Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerschillende type badtrips(?)

Verschillende type badtrips(?)

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
TrippyShit zei:
Je hebt mij ook niet zien zeggen dat een badtrip niet leerzaam kan zijn.
Klik om te vergroten...
Dat is het punt ook helemaal niet, jij noemt het hebben van wat negatieve gedachten al een 'bad trip'. Zo geef je mensen een vertekend beeld van de werkelijkheid.

TrippyShit zei:
Maar om het nou te gaan ontkennen vind ik weer typische 'ik ben een hippie, trippen heeft geen risico's' praatjes.
Klik om te vergroten...
Het ontkennen van het bestaan van 'bad trips' en dat soort trips niet ervaren als iets slechts zijn twee verschillende dingen, gozer. Of er daadwerkelijk risico's aan verbonden zijn zie je mij ook nergens bevestigen of ontkennen. Ik heb nog geen nadelen ervaren en me te weinig verdiept in geschiedenis wat psychedelica betreft, dus ik ga daar uberhaupt geen uitspraken over doen.

TrippyShit zei:
Om welke reden het ook is, de vormen die ik beschreven heb, noem ik een badtrip.
Klik om te vergroten...
En dat is nou precies het probleem, mensen die hun mening als waarheid verkopen. Je begrijpt toch wel dat wanneer een leek jouw post leest en denkt; "Oh, dat zijn dus bad trips." Deze persoon gaat voor de eerste keer trippen, denkt een negatieve gedachte, herinnert zich jouw post en praat zichzelf in een neerwaartse spiraal gevuld met negatieve gedachten. "KUT! Dit is een bad trip! Kuuuut, als het maar niet erger wordt! KUT! HET WORDT ERGER! .. Paniek alom en deze persoon heeft uiteidenlijk een kut trip. Kut trip, niet 'bad trip'.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#2
What's the difference voor jou ExceptionalInsight? Ik heb zelf nog nooit getript dus ik weet niet hoe het is en kan er verder geen uitspraken over doen, maar wat Elfquest zegt klinkt vrij logisch:

Elfquest zei:
Enne bad heet het gewoon omdat je je dan bad voelt toch? Zou niet weten waarom het niet zo zou mogen heten. Dat het achteraf leerzaam kan zijn, doet niets af aan hoe je je dan voelt, of het nou je eigen schuld is/je er verkeerd mee omgaat of niet.
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
EI.. ik ben het volkomen met je eens dat een negatieve gedachte geen badtrip is natuurlijk.. Lijkt me logisch. Heb het op zo'n manier neergezet dat ik er niet echt rekening heb gehouden met mensen die geen idee hebben wat een badtrip inhoud..

Maar de dingen die ik beschreven heb vind ik niet 'een negatieve gedachten'. Dat versta ik toch echt onder badtrips en heb zulke flinke gehad. Niet een beetje negatief maar volkomen begrijpen waarom mensen van de hoogste brug zouden springen.

Badtrips kunnen leerzaam zijn, al ben je daar op dat moment vaak niet echt mee bezig.
Dat het een unieke trip is, ook deels mee eens. Je tript totaal anders, je tript vele malen heftiger en hebt hallucinaties op al je zintuigen. Iets wat ik in een normale trip meestal niet heb.
Maar het is wel een badtrip. Als jij het uniek vind en niet bad, ben je dus ook niet aan het badtrippen op dat moment. Dan trip je gewoon uniek en verschrikkelijk heftig..

Maar ik heb het dus echt over badtrips, niet over een negatief momentje of iets dergelijks. Een tripper met wat ervaring moet zich uit een negatief momentje omhoog kunnen halen en zichzelf er niet in hoeven verliezen.. Op welk punt denk jij dat ik het over 'een negatieve gedachte' heb dan EI? Want dan zet ik dat ff wat duidelijker neer :wink:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind het eigenlijk wel goed dat hier zoveel info te vinden is over bad trips. Ook dat je jezelf er weer uit kan 'praten'.

Toen ik voor het eerst tripte op paddo's wist ik niet eens dat je ook een bad trip kon hebben. Ik dacht dat het altijd leuk en lachen was. Ik schrok me echt helemaal rot. Nu ik dit weet hou ik veel meer rekening met set en setting en zie ik het ook als een uitdaging om het bad gaan te 'overwinnen'
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elfquest zei:
en zie ik het ook als een uitdaging om het bad gaan te 'overwinnen'
Klik om te vergroten...
Zo moet je vantevoren niet denken natuurlijk. Als je voelt dat je een beetje in een 'bad' spiraat komt en je kan jezelf daaruit trekken, dan voelt het wel als een overwinning. Maar das niet de gedachte waarmee je in trip in moet gaan natuurlijk.. En als je een 'vanaf seconde 1' badtrip hebt door wat dan ook, trek je jezelf er toch niet meer uit. Dan ga je dieper en dieper en moet je het meemaken. Dit zijn dan vaak wel de badtrips die niet zonder reden vanaf seconde 1 verkeerd gaan, er zit wat achter en daar leer je dus achteraf gezien wel veel van..

Nooit trippen als je met dingen zit, als je leven even een puinhoopje is en nooit onderschatten :wink:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ok
Als je je gaat verzetten wordt het nog erger he?
Dus go with the flow ook al is het eng?
Overwin je op die manier een bad trip?

Mijn ervaring met een bad trip overwinnen is dit:
Ik was vroeger dus heel erg bang van de dingen die ik zag. Had het gevoel controle kwijt te zijn. Zeker die wezentjes maakten me bang, dus het werd nog erger, maar 1 keer heb ik aan 1 van die wezentjes gevraagd hey wat doe je hier? Waarom maak je me bang? Het voelde wel raar om tegen een hallucinatie te praten, maar ik voelde gewoon dat ik het moest doen. Op het moment dat ik de vraag gesteld had en hem aankeek, in plaats van bang weg te kijken, voelde ik ineens heel veel liefde en was het wezentje weg. Wat er precies gebeurt is weet ik niet, maar ik denk dat ik toen wel iets heb overwonnen voor mezelf en dat zou wel de belangrijkste reden zijn voor mij om te gaan trippen. Zelflering...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Amaranth zei:
What's the difference voor jou ExceptionalInsight?
Klik om te vergroten...
Voor mij maakt het geen verschil, maar informatie dat als waarheid verkocht wordt moet natuurlijk wel juist zijn. Wat Elfquest zei is veel te kort door de bocht, als jij een hoop ellende hebt in je dagelijks leven en je begint dan aan een trip, dan neem je die ellende mee. Dat wil nog niet zeggen dat je een 'bad trip' krijgt, dat betekent alleen dat je die negatieve gedachten meeneemt.

TrippyShit zei:
Maar de dingen die ik beschreven heb vind ik niet 'een negatieve gedachten'. Dat versta ik toch echt onder badtrips en heb zulke flinke gehad. Niet een beetje negatief maar volkomen begrijpen waarom mensen van de hoogste brug zouden springen.
Klik om te vergroten...
Dat laatste heb ik ook wel eens gehad. "Als ik een pistool had, zou ik schieten." hoorde ik op repeat, als een soort loop in mn hoofd. Maar ik besefte me nog wel dat ik zelf niet degene was die die gedachten dacht.

TrippyShit zei:
Badtrips kunnen leerzaam zijn, al ben je daar op dat moment vaak niet echt mee bezig.
Klik om te vergroten...
Dat laatste ben ik het wel mee eens, op het moment zelf is het alleen maar ellende in zn puurste vorm. Maar soms maakt het ook gedachten los die je normaal niet zou denken. Inzichten die je de dagen/weken/maanden erna pas kunt relativeren.


TrippyShit zei:
Dat het een unieke trip is, ook deels mee eens. Je tript totaal anders, je tript vele malen heftiger en hebt hallucinaties op al je zintuigen. Iets wat ik in een normale trip meestal niet heb.
Klik om te vergroten...
Maar heb jij dat in al die bovengenoemde 'soorten bad trips' die je noemde? Dat elk zintuig overbelast wordt om het zo maar te noemen.

TrippyShit zei:
Maar het is wel een badtrip. Als jij het uniek vind en niet bad, ben je dus ook niet aan het badtrippen op dat moment. Dan trip je gewoon uniek en verschrikkelijk heftig..
Klik om te vergroten...
Niet mee eens. Op het moment zelf voel je je echt ontzettend klein, ellendig, stervende.. Maar als je daar uit komt, dat gevoel van whaaaatt the fuuuucckkk, dat is heerlijk. Uniek is het sowieso, want zo vaak gebeurt dat niet.

TrippyShit zei:
Een tripper met wat ervaring moet zich uit een negatief momentje omhoog kunnen halen en zichzelf er niet in hoeven verliezen..
Klik om te vergroten...
En dat is dus het punt dat ik de hele tijd probeer te maken. Bij de dingen die jij noemt kun je jezelf er inderdaad wel weer onderuit lullen. Bij een 'echte' heb jij het echt niet voor het zeggen, sterker nog, de mogelijkheid om te praten en voor jezelf te denken wordt je compleet ontnomen.

TrippyShit zei:
Op welk punt denk jij dat ik het over 'een negatieve gedachte' heb dan EI? Want dan zet ik dat ff wat duidelijker neer :wink:
Klik om te vergroten...
Bij allemaal, behalve bij paranoia misschien, daar heb jij het meestal ook niet voor het zeggen, het is een overweldigend gevoel dat je niet kunt negeren.

Elfquest zei:
Ja ok
Als je je gaat verzetten wordt het nog erger he?
Dus go with the flow ook al is het eng?
Overwin je op die manier een bad trip?
Klik om te vergroten...
Het wordt niet per se erger als je je er tegen verzet, als je er eentje hebt kán het namelijk niet erger :þ Maar je maakt het wel moeilijker voor jezelf. Overwinnen kan niet, zitten/liggen en wachten tot het weg is. Wachten is misschien niet het goede woord, omdat je er dan bewust mee bezig bent, maar een bepaalde knop, 'het leven' zeg maar, uit zetten en alleen de ervaring beleven.. totdat het weg is.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Dat het een unieke trip is, ook deels mee eens. Je tript totaal anders, je tript vele malen heftiger en hebt hallucinaties op al je zintuigen. Iets wat ik in een normale trip meestal niet heb.
Klik om te vergroten...
Maar heb jij dat in al die bovengenoemde 'soorten bad trips' die je noemde? Dat elk zintuig overbelast wordt om het zo maar te noemen.
Klik om te vergroten...
1x echt op al mn zintuigen maar ik merk wel dat het altijd verder gaat dan alleen het visuele van een 'goede'trip.

ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Maar het is wel een badtrip. Als jij het uniek vind en niet bad, ben je dus ook niet aan het badtrippen op dat moment. Dan trip je gewoon uniek en verschrikkelijk heftig..
Klik om te vergroten...
Niet mee eens. Op het moment zelf voel je je echt ontzettend klein, ellendig, stervende.. Maar als je daar uit komt, dat gevoel van whaaaatt the fuuuucckkk, dat is heerlijk. Uniek is het sowieso, want zo vaak gebeurt dat niet.
Klik om te vergroten...
Als je daar uit komt idd.. Als jij bad gaat maar je denkt, ik vind dit uniek, geen badtrip.. Dan vind ik dus dat je geen badtrip hebt op dat moment. Als je eruit komt is het niet meer dat moment waar ik het over had..

ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Een tripper met wat ervaring moet zich uit een negatief momentje omhoog kunnen halen en zichzelf er niet in hoeven verliezen..
Klik om te vergroten...
En dat is dus het punt dat ik de hele tijd probeer te maken. Bij de dingen die jij noemt kun je jezelf er inderdaad wel weer onderuit lullen. Bij een 'echte' heb jij het echt niet voor het zeggen, sterker nog, de mogelijkheid om te praten en voor jezelf te denken wordt je compleet ontnomen.
Klik om te vergroten...
Hmm, met genoeg ervaring kan je jezelf er idd wel uitlullen vaak. Of het moet zo'n trip zijn die vanaf seconde 1 al bad is, daar ga je gewoon dieper en dieper in idd. Dat was mn 1e badtrip. 7e keer. Verkeerde set/setting, negatieve dingen kwamen erbij vanuit mezelf en had de paddo's onderschat. Daar kom je idd gewoon niet meer uit. Maar alle dingen die ik noemde kunnen toch daadwerkelijk in badtrips resulteren als je jezelf er NIET kan uitlullen. En zelfs met veel ervaring zou dat nog een keer kunnen gebeuren denk ik. iig met weinig ervaring. Het zijn niet dingen die gelijk een badtrip zijn maar wel grote aanleidingen die je verder en verder de afgrond in kunnen gooien, snapje?

ExceptionalInsight zei:
TrippyShit zei:
Op welk punt denk jij dat ik het over 'een negatieve gedachte' heb dan EI? Want dan zet ik dat ff wat duidelijker neer :wink:
Klik om te vergroten...
Bij allemaal, behalve bij paranoia misschien, daar heb jij het meestal ook niet voor het zeggen, het is een overweldigend gevoel dat je niet kunt negeren.
Klik om te vergroten...
Nah, deze heb ik hierboven ook al beetje beantwoord denk ik zo. Ik vond het paranoia juist makkelijker om mezelf uit te trekken. Misschien ook omdat ik toen al stuk meer ervaring had, maar toch.. Kon net op tijd beseffen dat het de stof was die me zo liet denken en dat ze niet echt over mij aant roddelen waren. Daarna lachte ik erom, ging ook nergens over eigenlijk. Helemaal agressief worden omdat ik dacht dat ze over mij aant fluisteren waren :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Als je daar uit komt idd.. Als jij bad gaat maar je denkt, ik vind dit uniek, geen badtrip.. Dan vind ik dus dat je geen badtrip hebt op dat moment.
Klik om te vergroten...
Maar zo werkt het natuurlijk niet. Op het moment zelf denk je niet; FUCK YEAH! UNIEKE TRIP! Op het moment zelf denk je; FUUUCK NIET NU! WAAROM NU!? Maar als je alleen maar makkelijke luchtige, vrolijke tripjes hebt wordt het een beetje saai vind ik, af en toe een onhandelbare tussendoor houdt het spannend (:

TrippyShit zei:
Hmm, met genoeg ervaring kan je jezelf er idd wel uitlullen vaak.
Klik om te vergroten...
Bij het soort trips die ik bedoel dus niet.

TrippyShit zei:
Maar alle dingen die ik noemde kunnen toch daadwerkelijk in badtrips resulteren als je jezelf er NIET kan uitlullen. En zelfs met veel ervaring zou dat nog een keer kunnen gebeuren denk ik. iig met weinig ervaring.
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het dan deels wel mee eens, als je onervaren bent en je kiest een verkeerde setting, je neemt wat dagelijkse narigheid mee die trip in, dan zul je dat ervaren als een bad trip, omdat je je kut voelt. Totdat je er eentje meemaakt die ik bedoel, dan valt de misère waar jij het over hebt echt in het niet.

TrippyShit zei:
Het zijn niet dingen die gelijk een badtrip zijn maar wel grote aanleidingen die je verder en verder de afgrond in kunnen gooien, snapje?
Klik om te vergroten...
Zoals ik hierboven al zei zou je dat inderdaad als een bad trip kunnen ervaren omdat je niet beter weet. Dat is een ander verhaal natuurlijk.

TrippyShit zei:
Ik vond het paranoia juist makkelijker om mezelf uit te trekken. Misschien ook omdat ik toen al stuk meer ervaring had, maar toch.. Kon net op tijd beseffen dat het de stof was die me zo liet denken en dat ze niet echt over mij aant roddelen waren.
Klik om te vergroten...
Laten we het er dan op houden dat 'bad' iets is dat je niet kunt negeren, iets dat je zo hard de afgrond in sodemietert dat je er met geen mogelijkheid meer uit kunt komen. Als je er eentje hebt gehad weet je precies wat ik bedoel. Het is niet de schuld van de set, niet van de setting, niet van de medetrippers, niet van het weer, niet van de vogels, niet van de bomen, niet van het water. Zelfs als alles perfect geregeld is kan het je nog steeds op je flikker geven.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
De 'ik wil eruit/ik vind het niet leuk meer' badtrip.
De 'bestaande negatieve gevoelens komen naar boven' badtrip.
De 'ik heb teveel genomen' badtrip.
De 'paranoia gedachten/mensen fluisteren over mij' badtrip.
Klik om te vergroten...

Ik snap wat je bedoelt, en de naarste lijkt mij de laatste maar ik moet zeggen dat het enige wat ik een klein beetje ken de bestaande negatieve gevoelens bad trip is, en dat die in een trip vaak mínder heftig zijn dan dat ze nuchter waren, ik denk dat dat komt omdat ik van mezelf erg bewust leef en niet echt vlucht voor dingen maar mezelf liever confronteer. Als ik dan een keer in een trip (haast áltijd in de comedown) ergens mee geconfronteerd wordt valt het eigenlijk erg mee hoe diep dat is. In een trip maken de normale dagelijkse zorgen mij eigenlijk zó veel minder uit, want dan zie ik wat ik die ene paddotrip geleerd had: de angst/ negatieve gevoelens mogen nooit de schoonheid van dingen verstoren, en sinds ik me dat realiseerde is het ook nooit meer gebeurd.

Hmm.. ik kom echt niet goed uit mijn woorden voor dit stukje, al 4 keer herschreven, maar samen gevat.. ik ben dus nooit bad gegaan, maar heb wel eens in comedowns aan moeilijke kwesties van mijn leven op dat moment gedacht, en dat was dan altijd 5 minuten even wat minder leuk dan de rest van de trip maar als nog mínder vervelend dan er nuchter aan denken.

Dat vat het denk ik goed samen.

Paranoide zijn in een trip lijkt me wel het naarst maar dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Er uit willen ook niet, ik ben juist altijd telleurgesteld als het afloopt. De comedown is áltijd jammer in mijn ogen. Die te veel gedachte ken ik een klein beetje van paddo's, die komen altijd zo.. snel op naar de piek op zo'n chaotische manier dat ik altijd ff kort denk 'waarom doe ik dit ook al weer', en dan komt de piek en dan weet ik het weer. Dat ken ik specefiek alleen van paddo's, met LSD is elke fase van de trip leuk voor mij.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
TrippyShit zei:
Dit leek me de beste plek..

Wat denken jullie? Ik denk zelf dat je verschillende type badtrips hebt, heb ik me net bedacht :P
Voorbeelden:

De 'ik wil eruit/ik vind het niet leuk meer' badtrip.
De 'bestaande negatieve gevoelens komen naar boven' badtrip.
De 'ik heb teveel genomen' badtrip.
De 'paranoia gedachten/mensen fluisteren over mij' badtrip.

Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Ik heb zelf badtrips gehad, anders kwam ik hier natuurlijk niet mee, en ook een aantal momenten waar ik mezelf uit heb kunnen 'redden'.

Ik vind tussen die badtrips toch echt een verschil zitten in wat voor type badtrip het is..
Natuurlijk is elke badtrip anders, net als dat elke trip opzich al anders is, maar toch vind ik er een best duidelijk verschil in zitten..

Wat denken jullie hier van?
Wat vind jij/lijkt jou de ergste type badtrip?
etc etc..

Ben benieuwd wat eruit komt :wave:
Klik om te vergroten...

De enige die me echt wat kan doen.. De ik wil eruit gedachte heb ik mezelf allang afgeleerd omdat dat het alleen erger maakt, ik ken de dosering qua tripmiddelen wel redelijk en als ik het idee heb dat ik te hard ga voor de omgeving ga ik gewoon ergens anders chillen, en de paranoide badtrip heb ik zonder drugs op ruim een jaar in geleefd, dus dat ben ik heel erg gewend.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik herken ze allemaal wel, behalve deze:
De 'bestaande negatieve gevoelens komen naar boven' badtrip.
Klik om te vergroten...
Die heb ik nooit gehad.

Deze vind ik het ergste
De 'ik wil eruit/ik vind het niet leuk meer' badtrip.
Klik om te vergroten...

De rest valt allemaal wel mee, en is een beetje jezelf gek maken. Niet het ergste moment wat je ooit zult meemaken zoals mijn badtrip was.
Goed beschreven trouwens :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dit leek me de beste plek..

Wat denken jullie? Ik denk zelf dat je verschillende type badtrips hebt, heb ik me net bedacht :P
Voorbeelden:

De 'ik wil eruit/ik vind het niet leuk meer' badtrip.
De 'bestaande negatieve gevoelens komen naar boven' badtrip.
De 'ik heb teveel genomen' badtrip.
De 'paranoia gedachten/mensen fluisteren over mij' badtrip.

Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Ik heb zelf badtrips gehad, anders kwam ik hier natuurlijk niet mee, en ook een aantal momenten waar ik mezelf uit heb kunnen 'redden'.

Ik vind tussen die badtrips toch echt een verschil zitten in wat voor type badtrip het is..
Natuurlijk is elke badtrip anders, net als dat elke trip opzich al anders is, maar toch vind ik er een best duidelijk verschil in zitten..

Wat denken jullie hier van?
Wat vind jij/lijkt jou de ergste type badtrip?
etc etc..

Ben benieuwd wat eruit komt :wave:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#15
De 'paranoia gedachten/mensen fluisteren over mij' badtrip.
Klik om te vergroten...

Dat vind ik persoonlijk de ergste bad trip.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is idd klote.. Heb em een keer gehad op 2c-b en wou 2 vrienden van me bijna slaan totdat ik me bedacht 'dit is wat ze op DF met die paranoia shit bedoelde in dat lsd topic!' :P Toen klom ik er figuurlijk uit en voelde ik echt dat ik iets overwonnen had :P

De ergste badtrip die ik zelf gehad heb is denk ik de 'bestaande gevoelens komen naar boven' badtrip, gevolgd door een minimale, 'ik wil eruit' mix erdoorheen.. Zo kut voelen dat het geestelijk én lichamelijk gewoon pijn doet.. Blijven lopen omdat het een gevoel geeft dat je wegloopt van je trip.. Hele beangstigende hallucinaties op alle zintuigen.. Het valt me ook op dat je veel harder tript in een badtrip.. Ik had bijv. nooit hallucinaties op gevoel en geluid enzo gehad.. :P
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb ze allemaal al gehad (ook allemaal weer goed kunnen krijgen)
maar je vergeet er eentje en dit vind ik persoonlijk de ergste:
het gevoel dat je machteloos staat tegen het middel en dat het je compleet in controle had.
toen dat bij mij gebeurde op lsd, was echt het rotste gevoel dat er was. dat ik iets in me lichaam had dat er helemaal niet hoorde en dat het mijn gedachtes over aan het nemen was.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm.. dat vind ik meer een geval wat bij bijna elke badtrip wel terug komt. Een echte badtrip dan, niet een negatief momentje ofzo.. Dus een badtrip appart vind ik het zelf niet.. Maarja, das ook iets waar dit topic voor is natuurlijk.. Iedereen zijn eigen mening, verhaal, ideeën, etc etc.. :wink:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb 1 keer de paranoia bad trip gehad op ruigoord, ben toen maar in mijn tentje gaan liggen en er een aantal uur niet meer uit gekomen.

Heb ook 2 keer een trip gehad waarbij ik het koud had toen ik begon met trippen wat erin resultereerde dat ik 3 uur met de verwarming aan in mijn auto heb liggen rillen van de kou.

En heb 1 keer een "ik snap er nix van" / "ik wil dat het ophoud" bad trip gehad op 2cb op een tekno. Dat was een enorme input overload.

Opzich tis natuurlijk jammer van je feestje, maar zo bad zijn die bad trips nou ook weer niet. Vraag me nog steeds af hoe bad een bad trip kan zijn. Als het net zo slecht kan gaan als dat het goed kan gaan, dat lijkt me scary, maar als dit waar we het hier nou over hebben een bad trip is, dan zit het wel goed, en hoeven we allemaal niet meer zo moeilijk te doen over bad trips :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
waarom moet jij het nou weer bad noemen ?

het zijn unieke trips .... niet te koop niet te voorspellen.

Uniek klinkt ook beter ....

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."