#1
het is dus de bedoeling dat ik bijvoorbeeld een pilletje slik en dat ik dan 1,5 uur in een buis ga liggen?
moet ik ook mijn eigen pilletje mee nemen dan?
moet ik ook mijn eigen pilletje mee nemen dan?
DrippTone zei:Misschien is het ook handig even te vermelden waar je allemaal aan moet voldoen. Ik neem aan dat je voor zo'n scan geen beugel/draadjes in je mond mag hebben, geen metalen plaat in je hoofd en noem dat soort gekke dingen maar op. :P
Eury zei:Ik ben wel bereid mee te doen,
alleen heb ik wel aan mijn onder en bovenkant van me tanden een draadje lopen.
Ik heb je een mail verstuurd![]()
![]()
cropp zei:het is dus de bedoeling dat ik bijvoorbeeld een pilletje slik en dat ik dan 1,5 uur in een buis ga liggen?
moet ik ook mijn eigen pilletje mee nemen dan?

frizzr zei:cropp zei:het is dus de bedoeling dat ik bijvoorbeeld een pilletje slik en dat ik dan 1,5 uur in een buis ga liggen?
moet ik ook mijn eigen pilletje mee nemen dan?

PatrickBateman zei:Verbaast me dat nog niemand heeft gezegd "Voor tien gram MDMA doe ik het!". :P

Clickety zei:Draadjes achter de tanden is geen probleem. Piercings mogen ook, maar die moeten wel uit kunnen (draadjes achter de tanden kunnen gewoon blijven zitten).
lysergine25 zei:ik heb gehoord van Df érs dat de kwaliteit van hun MDMA er niet om liegt.....
Het is gratis
Het is op maximale sterkte
Het is loepzuiver
Wel jammer dat je niet je eige capsules mag afwegen ....
![]()
Clickety zei:Verder is het niet zo dat tijdens het onderzoek ecstasy wordt gebruikt. Eventuele deelnemers dienen 2 weken voor het onderzoek geen ecstasy gebruikt te hebben om eventuele acute effecten uit te sluiten, wij willen alleen kijken naar de lange termijn effecten.
Oom Klaas zei:De MDMA van wie?
Nu word ik benieuwd![]()
DrippTone zei:Clickety zei:Verder is het niet zo dat tijdens het onderzoek ecstasy wordt gebruikt. Eventuele deelnemers dienen 2 weken voor het onderzoek geen ecstasy gebruikt te hebben om eventuele acute effecten uit te sluiten, wij willen alleen kijken naar de lange termijn effecten.
Oom Klaas zei:De MDMA van wie?
Nu word ik benieuwd![]()
Ik ook, van een vriendelijke tover fee misschien? :P

Oom Klaas zei:Gratis zuivere mdma voor iedereen![]()
Nieuwe love generation, een hele mdma wave over 't land!
Half miljoen mensen samen op een huge heide aan de X.
Wanneer komt het er ooit van![]()
Ik wil voor 3 dagen naar '69 terug,
wie dat voor mij kan regelen is echt koning![]()

geekos zei:Kleine financiële vergoeding om eens naar Amsterdam te rijden en daar 5u30 onder scanners te liggen: nee bedankt!
cropp zei:geekos zei:Kleine financiële vergoeding om eens naar Amsterdam te rijden en daar 5u30 onder scanners te liggen: nee bedankt!
die vergoeding is meer als je denkt, stuur hem maar eens een mailtje
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."