Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spyro zei: Ik heb overigens ook de HA gebeld en heb een doorverwijzing voor het ziekenhuis. Ze gaan alles omtrent mijn blaas, buik en nieren even checken. Bloedprikken en urine controleren heb ik ook gedaan en daar was alles oké. Ik ben nu 75 dagen clean en voel me nog steeds niet hoe ik me hoor te voelen. Het is een lang proces... Heb alleen blaas medicatie’s die ik nu moet slikken. Veel sterkte in ieder geval en zet door! @Mwuh Klik om te vergroten... Ik heb last van aanhoudende pijn en heb een gastroscopie gehad, darmonderzoek, bloed laten trekken, echo gehad maar ze vinden compleet niks. Ik heb enkel wel niet aangegeven van mijn ket gebruik 🙄 maar hierbij is dus mijn maag darmen slokdarm lever nieren galblaas alles onderzocht en niks gevonden. Ik blijf last hebben en slik nu pantomed contramal.. ik gebruik niet zo extreem veel ket maar weet nu geen blijf meer hoe ik ervan af moet en vindt het gek ze niks vinden"
"Ketalicious zei: Ben ook verslaafd (geweest) nu bijna 3 weken gestopt, al mijn klachten zijn weg terwijl ik toch aardig wat gebruikt heb en serieuze klachten had. Het is niet zo dat je er alleen voor staat ik krijg ook medicijnen om rustiger te worden en beter te slapen zo lang het nodig is. Het voor jezelf houden en door gaan met gebruik raad ik je af, en weet dat een arts geheimhoudingsplicht heeft dus schaamte zou je je niet druk om hoeven maken. Klik om te vergroten... Welke klachten had jij het meeste last van? Ik vindt het moeilijk om het te vertellen omdat ik alles stiekem doe. Mijn vriend weet hier niets vanaf ondanks ik samen woon en gebruik dit voortdurend stiekem, moest hij dit weten dan is de relatie gedaan en dat wil ik dus echt niet vandaar ook de reden ik niks tegen het ziekenhuis vertel moest hij er zo op een manier achter komen"