#1
Gister weer 1,6 gram op verdeeld over zon 8 uur, nergens last van... net weer begonnen en nu wel last dus maar weer even een paar dagen stoppen. Waarschijnlijk gister te veel gehad weer zal de dosis wat moete verlagen denk ik.
1.6 gram is niks. Ik maak zo 1 gram op in een uurtje, en voel ik amper iets. Als ik een leuke avond wou hebben op ket kocht ik minstens 5 gram. En dat was ook zo op.Gister weer 1,6 gram op verdeeld over zon 8 uur, nergens last van... net weer begonnen en nu wel last dus maar weer even een paar dagen stoppen. Waarschijnlijk gister te veel gehad weer zal de dosis wat moete verlagen denk ik.
Ja goeie vraag combinatie van weinig te doen en te veel thuis hebben liggen denk ik. 1,6 is niet niks ik voel ook weinig maar 5 gram kan nooit goed zijn zover wil ik niet gaan... Dan maar wat minder voelen. Als dit op is geen voorraadjes meer thuis hebben misschien helpt dat1.6 gram is niks. Ik maak zo 1 gram op in een uurtje, en voel ik amper iets. Als ik een leuke avond wou hebben op ket kocht ik minstens 5 gram. En dat was ook zo op.
maar even on topic, waarom blijf je door snuiven als je nu al last hebt? Ketamine vreet je blaas kapot, en straks worden de klachten alleen maar erger.
Uuhmmm ??1.6 gram is niks
Ja drink minimaal een groot glas water per uur en haal wel is een flesje vlierbessensap. Daarnaast ook dagelijks vit C/multi vit/B12 en soms maagbeschermers. Inderdaad proberen om niet meer langer dan 2 dagen achter elkaar te gebruiken en steeds wat langer.Uuhmmm ??
@Ketalicious
Vergeet ook niet goed voor je blaas te zorgen, extra veel water drinken voor, na en tijdens gebruik helpt. Regelmatig cranberrysap drinken of extract nemen schijnt ook te helpen. En zoals al gezegd is probeer het gebruik zo min laag mogelijk te houden als mogelijk is, dat is uiteindelijk het enige wat echt gaat helpen. Probeer je pauzes steeds een stukje te rekken en voorkom erger 💪
Stoppen! Ik ben verslaafd geweest aan de keta en speed en kan je zeggen was ik maar gestopt toen doe krampen begonnen, ik kon uiteindelijk niet meer lopen van de pijn tussen me benen, niet meer weg durfen omdat je zovaak moet plassen en wauw wat een pijn heb ik gehad! Die krampen zijn al echt hel, maar niet pf nauwelijks kunnen plassen en dan weer elke 10 min met pijn is geen pretje! Je lichaam geeft aan met die kramp dat je moet stoppen.Last van krampen nu helaas kan er niet van slapen, iemand tips? Heb geen keta meer ook niet van plan te halen..
Ja ben nu ongeveer sinds dit bericht gestopt een week of 3. De weekenden zijn nog wel moeilijk ik verlang dan erg naar keta. Ga niet helemaal stoppen maar blijf er nog wel een maandje vanafStoppen! Ik ben verslaafd geweest aan de keta en speed en kan je zeggen was ik maar gestopt toen doe krampen begonnen, ik kon uiteindelijk niet meer lopen van de pijn tussen me benen, niet meer weg durfen omdat je zovaak moet plassen en wauw wat een pijn heb ik gehad! Die krampen zijn al echt hel, maar niet pf nauwelijks kunnen plassen en dan weer elke 10 min met pijn is geen pretje! Je lichaam geeft aan met die kramp dat je moet stoppen.
Ik ben eindelijk gestopt met keta, en bijna met speed. Maar loop wel met een gat in me neus en een zwakke blaas
Mooie stap! Geef je ons een update met betrekking tot je gebruik?Ja ben nu ongeveer sinds dit bericht gestopt een week of 3. De weekenden zijn nog wel moeilijk ik verlang dan erg naar keta. Ga niet helemaal stoppen maar blijf er nog wel een maandje vanaf
Mooie stap! Geef je ons een update met betrekking tot je gebruik?
Same hoor. Keta is met mijn dealer altijd 10 min op afstand… Blijft zeker een dingetjeHeb vanaf toen ik gestopt ben nog 1x gebruikt, een maandje geleden. Nog steeds regelmatig zin maar niet meer dagelijks.. ben het wel een beetje gaan vervangen met blowen dus ben nu bezig om daar vanaf te komen. Scheelt ook dat ik voor goeie keta ruim drie kwartier moet rijden (en dan ook nog terug) maar het blijft in me kop zitten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."