Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil binnenkort voor het eerst 3-MMC gebruiken, ik wil dit het liefste slikken omdat ik nog nooit heb gesnoven en ik online had gelezen dat de craving sterker kan is als je het snuift. Heeft iemand tips hoe ik het beste het kan slikken en hoeveel ik moet doseren. (190cm, 90 kg)"
"Vedette zei: Zou ik niet doen 3mmc is echt troep. Voor je het weet ben je verslaafd en daarna gaat je lichaam flink aftakelen. Zie het veel in mijn omgeving. Zijn veel minder schadelijke. alternatieven. Maar je moet t zelf weten. Klik om te vergroten... Snuiven ze het vooral, of doen slikken ze voornamelijk? Ik heb overal gelezen dat slikken een stuk minder verslavingsgevoelig valt, dit is onder andere een van de redenen dat ik het liever niet snuif."
"Hallo iedereen, ik ben een weekje geleden voor het eerst begonnen met groeien. Ik had besloten om 3 Ztrawberry auto zaadjes van 420fastbuds te halen en heb na ontvangst ze allemaal uit laten komen via de koffiefilter gripzak methode. Deze kwamen allemaal na 2 dagen uit en hadden we vervolgens verplaatst naar nogal wat te grote potten. 3 dagen later kwam het eerste plantje al boven de grond, dat is degene die ook het grootste worteltje had ontwikkeld, een halve dag later kwamen de andere twee boven grond. Helaas heeft een van de plantjes het toch net gehaald en is waarschijnlijk door schimmel of door te veel water te geven helemaal slap gaan hangen. Dit kwam door een miscommunicatie tussen met mijn pa en hij was nogal paranoïde dat ze uit gingen drogen terwijl ik online had gelezen dat de bovenste laag grond best wel droog mag zijn en dit ook nodig is om de grond luchtig te houden. ^plantje 1 dat enorm goed gaat ^plantje 2 die het prima doet ^Plantje 3 die het jammer genoeg waarschijnlijk niet gaat redden Gelukkig hebben we bij onze aankoop nog een gratis zaadje erbij gekregen die we gaan laten uitkomen in plaats van plantje 3. Verder ben ik nog steeds zoekende naar een goed waterschema voor de plantjes. Tips, opmerkingen en vragen zijn altijd welkom! Ik zal regelmatig updates en vragen onder deze post blijven posten"
"Dag 29 ztrawberry auto en dag 9 gorilla cookies update. Na een tijd geen update te geven verdient deze post weer een update, had het erg druk met mijn studie dus was dit niet echt een prioriteit. De 2 kleinere ztrawberries hebben het helaas niet overleefd door te veel water te hebben geven/slechte potgrond. 2 dagen geleden hebben we de ztrawberry auto verplaatst naar een grotere pot, hierdoor had ze kleine verschijnselen van stress, maar groeit nu gelukkig weer steady verder. Hopelijk groeit ze nu wat sneller nu ze 3 biotabs heeft als voeding. De Gorilla Cookies groeit steady verder nadat we haar per ongeluk te diep in de aarde hadden gedaan voor een dag of 2. Met dit slechtere weer verplaatsen we de planten vaak heen en weer, kan dit stress opleveren voor ze? Ook ben ik bezorgd dat ze nu niet genoeg zonlicht krijgen dus zat ik eraan te denken om een lamp te kopen zodat ze binnen nog wat extra licht kunnen krijgen, suggesties voor een goede lamp zijn welkom!"
"Hallo allemaal, ik ben van plan om aankomende mei voor het eerst buiten wiet samen met m'n pa te groeien. Alleen willen we onze buren er niet al te veel mee belasten, zou de geur van de planten erg te merken zijn? Ik had online wel gelezen dat er strains zijn die minder geur produceren of zou iets van een buitentent hiervoor nodig zijn? Algemene tips om te beginnen zijn ook welkom!"
"reDStone zei: Zover ik weet kan het alleen. Als je. 1 Een eigen huis hebt, en geen huur huis. 2 Uit het zicht en reuk vd buren 3 Geen lamp of voeding en waarschijnlijk nog meer beperkingen, maar voor de meesten houdt het hier al op. Klik om te vergroten... In principe is dit allemaal gewoon mogelijk voor ons, alleen is de vraag hoe erg de geur is."
"reDStone zei: Drugsgebruik www.vraaghetdepolitie.nl En de politie, gaat het afwegen en rekenen met een coffeeshopprijs de boete uit, paar 1000 euro. Klik om te vergroten... 1000 euro boete is pas vanaf 50-100 planten, ben van plan max 3 planten te halen. We hebben ook goede relaties met de buren, ik wil gewoon weten welke strains weinig geur afgeven."
"Psychojohn zei: Ben wel benieuwd of je ondertussen al bezig bent met groeien? Klik om te vergroten... Was eerst wat mis gegaan met de zaadjes bestellen en wilde tot eind mei wachten. De zaadjes zijn ondertussen besteld, zal wel vaker posten met updates/vragen wanneer ze geplant zijn 😄"
"Broodzak zei: Misschien een rare vraag maar als je een goede relatie hebt met de buren kun je dan niet aanbellen en tegen hun zeggen dat je 3 plantjes gaat groeien? en als ze er last van hebben of wat dan ook dat ze dat kunnen aangeven en dat je er wat tegen doet of ergste geval weg haalt? Klik om te vergroten... Dit zou zeker wel een optie kunnen zijn, maar alleen zijn ze wel aardig enzo maar zijn het wel een beetje roddelaars. Dus we zijn bang dat het bij bepaalde buren komen die dan de politie bellen of iets dergelijks."
"Ik ga morgenavond voor de eerste keer keta doen, hebben mensen nog tips om te doen/om voor op te passen?"