#1
Omring je met fijne mensen, bereid je voor op absurditeit, accepteer het, relativeer waar nodig en je hebt een topavond.
Zorg voor een zit- of ligplek want van ketamine verlies je wel controle over je motoriek waardoor je gekke bewegingen kunt maken die eventueel gevaarlijk zijn.Ik ga morgenavond voor de eerste keer keta doen, hebben mensen nog tips om te doen/om voor op te passen?
Dit. Als je het uit moet leggen is het alsof je kleuren moet beschrijven aan een blinde.bereid je voor op absurditeit
Uit mijn hoofd is dat een nasale dosering. Niet perse erg alleen bij een orale dosis heb je meer nodig voor hetzelfde effect. Het kan natuurlijk ook gewoon niet naar je verwachting zijn geweest.Ik heb zelf laatst voor het eerste keer 2-FDCK gebruikt. Een zeer vergelijkbaar middel.
Ik heb in totaal 60mg oraal genomen en ik vond het echt niks.
Het voelde dysforisch en ik zou het alleen kunnen vergelijken met dissociatie die je van alcohol krijgt maar dan geamplificeerd.
Dat zou niet exact weten. Ik geef bij ketamine de voorkeur aan snuiven in verband met hierbij wel een verminderde werking bij orale dosis. 2-FDCK schijnt oraal beter te werken dan reguliere keta. Verder vanuit mijn perspectief is de werking voor mij persoonlijk minder oraal dan nasaal. Met het voordeel dat inwerken niet zo lang duurt.Biologische beschikbaarheid van 2-FDCK zou oraal even hoog moeten zijn als nasaal.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."