Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jow mensen van het forum, ik ga vanavond met 3 man keta doen (1 gram) wat is het beste om mee te beginnen als je net nieuw bent met keta, sleutelpuntjes of lijnen en wat is de beste dosering, ik had gelezen op internet dat de normale dosering zo tussen de 15•30 mg zit. Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven over deze drug! 🤠"
"Oke bedankt voor de info, ik zal rustig beginnen kijken of ik het wat vind en dan pas gaan opbouwen! Ik laat je nog weten hoe de trip is bevallen."
"Gympie zei: als je een weegschaal hebt zou ik idd afwegen.. weet je tenminste hoeveel je op hebt en de werking daarvan of je kan volumetrisch te werk gaan.. de gram telkens delen totdat je de gewenste dosis hebt. 20 mg is idd wel okay om mee te beginnen.. idd ff een klein half uurtje wachten als je al wil bijnemen, neem je ook wel eens andere drugs? met ( veel ) alcohol combineert het niet altijd lekker. plezier! Klik om te vergroten... Ja ik heb een weegschaal maar denk dat ik ong wel de juiste dosis weet te nemen me ketamine is getest en de zuiverheid was 73 procent is dat een hoog zuiverheids getal? Ik ga het sowieso niet combineren met alcohol ik wilde misschien wel als het begon in te werken een jointje opsteken maar is dat wel een goede combo?"
"Oke bedankt voor de info jongens ik laat jullie nog weten hoe de trip was! Geniet van jullie avond!"
"Bedankt voor alle tips jongens, heb echt een zieke trip gehad! En ga nu lekker slapen"