#1
Snap ik wel, maar als je dingen gaat voorhouden daar heeft niemand wat aan. Het zijn je ouder niet, je krijgt geen tik op je vingers. Ook al spoel je dagelijks emmers aan ket door je neus, het zijn artsen en een deel van hun takenpakket is nou eenmaal omgaan met het feit dat mensen dingen doen die niet altijd even gezond zijn voor hun lichaam. Een van hun taken is niet beoordelen/veroordelen. Dat is geen dokter maar een moeder.Mee eens! Het is niet gek dat ze niks vinden als jij niet helemaal eerlijk bent. Ik snap wel dat je bang bent voor consequenties maar die lui zijn er om je te helpen.
Als je verteld over je ketamine gebruik, dan weten ze misschien waar ze wèl moeten zoeken.