Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine en je buik

Ketamine en je buik

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb zelf Ketamine nog maar een tweetal keer gedaan. De laatste keer was ik licht duizelig, maar dat ging héél snel over.

Het effect blijft zalig, maar ben net iets te bang om het vaker te doen. Tussen de eerste en tweede keer zat 12 jaar.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dat topic gelezen van iemand die jarenlang verslaafd was aan keta. Lalaland heette ze geloof ik. Zij had veel pijn aan haar buik.
Ik weet niet hoe ik een link plaats hier over dat topic. Was heel interessant. Je leest er niet zoveel over dat iemand zo lang verslaafd is aan keta.
Ken je het topic?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine vreet gewoon je nieren,buik en blaas op
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pfff nee, maar eenmaal verslaafd en je krijgt die roes wil je alleen maar meer en meer.
Overdag de speed en dan de ketamine om te slapen maar uiteindelijk lukt dat ook bijna niet meer.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey DF-ers,

Ik heb een vraagje waar ik eigenlijk nergens een duidelijk antwoord op kon vinden mbt Ketamine.

Sinds enkele jaren gebruik ik dit middeltje met veel plezier. Helaas een periode gehad waarbij ik verslaafd ben geweest aan dit middel en meerde grammen per dag snoof. Dit is inmiddels een tijd geleden en ik heb het middeltje daarna voor een lange periode niet meer aangeraakt.

In die tijd heb ik zeker de bekende lasten mogen ervaren... Pijn in je blaas gebied en het plassen was geen pretje.

Nu is het zo dat ik sinds een tijdje weer dit middel heb herontdekt en ik moet eerlijk zeggen ook wel een klein beetje misbruikt afgelopen tijd. Gelukkig heb ik geen blaas klachten deze keer, maar merk ik toch aan mijn lijf wat andere dingetjes die ik niet helemaal kan plaatsen.

In plaats van blaasklachten heb ik nu een vreemd gevoel in mijn buik. Met name meer het gebied van maag en darmen. Ik kan het niet als pijnlijk omschrijven, maar het is meer aan het rommelen gedurende dag. Alsof je de hele dag honger hebt, terwijl ik gewoon gegeten heb. Mijn buik is lichtjes opgeblazen en merk verder weinig met plassen oid.

Ik zal nu een tijdje even een pauze inlassen maar ik vond de klachten nogal vreemd en vroeg me af of iemand dit misschien herkent?

Even ter aanvullende info... Ik probeer altijd de “drip” niet door te slikken en ik maak mijn staafjes altijd netjes kapot voor het opsnuiven, zodat ik eigenlijk zo min mogelijk in mijn maag krijg.

Ik wil graag de ellende zoveel mogelijk voorzijn, dus voor nu is het even goed zo. Maar toch wel benieuwd naar jullie ervaringen...

Ik hoor het graag!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen idee maar het is in ieder geval een signaal van je lichaam dat het niet zo lekker reageert op de ketamine. Misschien komt het door je misbruik periode. Kan zijn dat je blijvende schade hebt aangericht wat door deze korte periode van gebruik weer aangewakkerd wordt.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganggang💯 zei:
Geen idee maar het is in ieder geval een signaal van je lichaam dat het niet zo lekker reageert op de ketamine. Misschien komt het door je misbruik periode. Kan zijn dat je blijvende schade hebt aangericht wat door deze korte periode van gebruik weer aangewakkerd wordt.
Klik om te vergroten...
Ja, vond het alleen vreemd dat ik nu andere klachten kreeg. Kan het ook niet heel goed plaatsen, ben allang blij dat het geen pijn doet maar het is inderdaad wel even een signaal.

Kun je buiten je blaas om ook klachten met je darmen of maag ontwikkelen? Ik heb echt geen idee... Was meer nieuwsgierig wat het kan zijn.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Ja, vond het alleen vreemd dat ik nu andere klachten kreeg. Kan het ook niet heel goed plaatsen, ben allang blij dat het geen pijn doet maar het is inderdaad wel even een signaal.

Kun je buiten je blaas om ook klachten met je darmen of maag ontwikkelen? Ik heb echt geen idee... Was meer nieuwsgierig wat het kan zijn.
Klik om te vergroten...
Je maagwand kan geïrriteerd raken door dat er toch wat keta in je maag beland.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ik heb dat topic gelezen van iemand die jarenlang verslaafd was aan keta. Lalaland heette ze geloof ik. Zij had veel pijn aan haar buik.
Ik weet niet hoe ik een link plaats hier over dat topic. Was heel interessant. Je leest er niet zoveel over dat iemand zo lang verslaafd is aan keta.
Ken je het topic?
Klik om te vergroten...
Ik ga eens kijken of het kan vinden! Thank you. Kan er echt weinig over vinden inderdaad...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik ga eens kijken of het kan vinden! Thank you. Kan er echt weinig over vinden inderdaad...
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je dit wel een interessante thread vindt:

S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
Ik denk dat je dit wel een interessante thread vindt:

Klik om te vergroten...
Holy shit... Dat is echt next level. Bizar toch hoe een verslaving dan werkt hè, zo naar de klote zijn met onherstelbare schade met grote gevolgen voor de rest van je leven en alsnog door snuiven/injecteren. Damn.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Ketamine vreet gewoon je nieren,buik en blaas op
Klik om te vergroten...
Nieren en blaas weet ik. Maar had een raar gevoel bij mijn darmen, niet eens pijn maar meer oncomfortabel. Geen last van de rest in m’n buik en kon daar niks over vinden.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
https://drugsforum.nl/threads/9-jaar-lang-ketamine-verslaving.63330/

Ik heb het topic gevonden.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat gevoel komt uiteraard door de ket.
Zelf heb ik hier geen last van omdat ik niet zoveel gebruik, bij normale dosissen en gespreid gebruik (niet elke week) is keta ook niet zo een schadelijke drugs vergeleken met andere.

Dit verandert wanneer je veel begint te nemen. Dan wordt het vooral schadelijk voor je blaas, maag, en darmen. Je zal waarschijnlijk de term 'k-kramps' wel kennen. Ik denk dat je dit nog wel gaat meemaken indien je veel blijft gebruiken. Ket komt in je maag terecht (ook al spuug je die doorval uit), en dat veroorzaakt die problemen in die delen van dat lichaam.

Ket is ervoor bekend dit met je buik etc te doen.
M
MwuhLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kijk es het topic over fenacitine in de ketamine aangetroffen? Hier een comment/vraag van min
Hoelang kan k-kramp aanhouden? Ik blijf intens last hebben na bijna dagelijks gebruik, ik ben gestopt van dinsdag. Ik heb een hele dag geslapen, moe en zoveel maagpijn en last van de stoelgang (de eerste 2 dagen wit beige) en we zijn nu 4 dagen in het nuchter zijn en ik blijf verschrikkelijke maagpijn hebben. En een hongergevoel ook al eet ik zoals jij beschrijft.
Een stukje uit het fenacitine topic

Op de langere termijn komt vaak vergiftiging en/of overlijden voor bij misbruik (>300MG per dag).. Chronische toxiciteit wordt meestal geassocieerd met een hoge incidentie van bloedarmoede, bloedafwijkingen, nierbeschadiging en darm verstoringen, waaronder een maagzweer. Ook komen urologische klachten en klachten of achteruitgang van het zicht regelmatig naar boven in onderzoeken.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mwuh zei:
Kijk es het topic over fenacitine in de ketamine aangetroffen? Hier een comment/vraag van min
Hoelang kan k-kramp aanhouden? Ik blijf intens last hebben na bijna dagelijks gebruik, ik ben gestopt van dinsdag. Ik heb een hele dag geslapen, moe en zoveel maagpijn en last van de stoelgang (de eerste 2 dagen wit beige) en we zijn nu 4 dagen in het nuchter zijn en ik blijf verschrikkelijke maagpijn hebben. En een hongergevoel ook al eet ik zoals jij beschrijft.
Een stukje uit het fenacitine topic

Op de langere termijn komt vaak vergiftiging en/of overlijden voor bij misbruik (>300MG per dag).. Chronische toxiciteit wordt meestal geassocieerd met een hoge incidentie van bloedarmoede, bloedafwijkingen, nierbeschadiging en darm verstoringen, waaronder een maagzweer. Ook komen urologische klachten en klachten of achteruitgang van het zicht regelmatig naar boven in onderzoeken.
Klik om te vergroten...
Ik ben zelf weinig bekend met ketamine en de bijbehorende krampen, maar een witte stoelgang is volgens mij echt niet goed. Ik heb van een verpleegkundige begrepen dat dit op leverfalen kan duiden.

Ik zou even een arts bellen in ieder geval.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mwuh zei:
Kijk es het topic over fenacitine in de ketamine aangetroffen? Hier een comment/vraag van min
Hoelang kan k-kramp aanhouden? Ik blijf intens last hebben na bijna dagelijks gebruik, ik ben gestopt van dinsdag. Ik heb een hele dag geslapen, moe en zoveel maagpijn en last van de stoelgang (de eerste 2 dagen wit beige) en we zijn nu 4 dagen in het nuchter zijn en ik blijf verschrikkelijke maagpijn hebben. En een hongergevoel ook al eet ik zoals jij beschrijft.
Een stukje uit het fenacitine topic

Op de langere termijn komt vaak vergiftiging en/of overlijden voor bij misbruik (>300MG per dag).. Chronische toxiciteit wordt meestal geassocieerd met een hoge incidentie van bloedarmoede, bloedafwijkingen, nierbeschadiging en darm verstoringen, waaronder een maagzweer. Ook komen urologische klachten en klachten of achteruitgang van het zicht regelmatig naar boven in onderzoeken.
Klik om te vergroten...
Niet lang hierna heb ik de K-cramps gekregen en ben ik gestopt... Ik heb me weken lang nog gaar gevoeld. Ik zit nu met de urologische klachten, die kwamen na het stoppen ineens opspelen.

Maar ik had last van nieraanvallen 8 uur lang. Echt liggen janken op de grond.

Blijf er maar bij uit de buurt, dat is stap 1...

Ik heb nooit vreemde ontlasting gehad. Ik zou ook even bellen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb overigens ook de HA gebeld en heb een doorverwijzing voor het ziekenhuis. Ze gaan alles omtrent mijn blaas, buik en nieren even checken.

Bloedprikken en urine controleren heb ik ook gedaan en daar was alles oké.

Ik ben nu 75 dagen clean en voel me nog steeds niet hoe ik me hoor te voelen. Het is een lang proces... Heb alleen blaas medicatie’s die ik nu moet slikken.

Veel sterkte in ieder geval en zet door! @Mwuh
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Witte ontlasting komt door te weinig Bilirubine, voorkomend bij leverfalen, lever ziektes en aandoeningen. Bilirubine is giftig voor het menselijke lichaam omdat het een afbraak product is van hemoglobine (rode bloedkleurstof)

even opgezocht, dus zoals voorgaand: ga asap naar de dokter. Spelen met je lever en leven is dit voordat je ernstige vergiftiging oploopt...
A
AlloheyalloLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Ik heb overigens ook de HA gebeld en heb een doorverwijzing voor het ziekenhuis. Ze gaan alles omtrent mijn blaas, buik en nieren even checken.

Bloedprikken en urine controleren heb ik ook gedaan en daar was alles oké.

Ik ben nu 75 dagen clean en voel me nog steeds niet hoe ik me hoor te voelen. Het is een lang proces... Heb alleen blaas medicatie’s die ik nu moet slikken.

Veel sterkte in ieder geval en zet door! @Mwuh
Klik om te vergroten...
Ik heb last van aanhoudende pijn en heb een gastroscopie gehad, darmonderzoek, bloed laten trekken, echo gehad maar ze vinden compleet niks. Ik heb enkel wel niet aangegeven van mijn ket gebruik 🙄 maar hierbij is dus mijn maag darmen slokdarm lever nieren galblaas alles onderzocht en niks gevonden. Ik blijf last hebben en slik nu pantomed contramal.. ik gebruik niet zo extreem veel ket maar weet nu geen blijf meer hoe ik ervan af moet en vindt het gek ze niks vinden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."