Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanavond eerste keer keta! :)

Vanavond eerste keer keta! :)

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou gewoon een klein sleutelpuntje pakken om te beginnen, dan kan je aanvoelen of het lekker valt of niet. Daarna gewoon sleutelpuntjes bijnemen tot je het gewenste effect krijgt, zou niet boven de 200 mg nemen omdat je dan in een k-hole kan komen en ik weet niet of je dat nou zo prettig vind als je net begint xD
K
KetaRenzoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jow mensen van het forum, ik ga vanavond met 3 man keta doen (1 gram) wat is het beste om mee te beginnen als je net nieuw bent met keta, sleutelpuntjes of lijnen en wat is de beste dosering, ik had gelezen op internet dat de normale dosering zo tussen de 15•30 mg zit. Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven over deze drug! 🤠
K
KetaRenzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke bedankt voor de info, ik zal rustig beginnen kijken of ik het wat vind en dan pas gaan opbouwen! Ik laat je nog weten hoe de trip is bevallen.
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Veel minder dan wat je neemt met sos of pep, anders ben je de sigaar. ( sleutelpuntje)
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat leuk! Ik kan mijn eerste keer ook nog wel herinneren.
Ikzelf was begonnen met 1 puntje. En daar voel je zeker wat van! Doseer niet gelijk te hoog. 1 puntje lijkt me dan ook prima.
Je kunt keta stapelen. Dus vind je dat je meer effect mag hebben dan kun je na een minuut of 30 eenzelfde of een halve dosis bijpakken.

Veel plezier!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
als je een weegschaal hebt zou ik idd afwegen.. weet je tenminste hoeveel je op hebt en de werking daarvan
of je kan volumetrisch te werk gaan.. de gram telkens delen totdat je de gewenste dosis hebt.
20 mg is idd wel okay om mee te beginnen.. idd ff een klein half uurtje wachten als je al wil bijnemen,

neem je ook wel eens andere drugs?
met ( veel ) alcohol combineert het niet altijd lekker.

plezier!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Have fun!
K
KetaRenzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
als je een weegschaal hebt zou ik idd afwegen.. weet je tenminste hoeveel je op hebt en de werking daarvan
of je kan volumetrisch te werk gaan.. de gram telkens delen totdat je de gewenste dosis hebt.
20 mg is idd wel okay om mee te beginnen.. idd ff een klein half uurtje wachten als je al wil bijnemen,

neem je ook wel eens andere drugs?
met ( veel ) alcohol combineert het niet altijd lekker.

plezier!
Klik om te vergroten...
Ja ik heb een weegschaal maar denk dat ik ong wel de juiste dosis weet te nemen me ketamine is getest en de zuiverheid was 73 procent is dat een hoog zuiverheids getal? Ik ga het sowieso niet combineren met alcohol ik wilde misschien wel als het begon in te werken een jointje opsteken maar is dat wel een goede combo?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
KetaRenzo zei:
Ja ik heb een weegschaal maar denk dat ik ong wel de juiste dosis weet te nemen me ketamine is getest en de zuiverheid was 73 procent is dat een hoog zuiverheids getal? Ik ga het sowieso niet combineren met alcohol ik wilde misschien wel als het begon in te werken een jointje opsteken maar is dat wel een goede combo?
Klik om te vergroten...
Nou, ik zou lekker van je Keta genieten en niet meteen combineren. De sterkte is oké!
K
KetaRenzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oke bedankt voor de info jongens ik laat jullie nog weten hoe de trip was! Geniet van jullie avond! :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
als je een weegschaal hebt zou ik idd afwegen.. weet je tenminste hoeveel je op hebt en de werking daarvan
of je kan volumetrisch te werk gaan.. de gram telkens delen totdat je de gewenste dosis hebt.
20 mg is idd wel okay om mee te beginnen.. idd ff een klein half uurtje wachten als je al wil bijnemen,

neem je ook wel eens andere drugs?
met ( veel ) alcohol combineert het niet altijd lekker.

plezier!
Klik om te vergroten...

Haha dat vind ik een understatement, ooit een paar lijnen keta gepakt na een avondje Belgische speciaal biertjes, was geen succes zeg maar, en dat is nog redelijk zacht uitgedrukt. :’) Ik had net zo goed ondersteboven twintig keer achter elkaar in de Break Dance op de kermis kunnen gaan zitten.

(Is misschien wel net anders met een subtiele dosis, maar ik zou het toch niet aanraden.)
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
KetaRenzo zei:
Ja ik heb een weegschaal maar denk dat ik ong wel de juiste dosis weet te nemen me ketamine is getest en de zuiverheid was 73 procent is dat een hoog zuiverheids getal? Ik ga het sowieso niet combineren met alcohol ik wilde misschien wel als het begon in te werken een jointje opsteken maar is dat wel een goede combo?
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Nou, ik zou lekker van je Keta genieten en niet meteen combineren. De sterkte is oké!
Klik om te vergroten...

ik sluit me hierbij aan..😘
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je topic is verplaatst naar het juiste subforum. :)

OT: Langzaam opbouwen is super belangrijk met keta (en andere disso’s). Soms denk je ‘merk weinig, kan nog wel een lijntje’ en een half uur later snap je er geen fuck meer van. Kan grappig zijn maar ik zou toch aanraden voorzichtig zijn de eerste keer. Zeker niet combineren. Enjoy!
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ga je al lekker?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Poederpret zei:
Ga je al lekker?
Klik om te vergroten...
Wauw het net vragen🤣
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is keta nou echt anders dan 2fdck?
K
KetaRenzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bedankt voor alle tips jongens, heb echt een zieke trip gehad! En ga nu lekker slapen
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Is keta nou echt anders dan 2fdck?
Klik om te vergroten...
Ja zeker anders, maar het verschil is erg lastig om met woorden uit te leggen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Is keta nou echt anders dan 2fdck?
Klik om te vergroten...
Ja, veel chiller. 2-FDCK lijkt in lage doseringen wel op ketamine. Maar het mist (zeker in hogere doseringen) het chille euforische. Ik vond 2-FDCK echt dysforisch. Niet echt chill.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bestel een mg(0.001)weegschaal op Amazon of) voor nog geen 20 euro (of de smartshop maar die zijn prijzig let op het MOET 0.001 weegschaal zijn).

Daarna ga je naar de erowid dosage pagina van ketamine.

Daar kan je de miligrammen per LBS(ponden) vinden van Light common heavy k+hole.

Zodra je de dosis hebt berekend voor de doserings range die jij wilt dan kan je dit afwegen en opsnuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."