#1
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma![]()
Buma, zit je weer lekker aan de ket maat? 🤪 Foei, zo naughty.
het is ook een foto van onze oude en vertrouwde syb syb oftewel kameraad buma![]()
(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).We sjokken rustig trippend verder totdat mijn maat me roept: “Eik, dat is die gast van het CDA”! Ik kijk rond en op letterlijk 1 meter afstand kijk ik recht in het gezicht van Buma.
Ja sorry maar ik kan echt alleen hier aan denken:
(Prima reportje om te lezen mensen, ffkes op de qoute/het oranje pijltje klikken voor alles).
😂😂😂😂
En even ot:
Als je nu al last hebt zou ik het gewoon echt laten... Waarom risico nemen op blijvende schade of dure ziekenhuiskosten en vooral fucking veel pijn...
Hahahahaha ik denk hier dus zooooo fucking vaak aan hè, vind dit echt TE hilarisch inderdaad.Ik dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣
* IK!!!!! Heel graag. Bid tot alle goden die ik ken dat het door mag gaan. Zou ook jouw eerste keer worden toch?!
** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma. Idk, trippen met politici lijkt me wel interessant maar dan liever hmmnnnn iemand met een minder enge neus. —> LOL! Amen to that.
BLIJ DAT JIJ OOK NOG AAN HET TYPEN BENT OLIFANTJE!!!! SAMEN HUILEN?!

Oeeeeeee ja ik ook, en daarnaast ook van alle reports en lovende woorden hier!Jaaaaaaa zou mijn eerste keer zijn. Helemaal enthousiast geworden door @Eik zijn verhalen.
OEH cadeautje van verleden Olifantje aan toekomst Olifantje!!! Winnen! Ik heb me vgm opgegeven voor een alert-mail-dingie voor wanneer de verkoop start...Ik heb mijn ticket nog! Was toen echt even te arm om het te doneren (kon je voor kiezen om de community te steunen). Dus ik hoop dat ik het nog eens zal kunnen gebruiken, liefst dit jaar!
JA KEI VEEL ZIN IN!!!! Ik heb een ruime tent, just sayingWordt een heul gezellig groepje dan als er meerdere gaan! 🥰 Fuck werk, scripties en andere weledelgeleerde-whatever shit. Lekker trippy rondbanjeren, losgaan, lamballen, gelijkgestemden ontmoeten, liefdeee. Fingers crossed dat het kan.
MERCIKES VROUWKE!!!!!Schrijf ze nog even daar hè! You can do it! Maar slaap vooral ook een beetje en wees lief voor jezelf Luvvie.
![]()
Ja dat was wel echt even een WTF momentje. Dacht echt dat het universum met me aan het fucken was! Maar ja misschien was dat ook wel gewoon zoIk dus ook! Dit is een van m’n favoriete Eik-verhalen, had er zo graag bij willen zijn. 🤣
Thanks! Toch jammer dat @Roze Olifant liever met Buma wilt trippen** Hahaha toch wel liever @Eik dan Buma
Wat on-christelijk van jullie! Ben nu wel benieuwd naar alle 100 manieren. Heb je een turflijstje?Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven
😍 Er is niks leuker dan leedvermaak ookal is het voor de ouwehoer. Had ik niet achter je gezocht eikie! De volgende eiken boom krijgt een goldenshower van mij.Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven![]()
Ik denk niet dat we tijdens die trip "georganiseerd" genoeg waren voor een turflijstje... sorry!Wat on-christelijk van jullie! Ben nu wel benieuwd naar alle 100 manieren. Heb je een turflijstje?
Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven![]()
Ja dat was wel echt even een WTF momentje. Dacht echt dat het universum met me aan het fucken was! Maar ja misschien was dat ook wel gewoon zo
Thanks! Toch jammer dat @Roze Olifant liever met Buma wilt trippen
Nu moet ik er trouwens aan terugdenken dat Olifantje en ik ooit tijdens een LSD trip letterlijk een uur hebben besteed aan het belachelijk maken van Buma op honderden verschillende manier. Dat was een mooi en nuttig uur uit mijn leven![]()
Klinkt heeeeerlijk!Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
Je had ook Andries Knevel kunnen worden.Zo hard gelachen toen. Ik weet nog dat we tot de conclusie kwamen op een bepaald moment dat we eigenlijk vooral medelijden met Buma hadden, omdat van alle (leukere) versies van mensen die je hád kunnen worden je dan het lot treft dat je Buma wordt. Ik bedoel, dat is gewoon sneu, wie wil dat?! Daar kan die man eigenlijk ook niks aan doen. Maar we vonden hem toch ook wel weer zo erg dat dat gegeven hem niet minder onsympathiek maakte. 😂
Niet hele dijken wegharkenJullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Tolarantie/gewenning.Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Is leuk joh. Kom samen k-holen?Jullie doen gewoon dingen met keta op? Hoe heb je uberhaupt een conversatie op dat spul?
Nee dank je, we gaan niet holen. Holen is eigenlijk gewoon zoveel gebruiken dat je lichaam even het licht uitdoet.Is leuk joh. Kom samen k-holen?
Je lichaam wel maar het is echt zo gruwelijk vet om zo te trippen. I love itttttNee dank je, we gaan niet holen. Holen is eigenlijk gewoon zoveel gebruiken dat je lichaam even het licht uitdoet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."