Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMinderen met keta

Minderen met keta

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister weer 1,6 gram op verdeeld over zon 8 uur, nergens last van... net weer begonnen en nu wel last dus maar weer even een paar dagen stoppen. Waarschijnlijk gister te veel gehad weer zal de dosis wat moete verlagen denk ik.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ketalicious zei:
Gister weer 1,6 gram op verdeeld over zon 8 uur, nergens last van... net weer begonnen en nu wel last dus maar weer even een paar dagen stoppen. Waarschijnlijk gister te veel gehad weer zal de dosis wat moete verlagen denk ik.
Klik om te vergroten...
1.6 gram is niks. Ik maak zo 1 gram op in een uurtje, en voel ik amper iets. Als ik een leuke avond wou hebben op ket kocht ik minstens 5 gram. En dat was ook zo op.

maar even on topic, waarom blijf je door snuiven als je nu al last hebt? Ketamine vreet je blaas kapot, en straks worden de klachten alleen maar erger.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMAZIING zei:
1.6 gram is niks. Ik maak zo 1 gram op in een uurtje, en voel ik amper iets. Als ik een leuke avond wou hebben op ket kocht ik minstens 5 gram. En dat was ook zo op.

maar even on topic, waarom blijf je door snuiven als je nu al last hebt? Ketamine vreet je blaas kapot, en straks worden de klachten alleen maar erger.
Klik om te vergroten...
Ja goeie vraag combinatie van weinig te doen en te veel thuis hebben liggen denk ik. 1,6 is niet niks ik voel ook weinig maar 5 gram kan nooit goed zijn zover wil ik niet gaan... Dan maar wat minder voelen. Als dit op is geen voorraadjes meer thuis hebben misschien helpt dat
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAZIING zei:
1.6 gram is niks
Klik om te vergroten...
Uuhmmm ??

@Ketalicious
Vergeet ook niet goed voor je blaas te zorgen, extra veel water drinken voor, na en tijdens gebruik helpt. Regelmatig cranberrysap drinken of extract nemen schijnt ook te helpen. En zoals al gezegd is probeer het gebruik zo min laag mogelijk te houden als mogelijk is, dat is uiteindelijk het enige wat echt gaat helpen. Probeer je pauzes steeds een stukje te rekken en voorkom erger 💪
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Uuhmmm ??

@Ketalicious
Vergeet ook niet goed voor je blaas te zorgen, extra veel water drinken voor, na en tijdens gebruik helpt. Regelmatig cranberrysap drinken of extract nemen schijnt ook te helpen. En zoals al gezegd is probeer het gebruik zo min laag mogelijk te houden als mogelijk is, dat is uiteindelijk het enige wat echt gaat helpen. Probeer je pauzes steeds een stukje te rekken en voorkom erger 💪
Klik om te vergroten...
Ja drink minimaal een groot glas water per uur en haal wel is een flesje vlierbessensap. Daarnaast ook dagelijks vit C/multi vit/B12 en soms maagbeschermers. Inderdaad proberen om niet meer langer dan 2 dagen achter elkaar te gebruiken en steeds wat langer.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketalicious zei:
Last van krampen nu helaas kan er niet van slapen, iemand tips? Heb geen keta meer ook niet van plan te halen..
Klik om te vergroten...
Stoppen! Ik ben verslaafd geweest aan de keta en speed en kan je zeggen was ik maar gestopt toen doe krampen begonnen, ik kon uiteindelijk niet meer lopen van de pijn tussen me benen, niet meer weg durfen omdat je zovaak moet plassen en wauw wat een pijn heb ik gehad! Die krampen zijn al echt hel, maar niet pf nauwelijks kunnen plassen en dan weer elke 10 min met pijn is geen pretje! Je lichaam geeft aan met die kramp dat je moet stoppen.

Ik ben eindelijk gestopt met keta, en bijna met speed. Maar loop wel met een gat in me neus en een zwakke blaas!
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lian zei:
Stoppen! Ik ben verslaafd geweest aan de keta en speed en kan je zeggen was ik maar gestopt toen doe krampen begonnen, ik kon uiteindelijk niet meer lopen van de pijn tussen me benen, niet meer weg durfen omdat je zovaak moet plassen en wauw wat een pijn heb ik gehad! Die krampen zijn al echt hel, maar niet pf nauwelijks kunnen plassen en dan weer elke 10 min met pijn is geen pretje! Je lichaam geeft aan met die kramp dat je moet stoppen.

Ik ben eindelijk gestopt met keta, en bijna met speed. Maar loop wel met een gat in me neus en een zwakke blaas
Klik om te vergroten...
Ja ben nu ongeveer sinds dit bericht gestopt een week of 3. De weekenden zijn nog wel moeilijk ik verlang dan erg naar keta. Ga niet helemaal stoppen maar blijf er nog wel een maandje vanaf
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga een goed boek lezen om de tijd door te komen. Als je dat niks vind, misschien gamen. Afleiding helpt en zo kan je het patroon doorbreken. Balans is het toverwoord😀
B
Bonko3ngLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga in ieder geval niet tv kijken... Dat daagt je niet voldoende uit waardoor je ruimte kan behouden voor cravings. Koop een legpuzzel desnoods😅
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ketalicious zei:
Ja ben nu ongeveer sinds dit bericht gestopt een week of 3. De weekenden zijn nog wel moeilijk ik verlang dan erg naar keta. Ga niet helemaal stoppen maar blijf er nog wel een maandje vanaf
Klik om te vergroten...
Mooie stap! Geef je ons een update met betrekking tot je gebruik?
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kibo3 zei:
Mooie stap! Geef je ons een update met betrekking tot je gebruik?
Klik om te vergroten...

Heb vanaf toen ik gestopt ben nog 1x gebruikt, een maandje geleden. Nog steeds regelmatig zin maar niet meer dagelijks.. ben het wel een beetje gaan vervangen met blowen dus ben nu bezig om daar vanaf te komen. Scheelt ook dat ik voor goeie keta ruim drie kwartier moet rijden (en dan ook nog terug) maar het blijft in me kop zitten
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ketalicious zei:
Heb vanaf toen ik gestopt ben nog 1x gebruikt, een maandje geleden. Nog steeds regelmatig zin maar niet meer dagelijks.. ben het wel een beetje gaan vervangen met blowen dus ben nu bezig om daar vanaf te komen. Scheelt ook dat ik voor goeie keta ruim drie kwartier moet rijden (en dan ook nog terug) maar het blijft in me kop zitten
Klik om te vergroten...
Same hoor. Keta is met mijn dealer altijd 10 min op afstand… Blijft zeker een dingetje
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
In mijn ervaring valt er niet te minderen met keta. Het is eenmaal alles of niets als het je grijpt. Stop ermee voordat het te laat is. JA het is super, maar neem een voorbeeld aan de gevallen zoals @Spyro met zware problemen tot gevolg voordat het te laat is.

Het is een geweldig middel, maar daardoor een zware sluipmoordenaar.
K
KetaliciousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik stop even tot maandag en als ik dan begin en weer dezelfde klachten heb stop ik 2weken, bedankt voor de tips.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."