#1
Als jij veel ervaring hebt met beide middelen en ze dan om te proberen samen mengt ben je verantwoord bezig en kan je het zelf aanvoelen.
darkbull zei:nog steeds geen keta geprobeerd...
(combi begin ik zowiezo niet aan)
wel een bommetje speed maar dat doe ik niet meer, het werd me zwart voor de ogen.
laat maar, raar spul.
ketamine is raarder spul neem niet te veel!
want geloof me dat is helemaal niet leuk!
darkbull zei:ik ben benieuwd (nee joh, wat heb ik nodig voor een eerste tripje 30 mg? die verdeel ik dan nog in 6 -en) ik overdoseer niet, ben der wel graag bij nl.
ik wacht een op sitter... en dan ga ik es een voorzichtige spacetrip maken![]()
De Mosselman zei:Wellicht een tip mocht de keta niet fijn vallen, al zal het niet heel erg goed zijn voor je hart gok ik (upper + downer)
Als je niet weet wat je doet, kun je van teveel keta en speed een soort wandelende zombie worden. Maar in behapbare doseringen geeft het best een uniek euforisch gevoel, vind ik zelf.Is speed + keta echt zo gevaarlijk? Zijn er mensen met ervaring in deze combo?

Naar mijn weten is ketamine in combinatie met een upper niet echt gevaarlijk. Gebruik nu al anderhalf jaar op vrijwel ieder feestje ketamine met een upper. Heb t met iedere upper al geprobeerd en t word allemaal gewoon een toontje vager, persoonlijk houd ik daar erg van.Even dit topic bumpen.
Is speed + keta echt zo gevaarlijk? Zijn er mensen met ervaring in deze combo?
ik ben als keta leek (enige ervaring hiervoor was eens een lage dosis na een xtc party) nu al 2 keer aan de speed eind van de ochtend bewust voor de k-hole gegaan, beide keren perfect gelukt en het beviel me wel.
Toch volgende keer keta eens zonder pep doen, benieuwd naar het verschil.
Is niet zo erg inderdaad als het goed gaat. Ik heb geen idee of het bij mij goed zou gaan, we gaan het nooit weten. Omdat ik het eigenlijk ook niet wil weten gezien het dus ook fout kan gaan. Het is een gewoon een waarschuwing.Zo is bijvoorbeeld ghb met alcohol een echte afrader. Begrijp ik absoluut. Maar als je het zelf wel kunt combineren dat het goed gaat vraag ik me af of het dan zo erg is. Mits je je aan de dingen houdt zoals hierboven beschreven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."