Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

Wanneer krijg je last van je blaas als je keta gebruikt?

117 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
jonkotemmer zei:
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma:tearsofjoy::tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Buma, zit je weer lekker aan de ket maat? 🤪 Foei, zo naughty.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:

Eik zei:
We sjokken rustig trippend verder totdat mijn maat me roept: “Eik, dat is die gast van het CDA”! Ik kijk rond en op letterlijk 1 meter afstand kijk ik recht in het gezicht van Buma.
Klik om te vergroten...
(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂

En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:


(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂

En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...
Klik om te vergroten...

Ik dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣

* Wie gaat er mee naar Psy-Fi dit jaar? Misschien is het zo goed bevallen dat-ie er weer is. (Ja, Corona, ik weet, maar een roze olifant mag dromen.)

** Bedoel dus Buma, al vind ik het ook heeeeel leuk als @Eik er is uiteraard. 😍😋
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ik dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣
Klik om te vergroten...
Hahahahaha ik denk hier dus zooooo fucking vaak aan hè, vind dit echt TE hilarisch inderdaad.

* IK!!!!! Heel graag. Bid tot alle goden die ik ken dat het door mag gaan. Zou ook jouw eerste keer worden toch?!

** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma. Idk, trippen met politici lijkt me wel interessant maar dan liever hmmnnnn iemand met een minder enge neus.

BLIJ DAT JIJ OOK NOG AAN HET TYPEN BENT OLIFANTJE!!!! SAMEN HUILEN?!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
ljuv zei:
* IK!!!!! Heel graag. Bid tot alle goden die ik ken dat het door mag gaan. Zou ook jouw eerste keer worden toch?!

** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma. Idk, trippen met politici lijkt me wel interessant maar dan liever hmmnnnn iemand met een minder enge neus. —> LOL! Amen to that.

BLIJ DAT JIJ OOK NOG AAN HET TYPEN BENT OLIFANTJE!!!! SAMEN HUILEN?!
Klik om te vergroten...

Jaaaaaaa zou mijn eerste keer zijn. Helemaal enthousiast geworden door @Eik zijn verhalen. Ik heb mijn ticket nog! Was toen echt even te arm om het te doneren (kon je voor kiezen om de community te steunen). Dus ik hoop dat ik het nog eens zal kunnen gebruiken, liefst dit jaar! Wordt een heul gezellig groepje dan als er meerdere gaan! 🥰 Fuck werk, scripties en andere weledelgeleerde-whatever shit. Lekker trippy rondbanjeren, losgaan, lamballen, gelijkgestemden ontmoeten, liefdeee. Fingers crossed dat het kan.

Schrijf ze nog even daar hè! You can do it! Maar slaap vooral ook een beetje en wees lief voor jezelf Luvvie.

E129E349-CCD3-40F5-88A8-D65C70E97D3A.jpeg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Buma
Klik om te vergroten...

Ik was dus 24 toen ik leerde dat dit niet over Sybrand van Haersma Buma ging... I am so cool.

Roze Olifant zei:
Jaaaaaaa zou mijn eerste keer zijn. Helemaal enthousiast geworden door @Eik zijn verhalen.
Klik om te vergroten...
Oeeeeeee ja ik ook, en daarnaast ook van alle reports en lovende woorden hier!

Roze Olifant zei:
Ik heb mijn ticket nog! Was toen echt even te arm om het te doneren (kon je voor kiezen om de community te steunen). Dus ik hoop dat ik het nog eens zal kunnen gebruiken, liefst dit jaar!
Klik om te vergroten...
OEH cadeautje van verleden Olifantje aan toekomst Olifantje!!! Winnen! Ik heb me vgm opgegeven voor een alert-mail-dingie voor wanneer de verkoop start...

Roze Olifant zei:
Wordt een heul gezellig groepje dan als er meerdere gaan! 🥰 Fuck werk, scripties en andere weledelgeleerde-whatever shit. Lekker trippy rondbanjeren, losgaan, lamballen, gelijkgestemden ontmoeten, liefdeee. Fingers crossed dat het kan.
Klik om te vergroten...
JA KEI VEEL ZIN IN!!!! Ik heb een ruime tent, just saying:smirk::smirk: Ik leg mijn triptrui én -blouse vast klaar!

Roze Olifant zei:
Schrijf ze nog even daar hè! You can do it! Maar slaap vooral ook een beetje en wees lief voor jezelf Luvvie.

E129E349-CCD3-40F5-88A8-D65C70E97D3A.jpeg
Klik om te vergroten...
MERCIKES VROUWKE!!!!!
Zojuist een de mail met (opnieuw, pfff) de resultaten én de conclusie klaargezet voor 08:00 (mijn heks- ehhhh, begeleidster hoeft uiteraard niet te weten dat het wederom nachtwerk was... Voor vannacht de handdoek in de ring, finally. Hoop dat jij dit pas heeeeeel laat leest en toch nog heeeeerlijk hebt geslapen. Succes met de laatste week YOU GOT THIS. WE GOT THIS!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Ik dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣
Klik om te vergroten...
Ja dat was wel echt even een WTF momentje. Dacht echt dat het universum met me aan het fucken was! Maar ja misschien was dat ook wel gewoon zo :thinking:

ljuv zei:
** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma
Klik om te vergroten...
Thanks! Toch jammer dat @Roze Olifant liever met Buma wilt trippen :tonguewink:

Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven :sunglasses:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eik zei:
Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven
Klik om te vergroten...
Wat on-christelijk van jullie! Ben nu wel benieuwd naar alle 100 manieren. Heb je een turflijstje?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eik zei:
Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven :sunglasses:
Klik om te vergroten...
😍 Er is niks leuker dan leedvermaak ookal is het voor de ouwehoer. Had ik niet achter je gezocht eikie! De volgende eiken boom krijgt een goldenshower van mij.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Wat on-christelijk van jullie! Ben nu wel benieuwd naar alle 100 manieren. Heb je een turflijstje?
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat we tijdens die trip "georganiseerd" genoeg waren voor een turflijstje... sorry! :yum:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Ja dat was wel echt even een WTF momentje. Dacht echt dat het universum met me aan het fucken was! Maar ja misschien was dat ook wel gewoon zo :thinking:


Thanks! Toch jammer dat @Roze Olifant liever met Buma wilt trippen :tonguewink:

Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Roze Olifant zei:
Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
Klik om te vergroten...
Klinkt heeeeerlijk!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
Klik om te vergroten...
Je had ook Andries Knevel kunnen worden.

N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Klik om te vergroten...
Niet hele dijken wegharken :wink:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Klik om te vergroten...
Tolarantie/gewenning.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Klik om te vergroten...
Is leuk joh. Kom samen k-holen?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Is leuk joh. Kom samen k-holen?
Klik om te vergroten...
Nee dank je, we gaan niet holen. Holen is eigenlijk gewoon zoveel gebruiken dat je lichaam even het licht uitdoet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Nee dank je, we gaan niet holen. Holen is eigenlijk gewoon zoveel gebruiken dat je lichaam even het licht uitdoet.
Klik om te vergroten...
Je lichaam wel maar het is echt zo gruwelijk vet om zo te trippen. I love ittttt
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi @jonkotemmer , ik Heb je topic even in het juiste subforum (over ketamine ) geplaatst…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."