#1
Vraag maar eens aan @SpyroZoek maar eens op K-cramps op internet.
Was leuk he, die krampen? Ay, die verhalen van jou. Rillingen.
Vraag maar eens aan @SpyroZoek maar eens op K-cramps op internet.
lo,
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Mijn mening is elke dag sowieso teveel.Hallo,
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Ja man die meningen van jou elke dag komen me de strot uit.Mijn mening is elke dag sowieso teveel.
🤏🏻Ja man die meningen van jou elke dag komen me de strot uit.
Ergste pijn van m’n leven. Would not recommend.Vraag maar eens aan @Spyro
Was leuk he, die krampen? Ay, die verhalen van jou. Rillingen.
Er zijn mensen die het jaren aan een stuk gebruiken voor ze k-cramps krijgen. Er zijn mensen die het na enkele keren krijgen. De een heeft heel veel geluk, de ander heel veel pech.Ik heb er vandaag zeker 3 uur naar gegoogled. Blaasproblemen dankzij de Keta. En ondanks dat ik wel wat voorzichtige en voorlopige onderzoeksresultaten gevonden krijg, is er maar weinig duidelijk over welke hoeveelheden er voor nodig zijn om dat te veroorzaken. Ik snap dat dat bij iedereen net wat anders zal liggen, en dat het uiteraard om een verhoging in procenten gaat en niet om een zekerheid. Maar het zou fijn zijn als er iets meer duidelijk zou komen wat je als veilig gebruik zou mogen beschouwen. Zoals bijvoorbeeld alcohol. Niet meer dan 14 pils per week, en max 5 tijdens een voetbalwedstrijd.
Maar de indruk die ik kreeg van de verslagen die ik gelezen heb (verassend genoeg een aantal uit Taiwan, waar keta ook nogal een probleem is) is dat je toch wel 2 jaar aan een moet gebruiken, met minimaal een gram per dag, om schade te veroorzaken die zich niet meer zelf zal herstellen. Niet dat die grens opgezocht moet worden, maar toch stelt het me ergens gerust dat er aardig wat voor nodig is.
Wat ik ook als mogelijke verklaring had bedacht voor de keta-blaas: Volgens mij is de gangbare theorie op dit moment dat de afbraakproducten van Ketamine, de metabolieten, degene zijn die de blaas beschadigen doordat zich daarvan een redelijk hoge concentratie opbouwd. Niet geheel toevallig zijn het ook de intensieve gebruikers, de K-holers, die vaak dergelijke blaasklachten ontwikkelen. Zou dat mede komen doordat ze een zeer hoge dosis nemen voor de K-hole, en vervolgens urenlang daarvan nagenieten. Zonder te gaan pissen, verdooft, en met het hoogste niveau aan metabolieten in de blaas van de dag? En dat meerdere keren per week, zon piekmoment. Just a thought.
De dosissen zijn hier ongeveer al gedeeld. Zijn ook wel realistisch denk ik. Het is alleen niet duidelijk wat die lethal dose dan inhoud. Kan je dan overlijden? Gaat de helft van de testgroep dood (LD50) of bijna de gehele testgroep (LD99). Anyway, de lethal dose ligt ver boven de normale gebruikersdosissen. In elk geval zolang je het niet combineert met andere middelen.Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Hallo,
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Ik blijf graag heel lang holen, ik voel me daar heel erg thuisWtf. Je kan toch gewoon van te voren naar de wc
Ik deed meestsl 20-35mg per gat en dan 2-3x totaal op de avond, maar bij iedefeen is de spoegel anders opgeblouwd. Blijf onnder 150mg en dan zit je sws goedMijn mening is elke dag sowieso teveel.
Nee als ik ga holen heb ik altijd emmertje naast mij omdat ik niet comfortabel kan zweven in de andere dimensie als ik moet pissen.Zonder te gaan pissen, verdooft, en met het hoogste niveau aan metabolieten in de blaas van de dag? En dat meerdere keren per week, zon piekmoment. Just a thought.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."