Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine, vragen?

Ketamine, vragen?

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trinity zei:
Ik vind de andere methoden weinig aanspreken; injecteren begin ik niet aan en snuiven lijkt me ook niet fijn. Mss valt dat mee (want nooit gedaan), dus vandaar. Oraal is voor mij het gemakkelijkste: gewoon lekker drinken en afwachten. Vroeg me af of dat ging/haalbaar was en hoeveel dan. Vlgs jou is het niet echt haalbaar?
Klik om te vergroten...
Het is wel haalbaar inderdaad, maar het zal best lastig zijn om met orale inname een khole te bereiken. Plus dat je 2 a 3 keer zoveel keta nodig hebt, wat mij persoonlijk zonde lijkt.

Eigenlijk is het zo dat hoe efficiënter de manier van inname, hoe makkelijker je de khole bereikt. Injecteren is dus het makkelijkst, maar daar begin ik zelf ook niet aan.

Met snuiven is een khole ook al best lastig te bereiken, maar met wat proberen wel te doen. Zelf vind ik snuiven van keta niet zo heel erg, maar voor een eerste keer snuiven zul je je daar wel overheen moeten zetten natuurlijk.

Waarom een khole niet makkelijk te bereiken is heeft trouwens met het vinden van de juiste dosering te maken. Neem je te weinig of telkens kleine beetjes dan kom je er niet, neem je in een keer teveel dan ga je er voorbij en ga je gewoon out. Je moet dus eigenlijk in vrij korte tijd de juiste dosering naar binnen zien te werken. Met snuiven kun je dan met een redelijke hoeveelheid beginnen en eventueel na 10 minuten nog bijnemen als het niet genoeg is. Met slikken moet je veel te lang wachten en zal je waarschijnlijk te laat zijn om nog voldoende bij te nemen.
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dankjewel Psychedelibee! Goed om te weten. Nog maar eens over nadenken of het mss toch snuiven wordt...
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had vroeger ook een beetje schrik voor snuiven maar het valt echt heel erg mee. Vooral ketamine. Het brandt wel een beetje ma het doet niet pijn (vind ik).
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vind snuiven juist wel wat hebben haha. Is toch deel van de experience :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
JackHerrer zei:
Ik had vroeger ook een beetje schrik voor snuiven maar het valt echt heel erg mee. Vooral ketamine. Het brandt wel een beetje ma het doet niet pijn (vind ik).
Klik om te vergroten...

Ketamine is een van de mildste dingen die je kan snuiven, als het brand heb je iets anders.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
JackHerrer zei:
Ik had vroeger ook een beetje schrik voor snuiven maar het valt echt heel erg mee. Vooral ketamine. Het brandt wel een beetje ma het doet niet pijn (vind ik).
Klik om te vergroten...

Ketamine is een van de mildste dingen die je kan snuiven, als het brand heb je iets anders.
Klik om te vergroten...

Naja het brandt niet maar je voelt wel iets. Wist niet goed hoe ik het anders moest definiëren.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik blijf wel bij mijn stelling dat ketamine ongeveer het prettigste is om te snuiven. Als ik jou was zou ik het toch eens laten testen, Ik heb begrepen dat mensen dat spul ook al versnijden, en dat het soms helemaal geen ketamine is.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#8
MeejheM zei:
Ik blijf wel bij mijn stelling dat ketamine ongeveer het prettigste is om te snuiven. Als ik jou was zou ik het toch eens laten testen, Ik heb begrepen dat mensen dat spul ook al versnijden, en dat het soms helemaal geen ketamine is.
Klik om te vergroten...

Ik haal altijd bij dezelfde dealer. Ik ken hem al jaren. Wij zijn redelijk goed bevriend. Hij test altijd als hij een nieuwe 'lading' heeft ontvangen. Bewijzen hiervan worden meteen naar voren gehaald als ik hier om vraag. Zelf een keer getest en het kwam uit op 72%.
Daarnaast dacht ik sowieso dat versneden keta nauwlijks voor komt?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MeejheM zei:
Ik blijf wel bij mijn stelling dat ketamine ongeveer het prettigste is om te snuiven. Als ik jou was zou ik het toch eens laten testen, Ik heb begrepen dat mensen dat spul ook al versnijden, en dat het soms helemaal geen ketamine is.
Klik om te vergroten...
Dat je iets in je neus voelt/brandt als je keta snuift is toch niet tegengesteld aan dat ketamine het prettigst is om te snuiven...? Ik vond keta ook wel makkelijk om te snuiven maar snuiven vind ik nog steeds enigszins onprettig.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je hebt wel een punt, maar van zo ongeveer alles vind ik ket nog altijd het vriendelijkst voor je neus. dus als het vergeleken met andere middelen wordt zou ik het als zeer mild omschrijven zoals ik deed.

Dat iemand alles snuiven als irriterend ervaart kan ik best geloven, maar van de mij bekende middelen vind ik ketamine veruit het minst irriterend als wel smakelijk zelfs wanneer het van je neus je keel in passeert.

Samenvatting: Als je meerdere bekende drugs gesnoven hebt, en ketamine niet onderaan je lijstje irriterend staat is er ergens iets mis, vind ik.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
Samenvatting: Als je meerdere bekende drugs gesnoven hebt, en ketamine niet onderaan je lijstje irriterend staat is er ergens iets mis, vind ik.
Klik om te vergroten...
Ja, of smaken verschillen. Ik krijg van ketamine altijd snuiven altijd een vlaag walging door m'n keel, dan heb ik daar liever pep of cocaïne zitten (wbt het snuif-gevoel).
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb mijn ket altijd van een hele goede bekende, en laat hem altijd testen, voor de papieren. Diegene koopt altijd bulk, en versnijd het zelf in elk geval niet.

De sensatie die ik er al jaren bij heb is een soort mint-achtige smaak in de keel, de geur zou ik ongeveer hetzelfde beschrijven, al ruik ik er nooit aan voordat het in mijn neus zit.

Veel snuifbare drugs irriteren de neus omdat ze zuur, basisch, of vocht onttrekkend zijn. met ketamine uit de ukraine of india valt dat wel mee, en met duitse of andere IV ampullen is dat ook. alleen ketamine uit pakistan vind ik wel echt twijfelachtig.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
MeejheM zei:
De sensatie die ik er al jaren bij heb is een soort mint-achtige smaak in de keel, de geur zou ik ongeveer hetzelfde beschrijven, al ruik ik er nooit aan voordat het in mijn neus zit.
Klik om te vergroten...
Ja, dat ervaar ik ook bij keta. Verschrikkelijk. :kots:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
MeejheM zei:
Samenvatting: Als je meerdere bekende drugs gesnoven hebt, en ketamine niet onderaan je lijstje irriterend staat is er ergens iets mis, vind ik.
Klik om te vergroten...
Ja, of smaken verschillen. Ik krijg van ketamine altijd snuiven altijd een vlaag walging door m'n keel, dan heb ik daar liever pep of cocaïne zitten (wbt het snuif-gevoel).
Klik om te vergroten...

Inderdaad smaken verschillen, ik vind het snuiven van coke niet zo chill voor mn keel. Word helemaal gek van die verdoving echt zo'n irritant blok.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#15
benniesmitters zei:
Fool zei:
MeejheM zei:
Samenvatting: Als je meerdere bekende drugs gesnoven hebt, en ketamine niet onderaan je lijstje irriterend staat is er ergens iets mis, vind ik.
Klik om te vergroten...
Ja, of smaken verschillen. Ik krijg van ketamine altijd snuiven altijd een vlaag walging door m'n keel, dan heb ik daar liever pep of cocaïne zitten (wbt het snuif-gevoel).
Klik om te vergroten...

Inderdaad smaken verschillen, ik vind het snuiven van coke niet zo chill voor mn keel. Word helemaal gek van die verdoving echt zo'n irritant blok.
Klik om te vergroten...

Daar is inderdaad weinig tegen in te brengen, smaken verschillen nou eenmaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."