#1
Persoonlijk vind ik een k-hole juist het enige interessante aan ketamine. Het is zeker niet zo dat je per se zo maar ligt te liggen.Ikzelf wil dus niet holen.
Net niet.
Want dan lig je maar te liggen, en je kunt bijna niets meer als in het oneindige blijven stilliggen. En, holen is naar mijn idee niet zonder risico.
Dus voor mij geen hole!