#1
ik zoek een legale vervanger voor ketamine. hiermee bedoel ik een research chemical die dezelfde effecten biedt als ketamine. ik las al iets over 3-mmc maar ik heb toch graag jullie mening ![:)]()
3-meo-pcp / 3-meo-pce lijkt mij, wel voorzichtig zijn & research doen voordat je deze middelen gaat proberen!ik zoek een legale vervanger voor ketamine. hiermee bedoel ik een research chemical die dezelfde effecten biedt als ketamine. ik las al iets over 3-mmc maar ik heb toch graag jullie mening![]()
Die lijken wel iets op ketamine maar hebben toch verre van dezelfde effecten.3-meo-pcp / 3-meo-pce lijkt mij, wel voorzichtig zijn & research doen voordat je deze middelen gaat proberen!
Ik vond de beschikbare dissociatieven niet zo heel fantastisch. 2-FDCK kwam het meest in de buurt. Maar die miste nou net het comfortabele euforische. Dat maakte het niet zo'n fantastische ervaring.ik zoek een legale vervanger voor ketamine. hiermee bedoel ik een research chemical die dezelfde effecten biedt als ketamine. ik las al iets over 3-mmc maar ik heb toch graag jullie mening![]()
2-fdck was indd rete saai, al helemaal als je recent gewone ketamine hebt gebruikt.Tja, wat zoek je precies? 2-FDCK vond ik een zwak afkooksel. Het voelt heel 'leeg'. Maar je hebt wel visuals. 3-ho-pcp is dan weer heel potent, maar zonder visuals (bij mij toch). De trip situeert zich vooral in je hoofd.
Er zijn zoveel analogen voor Ketamine, maar geeneen komt (nogmaals, voor mij) in de buurt van échte Keta. Maar je kan hier wat rondneuzen, er bestaan al topics hierover...
Succes !
Omdat die makkelijker te krijgen is wss...Mag ik vragen waarom je op zoek bent naar legale ketamine?
Je moet ook aan de risico's denken. Voor mij zou je eigen proefkonijn zijn niet op wegen tegen het moeite hebben met zoeken van de drug.Omdat die makkelijker te krijgen is wss...
Hier is het ook echt heel moeilijk te verkrijgen, al een half jaar niks gehad omdat ik niemand kan vinden hier die het verkooptVrij gemakkelijk verkrijgbaar?
Nou...ehhh... je kunt dit spul niet zomaar even bij het reformwinkeltje op de hoek gaan halen...
Ken het. Ik moet er ook anderhalf uur voor rijden...Hier is het ook echt heel moeilijk te verkrijgen, al een half jaar niks gehad omdat ik niemand kan vinden hier die het verkoopt
Daar hebben ze escrow en reviews voor uitgevonden.Darkweb?
Vertrouw ik voor geen millimeter.
Daar vind je alleen maar mensen ( uitzondering bevestigt deze regel) waar je wel betaalt, maar niets ontvangt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."