#1
Het is wel haalbaar inderdaad, maar het zal best lastig zijn om met orale inname een khole te bereiken. Plus dat je 2 a 3 keer zoveel keta nodig hebt, wat mij persoonlijk zonde lijkt.Trinity zei:Ik vind de andere methoden weinig aanspreken; injecteren begin ik niet aan en snuiven lijkt me ook niet fijn. Mss valt dat mee (want nooit gedaan), dus vandaar. Oraal is voor mij het gemakkelijkste: gewoon lekker drinken en afwachten. Vroeg me af of dat ging/haalbaar was en hoeveel dan. Vlgs jou is het niet echt haalbaar?
Eigenlijk is het zo dat hoe efficiënter de manier van inname, hoe makkelijker je de khole bereikt. Injecteren is dus het makkelijkst, maar daar begin ik zelf ook niet aan.
Met snuiven is een khole ook al best lastig te bereiken, maar met wat proberen wel te doen. Zelf vind ik snuiven van keta niet zo heel erg, maar voor een eerste keer snuiven zul je je daar wel overheen moeten zetten natuurlijk.
Waarom een khole niet makkelijk te bereiken is heeft trouwens met het vinden van de juiste dosering te maken. Neem je te weinig of telkens kleine beetjes dan kom je er niet, neem je in een keer teveel dan ga je er voorbij en ga je gewoon out. Je moet dus eigenlijk in vrij korte tijd de juiste dosering naar binnen zien te werken. Met snuiven kun je dan met een redelijke hoeveelheid beginnen en eventueel na 10 minuten nog bijnemen als het niet genoeg is. Met slikken moet je veel te lang wachten en zal je waarschijnlijk te laat zijn om nog voldoende bij te nemen.
