#1
Wtf. Je kan toch gewoon van te voren naar de wc gaanNee als ik ga holen heb ik altijd emmertje naast mij omdat ik niet comfortabel kan zweven in de andere dimensie als ik moet pissen.
Wtf. Je kan toch gewoon van te voren naar de wc gaanNee als ik ga holen heb ik altijd emmertje naast mij omdat ik niet comfortabel kan zweven in de andere dimensie als ik moet pissen.
Herkenbaar. Maar je kan tussendoor makkelijk naar de wc. Zou het echt ranzig vinden in een emmer, lolIk blijf graag heel lang holen, ik voel me daar heel erg thuis
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."