#1
Heb zelf Ketamine nog maar een tweetal keer gedaan. De laatste keer was ik licht duizelig, maar dat ging héél snel over.
Het effect blijft zalig, maar ben net iets te bang om het vaker te doen. Tussen de eerste en tweede keer zat 12 jaar.
Het effect blijft zalig, maar ben net iets te bang om het vaker te doen. Tussen de eerste en tweede keer zat 12 jaar.