#1
toen verbrandde ik shit en ging ik negers slaan... ik kan nu 'snachts teminste wel veilig over straat
toen internet kwam, porno gevonden, wereld geopend.
toen internet kwam, porno gevonden, wereld geopend.
timmaniac zei:ik ben me als kind menig maal rot geschrokken als dat enge monster bij ski (dat windows 3.1 spel) je komt opvreten op het einde![]()
leppeh zei:Vroeger, toen je nog mooie phreak wars had!
Mijn mooiste herinnering aan het inbelmodem was na 7 uur 's avonds (dan was het goedkoper) Red Alert online spelenHeel wat ruzie gehad met paps en mams over hoe lang ik mocht spelen.

lysergine25 zei:er was toen geen internet ....
yes dude i am fucking serious !
als Max Daniels alle shops heeft gesloten en je woont in een dorp met niets dan begin je wss met bananen nerfjes te roken, dan thee, dan de lijm en zo klim ja langzaam door naar je eerste delerium, want weed was er niet. Hasj ook niet er was helemaal niets in die tijd, alleen Top Pop.
Ren je rot en Swiebertjhu ..
![]()
lysergine25 zei:wat deden jullie toen er nog geen internet was en waar je nu spijt van hebt ?
yeti zei:Als er geen smatje voorhanden was stiekum met mijn vaders seksboekjes in de kelder halve liters Amstel swaffelen alvorens ze naar binnen te klokken![]()
yeti zei:Op het schoolplein deden we ook een spelletje waar je kort maar hevig high van werd: 40 kniebuigingen maken en dan heel hard staand op je handen blazen.
lysergine25 zei:idd 1 mb werk geheugen was al een droom ik bedoelde die grote grammafoonplaat.
Mijn eerste internet was een 56kb modem via die oplichters van ...XS4ALL, telefoontikken.
Windows 95 met 16 mb ram, 2x SPEED cdrom
Wat een drama, daarvoor bouwde ik altijd hutten en stal ik de bloemkolen van buurmans zijn land om me omzet op peil te houden toen was ik 12 ...
![]()
Dus jij was niet meer vloeibaar mooi mooi mooi.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."