Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine informatie

Ketamine informatie

29 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gister voor het eerst ketamine genomen. Ik ben begonnen met zo'n 60 mg. Na een half uur nog is 30 mg bijgepakt. Heerlijk op bed gelegen en sphlonge is opgezocht op youtube. Ik kwam in een heerlijke dromerige roes. Echt trippen was het niet maar de schaduwen in mijn kamer danste min of meer mee op de muziek.
Voor mij was het een goede kennismaking. Over een aantal weken ga ik een hogere dosis nemen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel herkenbaar voor mij.
3 x 3 MEO-PCP geresearched. (Ketamine analoog)
Elders reeds beschreven, de K Hole óók mogen meemaken, voor mij is de filosofie en het logisch verbanden leggen een positieve ervaring.
Of ik er verder mee doorga weet ik nog niet. 3 meo is nogal potent....een mespunt innemen en.....15 min later....Talleyy Ho!!!!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
navaishas zei:
wie wat het verschil tussen keta s keta r en de echte vloeibare vorm zoals bij dierenartsen ?
Klik om te vergroten...
Ik geloof nog steeds dat praktisch alle keta racemische keta is. Dus R en S keta door elkaar. Het kost veel te veel om deze te scheiden. Ik weet dat ze in de medische wereld S-keta gebruiken omdat daar minder bijwerkingen aan vast zitten. Laat nou deze bijwerkingen, meestal voor ons, de recreatieve bedoeling zijn van keta.

Natuurlijk zit er in de ene racemische keta meer R of een andere meer S keta in, maar het zal altijd racemische keta zijn.

Aan de vorm van kristallen is het maar ook moeilijk te zeggen. Heb wel eens mooie kristal naaldjes gehad dat goed werkte maar ook wel eens (en die was nog mooier gekristalliseerd) naaldjes gehad die ik slecht vond werken. Soms is de naaldjes keta erg op het mentale gericht en soms erg op het lichamelijke.
n
navaishasLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben erg tevreden over de zogenaamde s keta echte kristallen of een bonk . maar nu zijn het schilfer (soort polyester en heet r keta .geen succes . de vloeibare keta voor huisdieren ,geen idee hoe dat werkt of te gebruiken .
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#5
navaishas zei:
ben erg tevreden over de zogenaamde s keta echte kristallen of een bonk . maar nu zijn het schilfer (soort polyester en heet r keta .geen succes . de vloeibare keta voor huisdieren ,geen idee hoe dat werkt of te gebruiken .
Klik om te vergroten...

Je kan het in je drinken doen of als het voor injectie is is IV als je wilt een optie, maar ik zou het bij oraal en nasaal houden :)
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Twirley Bird zei:
Je kan het in je drinken doen of als het voor injectie is is IV als je wilt een optie, maar ik zou het bij oraal en nasaal houden :)
Klik om te vergroten...
Nasaal brandt in je neus en met oraal is de trip te lang en met spuiten, dat kan de gemiddelde gebruiker niet veilig. 2 gram ketamine los je makkelijk op in 10mL water (niet meer gebruiken!) en als je flesje dan 125 sprays heeft moet je maar 7 keer sprayen om in een k-hole terecht te komen (16mg/spray). Dit brand niet in je neus en geeft een minder erge smerige drip, en volgens mij is dit de beste manier om het te nemen omdat niemand het echt lekker vind.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@ketakoekjes
Ketamine verliest heel snel zijn kracht in een oplossing, met 7 keer sprayen achter elkaar is teveel, loopt zo je neus weer uit en van 112mg ketamine kom je niet in een k-hole, veel te weinig.

Ik maak vrijwel overal sprays van, maar keta+analogen dus niet want die lenen zich daar niet voor.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#8
acht.zes zei:
@ketakoekjes
Ketamine verliest heel snel zijn kracht in een oplossing, met 7 keer sprayen achter elkaar is teveel, loopt zo je neus weer uit en van 112mg ketamine kom je niet in een k-hole, veel te weinig.

Ik maak vrijwel overal sprays van, maar keta+analogen dus niet want die lenen zich daar niet voor.
Klik om te vergroten...

Oh dan kan je gewoon gaan liggen dan loopt het niet uit de neus en met 112mg val ik gelijk neer, ik weet jouw gewicht niet maar ik ben vrij mager op mijn benen na.

Wat gewoon het beste is is de hoeveelheid oplossen die je wilt gebruiken op dezelfde dag dat je gaat gebruiken, maar dan kan ik het mij voorstellen dat het moeilijk is om dat klein beetje water op de bodem er uit te krijgen. Zelf doe ik het altijd met 5 mL water en dan lig je wel veel te spuiten maar het werkt wel.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@ketakoekjes
je rekensom lijkt niet helemaal te kloppen.

Je zegt dat je de neussprays niet bewaart, dat je ze maakt van 16mg/spray, dat je 112mg nodig hebt voor een hole en dat er uit 10ml 125 sprays gaan.

Dus als je dan 5ml keta-neusspray maakt van 16mg/spray dan heb je daar dus in totaal 16 keer 62,5 sprays = 1000mg keta voor nodig, terwijl je er maar 112mg van gebruikt, wat doe je dan met de overige 888mg aan keta neusspray?

Bewaren gaat niet, want de kwaliteit rent als een gek achteruit als je keta oplost in vloeistof, en dat weet ik 100% zeker.

???
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#10
acht.zes zei:
@ketakoekjes
je rekensom lijkt niet helemaal te kloppen.

Je zegt dat je de neussprays niet bewaart, dat je ze maakt van 16mg/spray, dat je 112mg nodig hebt voor een hole en dat er uit 10ml 125 sprays gaan.

Dus als je dan 5ml keta-neusspray maakt van 16mg/spray dan heb je daar dus in totaal 16 keer 62,5 sprays = 1000mg keta voor nodig, terwijl je er maar 112mg van gebruikt, wat doe je dan met de overige 888mg aan keta neusspray?

Bewaren gaat niet, want de kwaliteit rent als een gek achteruit als je keta oplost in vloeistof, en dat weet ik 100% zeker.

???
Klik om te vergroten...
Nee nee dat andere moet je scheiden wist zelf nog niet dat de kwaliteit van ketamine snel omlaag ging bij wat ik al had geprobeerd had ik gewoon de hoeveelheid die ik wou nemen opgelost in water (5 mL) en geen hele gram. Dat andere was omdat ik dacht dat ketamine lang houdbaar bleef in water. Ik vraag mij echt af hoe het ziekenhuis dat dan doet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."