Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel Keta maximaal per dag?

Hoeveel Keta maximaal per dag?

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Zoek maar eens op K-cramps op internet.
Klik om te vergroten...
Vraag maar eens aan @Spyro
Was leuk he, die krampen? Ay, die verhalen van jou. Rillingen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verplaatst naar Ketamine subforum. :)
S
SnuifduifketaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo,
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe vaker je gebruikt hoe groter je tolerantie en hoe meer je nodig hebt.

Ik zou proberen je keta gebruik op 1 x per maand te houden en de doseringen zo laag mogelijk. Je bouwt namelijk vrij snel een dikke tolerantie op bij dissociatieve middelen en die verdwijnt maar langzaam.
E
ErionicsLid
01-01-2024, 00:00
#5

How A Lethal Dose Of Ketamine Is Determined​

The lethal dose of ketamine—also known as a dose shown to cause death—is estimated at about 4.2 grams, or 4,200 milligrams for a 154-pound human.

Standard doses of ketamine include:

  • 75 to 125 milligrams (mg) when snorted

source: https://www.addictionresource.net/lethal-doses/ketamine/

Fred heeft gelijk, 1 keer in de maand is leuk. Dat kun je je rest van je leven volhouden. Daarbij is ketamine ontwikkeld als narcose middel, waar het in tegenstelling tot andere narcose middelen niet je ademhaling plat legt en je slikreflex tijdelijk verwijdert.

Beste manier om niet in een coma te raken is om geen narcosemiddelen te gebruiken maat. En koop een weegschaaltje zodat je weet wat je doet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuifduifketa zei:
lo,
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Klik om te vergroten...

Ketamine is acuut best veilig eigenlijk.
Je kunt wel in een K-hole terechtkomen. Dat is bij doses van 300+ milligram, afhankelijk van je tolerantie en de samenstelling van de ketamine die je hebt (zuiverheid, chiraliteit).

Mensen die overlijden na gebruik van ketamine komt niet zoveel voor. Als het al voorkomt, dan is het vaak bij combinatiegebruik, en/of vanwege optredende complicaties zoals iemand die in een k-hole begint te braken en dan stikt in braaksel.

Wat veel vaker voorkomt, is dat mensen te vaak ketamine gebruiken. Ketamine heeft namelijk grotere risico's op de lange termijn. Dan gaat het voornamelijk om schade aan de blaas.

https://eenvandaag.avrotros.nl/item...-bij-sommigen-moeten-we-de-blaas-eruit-halen/
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Snuifduifketa zei:
Hallo,
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Klik om te vergroten...
Mijn mening is elke dag sowieso teveel.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
JackAss69 zei:
Mijn mening is elke dag sowieso teveel.
Klik om te vergroten...
Ja man die meningen van jou elke dag komen me de strot uit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9

Hoeveel Keta maximaal per dag?​


Daar ga je al. Keta elke dag is heel schadelijk voor je lichaam.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zodra je buikkrampen begint te krijgen is het te laat. De blaas herstelt bijna niet van zichzelf. Keta staat erom bekend blaasproblemen te veroorzaken bij veelvuldig gebruik. Bij sommige mensen moet de blaas verwijderd worden en lopen ze voor de rest van hun leven met een stoma.
Ik zou het niet zover laten komen en gaan minderen.
Zoek maar eens op K-cramps op internet.
E
ErionicsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb er vandaag zeker 3 uur naar gegoogled. Blaasproblemen dankzij de Keta. En ondanks dat ik wel wat voorzichtige en voorlopige onderzoeksresultaten gevonden krijg, is er maar weinig duidelijk over welke hoeveelheden er voor nodig zijn om dat te veroorzaken. Ik snap dat dat bij iedereen net wat anders zal liggen, en dat het uiteraard om een verhoging in procenten gaat en niet om een zekerheid. Maar het zou fijn zijn als er iets meer duidelijk zou komen wat je als veilig gebruik zou mogen beschouwen. Zoals bijvoorbeeld alcohol. Niet meer dan 14 pils per week, en max 5 tijdens een voetbalwedstrijd.

Maar de indruk die ik kreeg van de verslagen die ik gelezen heb (verassend genoeg een aantal uit Taiwan, waar keta ook nogal een probleem is) is dat je toch wel 2 jaar aan een moet gebruiken, met minimaal een gram per dag, om schade te veroorzaken die zich niet meer zelf zal herstellen. Niet dat die grens opgezocht moet worden, maar toch stelt het me ergens gerust dat er aardig wat voor nodig is.

Wat ik ook als mogelijke verklaring had bedacht voor de keta-blaas: Volgens mij is de gangbare theorie op dit moment dat de afbraakproducten van Ketamine, de metabolieten, degene zijn die de blaas beschadigen doordat zich daarvan een redelijk hoge concentratie opbouwd. Niet geheel toevallig zijn het ook de intensieve gebruikers, de K-holers, die vaak dergelijke blaasklachten ontwikkelen. Zou dat mede komen doordat ze een zeer hoge dosis nemen voor de K-hole, en vervolgens urenlang daarvan nagenieten. Zonder te gaan pissen, verdooft, en met het hoogste niveau aan metabolieten in de blaas van de dag? En dat meerdere keren per week, zon piekmoment. Just a thought.
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Ja man die meningen van jou elke dag komen me de strot uit.
Klik om te vergroten...
🤏🏻
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Vraag maar eens aan @Spyro
Was leuk he, die krampen? Ay, die verhalen van jou. Rillingen.
Klik om te vergroten...
Ergste pijn van m’n leven. Would not recommend.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Erionics zei:
Ik heb er vandaag zeker 3 uur naar gegoogled. Blaasproblemen dankzij de Keta. En ondanks dat ik wel wat voorzichtige en voorlopige onderzoeksresultaten gevonden krijg, is er maar weinig duidelijk over welke hoeveelheden er voor nodig zijn om dat te veroorzaken. Ik snap dat dat bij iedereen net wat anders zal liggen, en dat het uiteraard om een verhoging in procenten gaat en niet om een zekerheid. Maar het zou fijn zijn als er iets meer duidelijk zou komen wat je als veilig gebruik zou mogen beschouwen. Zoals bijvoorbeeld alcohol. Niet meer dan 14 pils per week, en max 5 tijdens een voetbalwedstrijd.

Maar de indruk die ik kreeg van de verslagen die ik gelezen heb (verassend genoeg een aantal uit Taiwan, waar keta ook nogal een probleem is) is dat je toch wel 2 jaar aan een moet gebruiken, met minimaal een gram per dag, om schade te veroorzaken die zich niet meer zelf zal herstellen. Niet dat die grens opgezocht moet worden, maar toch stelt het me ergens gerust dat er aardig wat voor nodig is.

Wat ik ook als mogelijke verklaring had bedacht voor de keta-blaas: Volgens mij is de gangbare theorie op dit moment dat de afbraakproducten van Ketamine, de metabolieten, degene zijn die de blaas beschadigen doordat zich daarvan een redelijk hoge concentratie opbouwd. Niet geheel toevallig zijn het ook de intensieve gebruikers, de K-holers, die vaak dergelijke blaasklachten ontwikkelen. Zou dat mede komen doordat ze een zeer hoge dosis nemen voor de K-hole, en vervolgens urenlang daarvan nagenieten. Zonder te gaan pissen, verdooft, en met het hoogste niveau aan metabolieten in de blaas van de dag? En dat meerdere keren per week, zon piekmoment. Just a thought.
Klik om te vergroten...
Er zijn mensen die het jaren aan een stuk gebruiken voor ze k-cramps krijgen. Er zijn mensen die het na enkele keren krijgen. De een heeft heel veel geluk, de ander heel veel pech.

Feit is dat je vroeg of laat k-cramps gaat krijgen als je (te) regelmatig ket gebruikt.

Een keer per maand kan prima zoals de rest al aangeeft. De eerste paar keer dat je het elke dag gaat doen, is er van tolerantie nog niet echt sprake. Vanaf dag 4/5 ga je dat wel merken.
Maar tolerantie van keta is een bitch en lijkt wel permanent. Eenmaal teveel gedaan, zakt die tolerantie niet zomaar. Ook niet na een jaar.

Als ik wil holen moet ik kneiter goede psychedelische ket hebben en 400mg IM shotten. En dan nog moet ik geluk hebben dat het lukt. De meeste mensen liggen met dit soort doseringen gewoon onder narcose. Niet doen dus!

Snuifduifketa zei:
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Klik om te vergroten...
De dosissen zijn hier ongeveer al gedeeld. Zijn ook wel realistisch denk ik. Het is alleen niet duidelijk wat die lethal dose dan inhoud. Kan je dan overlijden? Gaat de helft van de testgroep dood (LD50) of bijna de gehele testgroep (LD99). Anyway, de lethal dose ligt ver boven de normale gebruikersdosissen. In elk geval zolang je het niet combineert met andere middelen.
D
De Laatste RohikaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dit is een gewetensvraag....Ik beroep mij op mijn zwijgrecht!
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuifduifketa zei:
Hallo,
Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker?
En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je?
Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten.
Klik om te vergroten...

Mensen die bij ons al 10 jaar lang Keta snuiven, als hun main drugs, en geen blaasproblemen hebben zijn allemaal super dik geworden.
Maar echt dik! Ik denk dat de schade enorm is als je Keta als main drugs gebruikt.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb het altijd bij drie lijntjes, écht de kleinste die je kunt hebben, gehouden...
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Wtf. Je kan toch gewoon van te voren naar de wc
Klik om te vergroten...
Ik blijf graag heel lang holen, ik voel me daar heel erg thuis
V
Vieze asbakLid
01-01-2024, 00:00
#19
JackAss69 zei:
Mijn mening is elke dag sowieso teveel.
Klik om te vergroten...
Ik deed meestsl 20-35mg per gat en dan 2-3x totaal op de avond, maar bij iedefeen is de spoegel anders opgeblouwd. Blijf onnder 150mg en dan zit je sws goed
L
LimburgseBoerinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Erionics zei:
Zonder te gaan pissen, verdooft, en met het hoogste niveau aan metabolieten in de blaas van de dag? En dat meerdere keren per week, zon piekmoment. Just a thought.
Klik om te vergroten...
Nee als ik ga holen heb ik altijd emmertje naast mij omdat ik niet comfortabel kan zweven in de andere dimensie als ik moet pissen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."