook gedaan, maar dan kom ik er al echt lastiger in, het is te druk en je bent toch een beetje met de anderen bezig. Met nog meer mensen zou ik afraden als je er echt goed voor wilt gaan. Als je een kleine hoeveelheid doet dan is dat misschien juist wel weer leuk.

Mudita zei:
De vragen:

- Welke setting is het leukst om het te doen (thuis, buiten..)?

- Welke muziek is het leukst om te luisteren tijdens een ketamine trip?

- Is het fijner om met veel mensen (een stuk of 8 ) dit te doen of met wat minder (een stuk of 4)?

Mvg!
Klik om te vergroten...
M
MuditaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus wat ik nu hier allemaal uit op maak, is dat de dosering het verschil maakt in welke setting je wil zitten en eventueel welke muziek je wilt luisteren? Dit klinkt overigens best logisch aangezien ketamine ook wel op feesten word gebruikt bij kleine dosissen. Ik ga er eerst maar voor om het met een wat kleinere groep te doen in thuissetting. Zo leer ik de drugs toch het beste kennen en heb ik niet teveel drukte aan m'n kop voor het geval dat ik het wat rustiger zou willen.

Bedankt voor de reacties allemaal!
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Denk eerder dat je setting je dosis bepaald. Je gaat bijv in een kroeg niet voor een k-hole. Muziek draai gewoon wat je lekker vind, probeer dingen uit. Iedereen is anders en vind iets ander leuk. Bijv ik vind frenchcore dik als ik xtc op heb, terwijl sommige van mijn vrienden er niks aan vinden en liever house luisteren.
M
MuditaLid
01-01-2024, 00:00
#12
benniesmitters zei:
Denk eerder dat je setting je dosis bepaald. Je gaat bijv in een kroeg niet voor een k-hole. Muziek draai gewoon wat je lekker vind, probeer dingen uit. Iedereen is anders en vind iets ander leuk. Bijv ik vind frenchcore dik als ik xtc op heb, terwijl sommige van mijn vrienden er niks aan vinden en liever house luisteren.
Klik om te vergroten...

Als de setting je dosis bepaald, bepaald je dosis de setting ook :). Ik bepaal gelukkig zelf waar ik het ga doen :P.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik had ook nog wat vragen over Ketamine:

1. als je het oraal neemt, staat in het handboek hier op het forum (dank daarvoor :) ) dat je het moet oplossen en dan afvullen met sinaasappelsap. Waarom is dat? :confused:
2. Welke orale dosis moet je nemen om echt goed in de K-hole terecht te komen (nivo 3)?

Dank vast!
:wave:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
Volgens Erowid, wat al sinds het bestaan van het internet ongeveer de betrouwbaarste bron is voor informatie heb je oraal 500mg+ nodig, welke je oplost in warm water, en aanvult met een zuur(zoals sinaasappelsap).

Waarom je er een zure vloeistof bij moet doen staat er niet direct bij, onder de tabel voor orale doseringen. maar ergens anders op die site zal het antwoord wel staan. Ik vermoed dat het met de opname in het lichaam te maken heeft.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#15
Niet iets te maken met suikers? Dat je insuline omhoog gaat en het makkelijker opgenomen word en door de bloedbrein barriere gaat? Ik weet het ook niet hoor, maar zoiets lijkt me wel logisch
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dank allebei! En inderdaad; Erowid is een supersource! Vergeet ik jog wel eens te kijken :P
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#17
das dom :P

Trinity zei:
Dank allebei! En inderdaad; Erowid is een supersource! Vergeet ik jog wel eens te kijken :P
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trinity zei:
2. Welke orale dosis moet je nemen om echt goed in de K-hole terecht te komen (nivo 3)?
Klik om te vergroten...
Waarom overweeg je orale inname voor een khole? Orale inname is echt zwaar inefficiënt met keta en eigenlijk gewoon zonde als je het mij vraagt.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Trinity zei:
2. Welke orale dosis moet je nemen om echt goed in de K-hole terecht te komen (nivo 3)?
Klik om te vergroten...
Waarom overweeg je orale inname voor een khole? Orale inname is echt zwaar inefficiënt met keta en eigenlijk gewoon zonde als je het mij vraagt.
Klik om te vergroten...

Ik vind de andere methoden weinig aanspreken; injecteren begin ik niet aan en snuiven lijkt me ook niet fijn. Mss valt dat mee (want nooit gedaan), dus vandaar. Oraal is voor mij het gemakkelijkste: gewoon lekker drinken en afwachten. Vroeg me af of dat ging/haalbaar was en hoeveel dan. Vlgs jou is het niet echt haalbaar?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is wel haalbaar, maar je hebt gewoon veel meer nodig. Duurt langer voordat je het voelt en neem aan dat het ook langer werkt en ook geleidelijker? Maar dat weet ik niet, nooit keta oraal genomen.

Er is hier ook nog ergens een topic over je drugs pluggen, misschien is dat wat voor je? :P scheelt je wel weer in de dosering

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."