Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb niet gediagnosticeerd ADHD waarvoor ik al jaren modafinil, nicotine en grote hoeveelheden koffie gebruik. Ik ben van plan om me te laten diagnosticeren om een script voor dexedrine te krijgen. Weet iemand hier hoe moeilijk dit proces is? Alvast bedankt!"
"Ik heb zelf laatst voor het eerste keer 2-FDCK gebruikt. Een zeer vergelijkbaar middel. Ik heb in totaal 60mg oraal genomen en ik vond het echt niks. Het voelde dysforisch en ik zou het alleen kunnen vergelijken met dissociatie die je van alcohol krijgt maar dan geamplificeerd."
"Biologische beschikbaarheid van 2-FDCK zou oraal even hoog moeten zijn als nasaal."