Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine en je buik

Ketamine en je buik

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rotjoch zei:
Mee eens! Het is niet gek dat ze niks vinden als jij niet helemaal eerlijk bent. Ik snap wel dat je bang bent voor consequenties maar die lui zijn er om je te helpen.

Als je verteld over je ketamine gebruik, dan weten ze misschien waar ze wèl moeten zoeken.
Klik om te vergroten...
Snap ik wel, maar als je dingen gaat voorhouden daar heeft niemand wat aan. Het zijn je ouder niet, je krijgt geen tik op je vingers. Ook al spoel je dagelijks emmers aan ket door je neus, het zijn artsen en een deel van hun takenpakket is nou eenmaal omgaan met het feit dat mensen dingen doen die niet altijd even gezond zijn voor hun lichaam. Een van hun taken is niet beoordelen/veroordelen. Dat is geen dokter maar een moeder.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Anoniemegirl zei:
Ik heb last van aanhoudende pijn en heb een gastroscopie gehad, darmonderzoek, bloed laten trekken, echo gehad maar ze vinden compleet niks. Ik heb enkel wel niet aangegeven van mijn ket gebruik 🙄 maar hierbij is dus mijn maag darmen slokdarm lever nieren galblaas alles onderzocht en niks gevonden. Ik blijf last hebben en slik nu pantomed contramal.. ik gebruik niet zo extreem veel ket maar weet nu geen blijf meer hoe ik ervan af moet en vindt het gek ze niks vinden
Klik om te vergroten...

Ben ook verslaafd (geweest) nu bijna 3 weken gestopt, al mijn klachten zijn weg terwijl ik toch aardig wat gebruikt heb en serieuze klachten had. Het is niet zo dat je er alleen voor staat ik krijg ook medicijnen om rustiger te worden en beter te slapen zo lang het nodig is. Het voor jezelf houden en door gaan met gebruik raad ik je af, en weet dat een arts geheimhoudingsplicht heeft dus schaamte zou je je niet druk om hoeven maken.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#3
FredKroket zei:
Ik denk dat je dit wel een interessante thread vindt:

Klik om te vergroten...
Dit is dus precies beschreven hoe het voelt , heb dit zelf gehad , ben verslaafd geweest aan de keta en speed, net maand clean, maar wel nu met zware blaas en een dik gat in me neus!!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lian zei:
Dit is dus precies beschreven hoe het voelt , heb dit zelf gehad , ben verslaafd geweest aan de keta en speed, net maand clean, maar wel nu met zware blaas en een dik gat in me neus!!
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je met zware blaas?
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedoel zwakke blaas

Maar in de periode voelde wel me blaas heel vol en pijnlijk aan, ( dus zwaar gevoel) maar dat is gelukkig nu sinds paar dagen weg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lian zei:
Bedoel zwakke blaas

Maar in de periode voelde wel me blaas heel vol en pijnlijk aan, ( dus zwaar gevoel) maar dat is gelukkig nu sinds paar dagen weg
Klik om te vergroten...
Ah oké. Ketamine is inderdaad geen lieverdje voor je blaas nee.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lian zei:
Pfff nee, maar eenmaal verslaafd en je krijgt die roes wil je alleen maar meer en meer.
Overdag de speed en dan de ketamine om te slapen maar uiteindelijk lukt dat ook bijna niet meer.
Klik om te vergroten...
Klopt. Op eigen kracht wakker worden en in slaap vallen is veel meer waard joh.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat is helemaal waar!
A
AlloheyalloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ketalicious zei:
Ben ook verslaafd (geweest) nu bijna 3 weken gestopt, al mijn klachten zijn weg terwijl ik toch aardig wat gebruikt heb en serieuze klachten had. Het is niet zo dat je er alleen voor staat ik krijg ook medicijnen om rustiger te worden en beter te slapen zo lang het nodig is. Het voor jezelf houden en door gaan met gebruik raad ik je af, en weet dat een arts geheimhoudingsplicht heeft dus schaamte zou je je niet druk om hoeven maken.
Klik om te vergroten...
Welke klachten had jij het meeste last van? Ik vindt het moeilijk om het te vertellen omdat ik alles stiekem doe. Mijn vriend weet hier niets vanaf ondanks ik samen woon en gebruik dit voortdurend stiekem, moest hij dit weten dan is de relatie gedaan en dat wil ik dus echt niet vandaar ook de reden ik niks tegen het ziekenhuis vertel moest hij er zo op een manier achter komen
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Anoniemegirl zei:
Welke klachten had jij het meeste last van? Ik vindt het moeilijk om het te vertellen omdat ik alles stiekem doe. Mijn vriend weet hier niets vanaf ondanks ik samen woon en gebruik dit voortdurend stiekem, moest hij dit weten dan is de relatie gedaan en dat wil ik dus echt niet vandaar ook de reden ik niks tegen het ziekenhuis vertel moest hij er zo op een manier achter komen
Klik om te vergroten...
Hoe kun je Ketamine zo verborgen houden? Het is nou niet echt alsof je je motoriek en intelligentie hoog kan houden op die manier. Dan val je toch al snel door de mand?
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Anoniemegirl zei:
Welke klachten had jij het meeste last van? Ik vindt het moeilijk om het te vertellen omdat ik alles stiekem doe. Mijn vriend weet hier niets vanaf ondanks ik samen woon en gebruik dit voortdurend stiekem, moest hij dit weten dan is de relatie gedaan en dat wil ik dus echt niet vandaar ook de reden ik niks tegen het ziekenhuis vertel moest hij er zo op een manier achter komen
Klik om te vergroten...

Had zelf last van veel plassen en bij dagenlang gebruik of veel pijnlijke blaas en soms zelfs urenlang maagkrampen, ik weet niet hoeveel je het doet maar kijk maar uit voor je straks een zakje aan je been hebt
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb langere tijd in mijn weekelijkse festival periode 1x pw ket gevat zo denk wel een jaartje lang want bijna elk weekend een festival. Was er geen festival was ik natuurlijk aan het rusten. Sinds ik het eigk nooit meer vat en nu weer is een x op een after doe en dan wel een redelijke hoeveelheid want me tolarantie lijkt wel niet te herstellen (denk aan halve gram - grammeke) blijkbaar is mijn lichaam keta een beetje gaan afstoten, ook de reden wrm ik het zelf vrijwel nooit meer doe alleen nog maar in combi met pep want anders vind ik het sws geen interreseant middeltje. Als ik al 3 puntjes pak heb ik de volgende dag een duf gevoel in me maag moelijk uit teleggen. Pijn doet het zeker niet maar er is wel iets van verandering. Dit trekt altijd pas de volgende dag na het slapen weg. Ik ben niet de enige met dit gevoel mijn broer namelijk ook en die heeft vrijwel nooit ket gedaan. Ik noem dit gevoel altijd een buik kater. Het gevoel is ooit 1x opkomen zetten en sindsdien na gebruik komt het terug. Een mooie drug die dus voor mij misschien 1a2x pj nog maar gebruikt wordt. Ik vraag me wel af waardoor dit in een x is op komen zetten though.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb dat topic gelezen van iemand die jarenlang verslaafd was aan keta. Lalaland heette ze geloof ik. Zij had veel pijn aan haar buik.
Ik weet niet hoe ik een link plaats hier over dat topic. Was heel interessant. Je leest er niet zoveel over dat iemand zo lang verslaafd is aan keta.
Ken je het topic?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ketamine vreet gewoon je nieren,buik en blaas op
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pfff nee, maar eenmaal verslaafd en je krijgt die roes wil je alleen maar meer en meer.
Overdag de speed en dan de ketamine om te slapen maar uiteindelijk lukt dat ook bijna niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."