#1
Gister voor het eerst ketamine genomen. Ik ben begonnen met zo'n 60 mg. Na een half uur nog is 30 mg bijgepakt. Heerlijk op bed gelegen en sphlonge is opgezocht op youtube. Ik kwam in een heerlijke dromerige roes. Echt trippen was het niet maar de schaduwen in mijn kamer danste min of meer mee op de muziek.
Voor mij was het een goede kennismaking. Over een aantal weken ga ik een hogere dosis nemen.
Voor mij was het een goede kennismaking. Over een aantal weken ga ik een hogere dosis nemen.