Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrijwilligers gezocht - Voor onderzoek naar Ecstasy

Vrijwilligers gezocht - Voor onderzoek naar Ecstasy

31 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
het is dus de bedoeling dat ik bijvoorbeeld een pilletje slik en dat ik dan 1,5 uur in een buis ga liggen?

moet ik ook mijn eigen pilletje mee nemen dan?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien is het ook handig even te vermelden waar je allemaal aan moet voldoen. Ik neem aan dat je voor zo'n scan geen beugel/draadjes in je mond mag hebben, geen metalen plaat in je hoofd en noem dat soort gekke dingen maar op. :P
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Misschien is het ook handig even te vermelden waar je allemaal aan moet voldoen. Ik neem aan dat je voor zo'n scan geen beugel/draadjes in je mond mag hebben, geen metalen plaat in je hoofd en noem dat soort gekke dingen maar op. :P
Klik om te vergroten...

Dat dus, geen piercings, e.d.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eury zei:
Ik ben wel bereid mee te doen,
alleen heb ik wel aan mijn onder en bovenkant van me tanden een draadje lopen.

Ik heb je een mail verstuurd :) :wave:
Klik om te vergroten...

Don't get your hopes up. Dat word hem waarschijnlijk niet, tenzij je speciaal voor dat onderzoek naar de orthodontist gaat om die draadjes te verwijderen. De apparatuur waarmee ze je hersenen scannen is zeer gevoelig en als je metalen voorwerpen in je lichaam hebt kunnen die de beelden verstoren. :wink:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verbaast me dat nog niemand heeft gezegd "Voor tien gram MDMA doe ik het!". :P
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
het is dus de bedoeling dat ik bijvoorbeeld een pilletje slik en dat ik dan 1,5 uur in een buis ga liggen?

moet ik ook mijn eigen pilletje mee nemen dan?
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat dat de bedoeling is. Ik denk dat ze alleen willen zien hoeveel schade jij wél hebt opgelopen door ecstasy in verhouding tot iemand die helemaal nooit ecstasy heeft gebruikt. Je bent dus een proefpersoon, maar daar heb je natuurlijk zelf al voor gekozen toen je voor het eerst een pilletje nam.

Ik hoef het in ieder geval niet te weten :beer:
f
frizzrLid
01-01-2024, 00:00
#7
frizzr zei:
cropp zei:
het is dus de bedoeling dat ik bijvoorbeeld een pilletje slik en dat ik dan 1,5 uur in een buis ga liggen?

moet ik ook mijn eigen pilletje mee nemen dan?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat dat de bedoeling is. Ik denk dat ze alleen willen zien hoeveel schade jij wél hebt opgelopen door ecstasy in verhouding tot iemand die helemaal nooit ecstasy heeft gebruikt. Je bent dus een proefpersoon, maar daar heb je natuurlijk zelf al voor gekozen toen je voor het eerst een pilletje nam.

Ze zeggen wel, het meten van de effecten van ecstasy, dus aan de andere kant zou het wel weer kunnen dat ze willen dat je een pil slikt.

Maar ik kan je nu al zeggen dat het hardstikke verboden is om dit soort dingen op mensen te testen dus het is sowieso níét de bedoeling dat jij daar een pil slikt. :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb gehoord van Df érs dat de kwaliteit van hun MDMA er niet om liegt.....

Het is gratis
Het is op maximale sterkte
Het is loepzuiver

Wel jammer dat je niet je eige capsules mag afwegen ....

:hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit heb ik dus altijd al een keer willen doen, maar begrijp dat er alleen mannelijke gebruikers gevraagd worden? Jammer!! Ik gebruik tegenwoordig eigenlijk nog maar heel sporadisch xtc/mdma, maar ik heb zo tussen mijn 15de en 24ste behoorlijk wat van die krengen geslikt (wekelijks tot maandelijks)... Ik ben er mee gestopt omdat ik het leuke gevoel van xtc gewoon echt niet meer kreeg, maar wel na afloop steeds meer last kreeg van die vervelende "serotonine schokjes" in mijn hoofd (voelt echt als kleine kortsluitinkjes namelijk) en ben dus nu best wel benieuwd hoe dit er uit ziet op een scan en of dit evt toch voor blijvende schade heeft gezorgd. Ik functioneer namelijk verder nog steeds prima, heb geen klachten van vergeetachtigheid e.d. en met mijn IQ en EQ scoor ik ook nog altijd ruim boven het gemiddelde. Sinds ik geen pillen meer slik, heb ik ook geen last meer van "elektrische schokken" in mijn hoofd, naar mijn idee ben ik volkomen normaal dus (tot op zekere hoogte dan :wink: ).
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#10
PatrickBateman zei:
Verbaast me dat nog niemand heeft gezegd "Voor tien gram MDMA doe ik het!". :P
Klik om te vergroten...

voor 10 gram mdma doe ik het :grin:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben op zich wel geïnteresseerd, Ben alleen nog geen 18 :wink:
Helaas pindakaas he :stoned:
C
ClicketyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Draadjes achter de tanden is geen probleem. Piercings mogen ook, maar die moeten wel uit kunnen (draadjes achter de tanden kunnen gewoon blijven zitten).

Mensen die geen MRI scan kunnen ondergaan zijn mensen die in de metaalindustrie werken of hebben gewerkt (mogelijk kleine stukjes metaal in het oog), mensen met oorlogsverwondingen of mensen met een pacemaker (maar dat verwacht ik in principe niet van mensen onder de 30 :). Verder is het niet zo slim om mee te doen als je claustrofobie hebt, omdat de ruimte in de MRI scanner redelijk klein is.

Voor vragen over het onderzoek aub graag mailen aangezien ik niet te veel over het onderzoek mag verklappen in het openbaar.

Bjornar
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Clickety zei:
Draadjes achter de tanden is geen probleem. Piercings mogen ook, maar die moeten wel uit kunnen (draadjes achter de tanden kunnen gewoon blijven zitten).
Klik om te vergroten...

Dan heb ik dat verkeerd gedacht. :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
ik heb gehoord van Df érs dat de kwaliteit van hun MDMA er niet om liegt.....

Het is gratis
Het is op maximale sterkte
Het is loepzuiver

Wel jammer dat je niet je eige capsules mag afwegen ....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

De MDMA van wie?
Nu word ik benieuwd :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Clickety zei:
Verder is het niet zo dat tijdens het onderzoek ecstasy wordt gebruikt. Eventuele deelnemers dienen 2 weken voor het onderzoek geen ecstasy gebruikt te hebben om eventuele acute effecten uit te sluiten, wij willen alleen kijken naar de lange termijn effecten.
Klik om te vergroten...

Oom Klaas zei:
De MDMA van wie?
Nu word ik benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...


Ik ook, van een vriendelijke tover fee misschien? :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
DrippTone zei:
Clickety zei:
Verder is het niet zo dat tijdens het onderzoek ecstasy wordt gebruikt. Eventuele deelnemers dienen 2 weken voor het onderzoek geen ecstasy gebruikt te hebben om eventuele acute effecten uit te sluiten, wij willen alleen kijken naar de lange termijn effecten.
Klik om te vergroten...

Oom Klaas zei:
De MDMA van wie?
Nu word ik benieuwd :grin:
Klik om te vergroten...


Ik ook, van een vriendelijke tover fee misschien? :P
Klik om te vergroten...

Gratis zuivere mdma voor iedereen :hearteyes:
Nieuwe love generation, een hele mdma wave over 't land!
Half miljoen mensen samen op een huge heide aan de X.

Wanneer komt het er ooit van :(

Ik wil voor 3 dagen naar '69 terug,
wie dat voor mij kan regelen is echt koning :smoke:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Gratis zuivere mdma voor iedereen :hearteyes:
Nieuwe love generation, een hele mdma wave over 't land!
Half miljoen mensen samen op een huge heide aan de X.

Wanneer komt het er ooit van :(

Ik wil voor 3 dagen naar '69 terug,
wie dat voor mij kan regelen is echt koning :smoke:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: Mijn hersens geven door aan mijn mond te gaan watertanden van die gedachte. :hearteyes:

Edit: ^Misschien is die info ook handig voor het onderzoek? :beer:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kleine financiële vergoeding om eens naar Amsterdam te rijden en daar 5u30 onder scanners te liggen: nee bedankt!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
geekos zei:
Kleine financiële vergoeding om eens naar Amsterdam te rijden en daar 5u30 onder scanners te liggen: nee bedankt!
Klik om te vergroten...

die vergoeding is meer als je denkt, stuur hem maar eens een mailtje
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
geekos zei:
Kleine financiële vergoeding om eens naar Amsterdam te rijden en daar 5u30 onder scanners te liggen: nee bedankt!
Klik om te vergroten...

die vergoeding is meer als je denkt, stuur hem maar eens een mailtje
Klik om te vergroten...

Maar het is vast geen 10 euro per uur, en dat is toch echt het minimum waar ik moeite voor ga doen, plus de traumatische ervaring om je als een laboratorium aap te voelen. Dalijk moet je nog in een kooitje! :openmouth:
En iedereen die weet dan oh jeejte een junkie, die jongen gebruikt xtc. :P

Ik geloof niet echt dat er een positief resultaat uit het onderzoek gaat komen, xtc is gewoon kut voor je hersenen. Dus ik ga niet mee doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."